kukipushup
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 102
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 9%
Begon zelf met vaseline en zooi van de dermatoloog enzo maar ik zweer bij uierzalf!!!!
thanks voor je reactie,
uierzalf moet nog van een speciaal merk zijn of? Had namelijk gegoogeld en wss kan je dit ook gwn bij de etos/kruidvat halen..
kukipushup
Dat spul wat ik gebruik is inderdaad een lokaal middel. (Hele sterke lotion)
Dus je moet het opsmeren op de plekken waar je puisten/onzuiverheden/vlekjes hebt.
Er is sinds ik het gebruik geen 1 puist meer bijgekomen, het wordt met de week beter.
Misschien kun je dat proberen totdat je start met roa, is iig je gezicht vrij van puisten
thanks voor je reactie,
Klinkt goed, goed dat het werkt bij je man! Ik kan het een kans geven! Ik zal eerst vitamine b5 afwachten voordat met iets anders ga beginnen..
Heb vroeger ook Inderm gebruikt en het werkt inderdaad.
Het enige nadeel is dat je na een paar maanden immuun wordt voor de werking en het dan snel terug komt.
Ik kreeg het zo'n 2x per jaar als m'n huid onrustig was. Het is een antibiotica maar het flesje bestaat voor 99% uit alcohol.
thanks voor je reactie,
Ja dat is vaak zo met een creme/spulletje..Benzoylperoxide werkte ook wel goed en nu amper meer..je raakt er vaak aan gewend en dan komt het 2x zo snel terug!
Ik kan het een kans geven..
Yo man, ik heb nu ook al jaren lang last van puisten gehad niet zo erg als bij jou dan. Vorig jaar ben ik ermee naar de huisarts geweest en die schreef me inderm voor. Dat is een vloeistof waarmee je 2x op een dag je gezicht schoonmaakt. Serieus het beste spul wat ik ooit gehad heb. Had al alles geprobeerd en werd soms gewoon pissig omdat ik er zo ranzig uitzag door die puisten.
Je kunt het bij je huisarts krijgen maar ook wel online bij een apotheker heb laatst ook weer een potje gekocht, en binnen 1 week ben ik gewoon weer helemaal clean op me gezicht.
Give it a try!
thanks voor je reactie,
Klinkt goed man! goed dat het werkt bij jou..(ook) denk dat ik dit nog kan overwegen na de b5 kuur..als dat niet werkt!
Ik word ook vaak pissig want nu ben ik 21 en loop je nog met die kut puisten..ranzige bende man heb er nu al heel wat jaren last van ben er keer klaar mee!! denk al zo eene 6 jaar vanaf me 14e..misschien 7jaar al!
Ik zal het zeker overwegen! hoeveel kost zo een potje eigenlijk?
voor de lippen en binnenkant van de neus, moet je een zalf vragen waar wolvet en vasiline inzit. De apotheek maakt deze zelf ( een unguentum zalf) werkte bij mij heel goedik kreeg ook een recept van een creme voor de handen, die ik ook bij de apo moest laten maken, omdat mijn zo droog werden dat mijn huid scheurde.
thanks voor je reactie,
Heb het genoteerd! Ga even hele tekst bestandje maken met de producten etc als het ene niet werkt ken ik het andere proberen!
Ik geloof zelf heilig in groene thee. Acne op m'n gezicht lijkt beduidend minder sinds ik zeker 2-3 koppen drink per dag. Verder breng ik het ook dagelijks op m'n huid aan op rode bultjes of puistjes. (als ik die heb)
Door de grote hoeveelheid anti-oxidanten kan het bijdragen aan het herstellen van je hormonale waardes.
lees ook: http://www.acneeinstein.com/3-ways-green-tea-treats-acne/
thanks voor je reactie,
Groente thee schijnt idd erg goed te zijn, zo ook voor acne alleen had nooit het idee dat het me hielp.
Zal het eens opzoeken en zou het eens kunnen overwegen!
Even een tip voor de mensen bij een droge huid. Gebruik een crème/zalf die niet-comedogeen is (verstopt de poriën niet) het is namelijk zo dat sommige crèmes je huid verstoppen waardoor je acne erger word. Een goede crème voor naast roaccutane kuur is enydrial extra emollient van roc.
thanks voor je reactie,
Heb het genoteerd, thanks voor de tip!!
Main problem about acne is stress(including worrying), to little excessive exercise, unbalanced hormones and to little optimism. Ik had acne tot mijn 27 ben er nu sinds 9 maandan vanaf door de ouderdom I guess. Maak me minder zorgen, voel me evenwichtig in mijn gevoelens, gedachten, voeding en sporten. Kan enkel beteren. Soms hier en daar nog wel een spotje maar dat is dan al weer vlug weg.
