kukipushup
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 102
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 9%
Haha herkenbaar, heb dit voorheen met antibiotica gehad (minocycline). Maar hoe was de uitslag? Bij mij gaat het wel goed alleen zit er geen verbetering meer in, krijg geen puistjes meer maar me gezicht heeft wel nog wat rode vlekjes maar dit komt waarschijnlijk doordat het zo traag geneest. En heb ook regelmatig last van me darmen/nieren, lever heb ik gelukkig geen last van ook al geeft het af en toe ook wel korte steek maja. Ben benieuwd of het nog verbetering gaat brengen want heb geen zin om er nog lang meer door te gaan, ben laatste twee weken constant moe en lig iedere middag wel uurtje te pitten. Ook heb ik vaak gevoel dat ik niet het plezier ergens meer in heb wat ik normaal zou hebben, me gevoel is beetje weg of ben juist heel gevoelig. 2 Feb lig weer naar het ziekenhuis en dan zullen zien.
Ik moet vanaf vandaag direct stoppen met het slikken van roa, me lever is hoger dan hoog en ze willen geen onnodige risico's nemen.
Niet echt goed dus..
Bij mij begon het juist te verbeteren en op 1pil begon ik me steeds weer beter en beter te voelen, heb ook nog wel rood maar puistjes veel minder! Ik wou juist nog lekker door gaan..maar mag dus niet meer.
Kut spul gelukkig is het op dit moment een stuk verbeterd en hopelijk blijft dat zo!
dat moe zijn herken ik wel maar met 1pil viel dat juist wel weer mee..alles ging beter tot vandaag! ik heb ook niet veel plezier meer in dingen waar ik normaal wel plezier in zou hebben..Herken dat heel goed maar nogmaals dat werd weer beter sinds ik 1 pil slikte.
Succes man laat maar weten wat de uitslag is! ik moet 11 februari prikken en daarna verder kijken of ik door mag..

oohh vaag misschien weer een kleine uitbarsting? jaa je weet nooit hoeveel zuivel je binnen mag krijgen das echt het klote ervan..idk man dat spul zorgt ook voor rare bultjes..heb gewoon 2 rare plekjes op me buik gekregen. Dit spul is echt niet om aan te raden vooral niet als het niet ernstig is./
Had het eerlijk gezegd niet verwacht na al die steken en pijn die ik ervan gehad heb. Heb wel besloten om vanaf vandaag melk maar weer te schrappen en terug te gaan op sojamelk, natuurlijk blijft me bakje kwark dan weer wel
. Het is niet zo dat ik weer acne heb maar me huid ziet er beetje onzuiver uit en heb echt idee dat het hier weer aan ligt dus we zullen zien.