Fitness Seller

Overtraining?

Bezoekers in dit topic

Leg uit alwetende fysiotherapeuter.
Jij bent toch die fysio die hier telkens moet laten weten dat hij de medisch expert is en verder iedereen hier een leek is? Het niet kan nalaten op goedkope wijze iemand op zijn plek te zetten zoals je dat nu weer deed bij Mudita?

Ohh lord! :sad:

Dat roep je altijd en ondertussen zie ik het niet voorbij komen...

Nou, een week voor push & pull ben ik door m'n rug gegaan en m'n bekken scheef getrokken, Dienase heeft me toen onder handen genomen en op P&P trok en duwde ik PR's, just saying.
 
No offense maar in mijn log roep je ook 'foam rollen' terwijl ik zelf al ervaren heb dat als ik nu zou foam rollen ik meer last ga hebben... ;)

Dat krijg je ervan als je zo zwaar bent :trollface:.
 
Dit is toch wel de meest ironische post op Dbb, ever :roflol:
Deze staat ook wel in top 3.
oan8ud.jpg

Logje
 
Laatst bewerkt:
Dat roep je altijd en ondertussen zie ik het niet voorbij komen...

Nou, een week voor push & pull ben ik door m'n rug gegaan en m'n bekken scheef getrokken, Dienase heeft me toen onder handen genomen en op P&P trok en duwde ik PR's, just saying.
Ik ook niet...meer, maar ik maakte me daar vroeger wel schuldig aan. Maar ik zat in die periode zelf ook niet goed in mijn vel. Dan was DBB een prima plek om om me heen te slaan. :D
Wat ik al schreef, hier zit wat historie met Mudita aan vooraf, vandaar de wat hardere post. Niet denigrerend bedoelt, denk dat hij ook wel weet waarom ik het zo deed.
 
Ik ook niet...meer, maar ik maakte me daar vroeger wel schuldig aan. Maar ik zat in die periode zelf ook niet goed in mijn vel. Dan was DBB een prima plek om om me heen te slaan. :D
Wat ik al schreef, hier zit wat historie met Mudita aan vooraf, vandaar de wat hardere post. Niet denigrerend bedoelt, denk dat hij ook wel weet waarom ik het zo deed.
Ja, vroeger maar dat is toch al lang verleden tijd dus dat geroep moet ook niet blijven duren, zeker niet omdat persoonlijke vetes en zo.
 
Ja, vroeger maar dat is toch al lang verleden tijd dus dat geroep moet ook niet blijven duren, zeker niet omdat persoonlijke vetes en zo.
Of ik begin even over het bafferforum, kijk maar uit.
 
Reminds me dat je aan de bak moet :piraat:

Gelukkig vandaag gedaan hahaha, anders durfde ik die opmerking natuurlijk niet te plaatsen :(. Die andere wiki gaat nog wel even net wat langer duren trouwens XD.


Ja wij hebben een Wiki op dit forum, helemaal bovenaan. Ik zou het persoonlijk leuk vinden aangezien jij daar wel wat goeie informatie zou kunnen plaatsen.

Ik ook niet...meer, maar ik maakte me daar vroeger wel schuldig aan. Maar ik zat in die periode zelf ook niet goed in mijn vel. Dan was DBB een prima plek om om me heen te slaan. :D
Wat ik al schreef, hier zit wat historie met Mudita aan vooraf, vandaar de wat hardere post. Niet denigrerend bedoelt, denk dat hij ook wel weet waarom ik het zo deed.

Correct.
 
:roflol: Jezus wat een onzin. Al die boeddhisten lopen immers ook krom van de rug pijn. Enige goede advies wat ik gezien heb was van Gijs.
(thank god dat het magische "pelvic tilt" nog niet is langsgekomen.

Ano_200622 je leeft nog! Welkom terug. Heb je nog coole Wim Hof tips? Loop je nu ook altijd in korte broek zonder shirt? :D

Ja spring het koude water in verbrand je winterjas en truien en doe de verwarming niet meer aan in huis en douche koud.
Ben nu 3 jaar bezig met in tshirt buiten lopen (soms ook korte broek na het trainen in de winter) koud douchen en de verwarming in huis niet meer aan doen. Zwemmen heb ik afgelopen winter minimaal 1x per week gedaan en was geweldig.
Ik doe dit trouwens niet voor de lichamelijke voordelen of niet meer ziek worden ofzo, dat is allemaal leuk meegenomen maar doe het voor het psychische effect.

Mediteren zou een hoop mensen hier goed doen. Hoop logs met veel fysieke maar vooral ook mentale probleempjes.

Idd, kan het iedereen aanraden. Trainen heeft mij alleen de eerste paar jaren een beetje een fijn gevoel gegeven.


Van die pakjes drinken.
 
Ja spring het koude water in verbrand je winterjas en truien en doe de verwarming niet meer aan in huis en douche koud.
Ben nu 3 jaar bezig met in tshirt buiten lopen (soms ook korte broek na het trainen in de winter) koud douchen en de verwarming in huis niet meer aan doen. Zwemmen heb ik afgelopen winter minimaal 1x per week gedaan en was geweldig.
Ik doe dit trouwens niet voor de lichamelijke voordelen of niet meer ziek worden ofzo, dat is allemaal leuk meegenomen maar doe het voor het psychische effect.

Nog even en je hebt een koelvest aan net zoals al die gasten op longecity :P.
 
Denk dat je "op" bent, versleten en zwak en dement, laatste fase van je leven.. Welkom bij de club
 
Denk dat je "op" bent, versleten en zwak en dement, laatste fase van je leven.. Welkom bij de club

Ik hoop niet dat skinnies moeder daar last van heeft?
 
En nu is het wachten op UnCompress zijn reactie :roflol::roflol:. Toch wel een behoorlijk leuk topic :D. Zelf douche ik tegenwoordig ook koud ( douche smorgens ) om beter wakker te worden, welke psychiche effecten mag ik hier van verwachten? :D
 
Back
Naar boven