MuscleMeat

ow crap, busted

Tis maar goed dat ik je pa niet ben ouwe, had je nu nieuw kunnen halen hehe.:p

Eerlijkheid duurt het langst. Je pa is blijkbaar redelijk openminded. Hij zal het wel appreciëren dat je hem in vertrouwen neemt.:)

• Topic Starter Topic Starter
waarom ga je dan ook met je pa trainen als jij niet wilt dat hij het weet.

Op woensdag train ik borst thuis, op die dag komt men pa ook altijd lang om te eten.
Ik heb dan een spotter nodig en dat is hij dan.
Ineens traind hij altijd dan zijn borst mee, voor de rest traind hij niets :D

je pa is dus gewoon een :sd: haha

Eerlijkheid duurt het langst. Je pa is blijkbaar redelijk openminded. Hij zal het wel appreciëren dat je hem in vertrouwen neemt.:)

Ja idd, Heeft me van jongs af altijd geleerd, als ge iets wilt dan moete da doen.

Heeft in men leven al wel tot heel veel verkeerde dingen geleiden :roflol:

Maar vind het een goede les, is ook wat hoe hij zelf leeft.
Naar een ander moet je niet kijken zegt hij meestal.

je pa is dus gewoon een :sd: haha
Benen wilt hij niet doen, want hij moet de hele dag op trappen lopen en ziet hij te hard af op het werk.
Heeft al jaren wat aan zen schouder dus dat kan hij niet doen.
Bij armen krijgt hij last van zen pezen in zen elleboog.
Dan schiet er alleen rug over.

Niet dat hij eigenlijk echt wilt trainen, hij vind het vooral leuk me wat te helpen en samen te sporten.

Topper,

Niks zeggen man natuurlijk niet lul je er gewoon uit als dat mogelijk is.
Zeg dat het voor de B-12 injects is!

Als dat niet lukt en hij het niet kan geloven zeg je pas dat je aas gebruikt en dat je hebt gelogen omdat je bang was dat hij zich zorgen zou gaan maken.

Mijn tip zeker NIET vertellen!!!

Haha. Maar zonder gekheid je moet het gewoon vertellen net wat magnus zegt eerlijk duurd het langst.

Ja, idd. Men pa vat het vast ook goed op.
Is voor mij ineens ook weer veel makkelijker.
Men moeder zal eeuwig liggen smeken om te stoppen en te blijten had veel moeilijker geweest.

Ik zou niet graag in je schoenen staan. Maar zoals ik het lees maakt je vader al geen heisa van om spuiten te vinden. Wrs gaat hij meer gerust zijn als hij weet waarvoor je ze gebruikt. Sterkte

Je pa heeft jarenlang serieus getraind, ziet behoorlijke krachttoename en vind nu wat naalden. Je kan het op B12 gooien maar als je het mij vraagt weet hij wel beter. Zoals de meeste ook aanraden zou ik dan gewoon de ballen bij elkaar rapen en het hem eerlijk vertellen.

Als je er netjes bij verteld dat je op de hoogte bent van alle bijwerkingen en er met verstand mee omgaat verwacht ik niet dat het tot problemen lijdt. Daarbij ben je ook volwassen (22) en woont ook al op jezelf zover ik uit de tekst kan opmaken. Op zijn ergst zal hij dus teleurgesteld zijn. Al denk ik juist dat hij het waardeert dat je open kaart speelt omdat hij het toch al wist of iig sterk vermoedde.

Je pa heeft jarenlang serieus getraind, ziet behoorlijke krachttoename en vind nu wat naalden. Je kan het op B12 gooien maar als je het mij vraagt weet hij wel beter. Zoals de meeste ook aanraden zou ik dan gewoon de ballen bij elkaar rapen en het hem eerlijk vertellen.

Als je er netjes bij verteld dat je op de hoogte bent van alle bijwerkingen en er met verstand mee omgaat verwacht ik niet dat het tot problemen lijdt. Daarbij ben je ook volwassen (22) en woont ook al op jezelf zover ik uit de tekst kan opmaken. Op zijn ergst zal hij dus teleurgesteld zijn. Al denk ik juist dat hij het waardeert dat je open kaart speelt omdat hij het toch al wist of iig sterk vermoedde.

Ja, idd. Je slaagt de nagel op de kop gok ik.
Als ik volgende week de ballen vind om over het onderwerp te starten tegen hem laat ik wel weten hoe zen reactie was.

Tja, je bent 22 jaar oud.. als ik in jou situatie zou zitten had ik me toch echt niet verplicht gevoeld hem een verklaring af te leggen..

Als ie erom vraagt geef je eerlijk antwoord, zo niet is dat mooi meegenomen..

Terug
Naar boven