En om eerlijk te zijn, als ik je post lees, zijn vooral je gevoelens en gedachten een probleem. Onderliggend laat dit 'littekens'(metafoor voor herinneringen die getraumatiseerd zijn en opgeslagen liggen in hersencellen.) in je hersenen achter en als je onbewust gefocussed blijft op je acne bij alles wat je ziet en het gaat associëren met zaken dan ga je, jezelf er onbewust 'wakker'(je onderbewustzijn werkt op de achtergrond, soms wordt je je bewust van je onderbewustzijn maar dit vergt jarenlang onderzoek, ben er zelf al doorheen, no more young grasshopper.) bij houden en dan zal je hersenen stimuleren in dat patroon van acne-aanmaak, doordat je blijft volhouden in gedachten en gevoelens.
De menselijk geest is iets wonderbaarlijks zorg er dan ook goed voor. En geloof het of niet, bij mij werkt het om mij er bewust wijs van te maken dat acne een fabeltje is net zoals paranoïde gedachten of overtollig vet. xD
"If you put your mind to it, you can accomplish anything." - Jennifer Parker (attributed to Emmett Brown)
Physical concepts are free creations of the human mind, and are not, however it may seem, uniquely determined by the external world. ALBERT EINSTEIN, The Evolution of Physic
The march of the human mind is slow. EDMUND BURKE,The human mind is a channel through which things-to-be are coming into the realm of things-that-are. HENRY FORD (theosofist magazine) (Toffe club wierdo's, kan je wel een invite sturen als je wil)
Truly wonderful the mind of a child is. YODA, Star Wars Episode II: Attack of the ClonesA good mind is a lord of a kingdom. SENECA, Thyestes
The eye sees only what the mind is prepared to comprehend. ROBERTSON DAVIES
To know psychology ... is no guarantee that we shall manage our minds rightly. WILLIAM GLOVER
Babylon in all its desolation is a sight not so awful as that of the human mind in ruins. SCROPE BERDMORE DAVIES
I see clearly now, however rain just came to pass the urban district of the weeping eye and they prevailed in Matrimony. They are our children, happiness is onset upon them. Uncle Outlaws
thanks voor je reactie,
Denk zeker dat je gelijk hebt! laat me laatste tijd ook weer echt gek maken er door..Maar het was ook zo snel weer zo erg en ik heb het al 6/7 jaar je word er gewoon gek van..Je begint je naar te voelen etc je zelfvertrouwen alles valt weg lijkt wel ineens..
daarom ben ik ook er wel keer klaar mee want zoals ik al zei ik wil niet de hele tijd hoeven denken oh dat ken ik niet eten straks krijg ik er puistje van etc..Daar word je juist ongelukkiger van en dan toch een avondje eet je wat en begin je erna na te stressen fuckk kutzooi morgen zeker weer puistje .. dat soort dingen!
Kan hier heel verhaal over maken maar heb ik eerlijk gezegd niet veel zin in..Maar gelijk heb je zeker!
Gedachtes en gevoelens zijn zeker wel een probleem..Zou hier aan moeten werken
Heb ook wat positiever nieuws..
Acne was sinds de b5 al erger geworden en kwamen echt puisten tevoorschijn die op springen stonden! met veel pus erin..ranzig was het wel en hoop bloed uit sommige..(de grotere)
Maar nu lijkt het te gaan verbeteren!! roodheid lijkt wat minder en de bulten en puistjes lijken al minder te worden met de dag..Het was echt erg geworden en telde op een dag wel 22 puistjes alleen al op me gezicht/nek!!
Nu als ik kijk is het een HEEEL stuk rustiger geworden en zie ik maar een paar puistjes, de roodheid word minder zoals gezegd en de ontstoken bultjes trekken ook weg..Het lijkt de betere kant op te gaan en in gedachtes voelt het zo!! Ik voelde ineens op een dag dit is de turning point en sindsdien is het alleen maar beter geworden! Voel me met de dag ook weer beter en beter..
Ik ben nu bij week 2 met vitamine b5 en ik denk dat het gaat helpen, het is afwachten .. Het kan tot 3 maanden duren voordat alles weg is (als het werkt bij je) dus heb nog heel wat weken te gaan!
iig ben ik blij dat het begint te weg trekken ipv al erger te worden..Kan me bijna weer scheren denk ik
was bang dat ik alles open scheerde..Iedereen bedankt voor de reacties!! Overweeg Roa zeker nog te gaan gebruiken..heb alles genoteerd, ook inderm ! Misschien dat ik dat nog eerst overweeg maar dat zie ik dan wel!
Heb alle cremes voor droge huid etc genoteerd zodat ik als ik aan roa begin het bij de hand heb!

.