Fitness Seller

ow crap, busted

Gewoon eerlijk zijn. Jij bent volwassen en het is jouw keuze.

Of heb je nu straf en mag je niet op de computer? :sukkeltje:

ben vorig jaar ook betrapt door mijn ouders toen zij het opeens broodnodig vonden mijn kamer ff helemaal te herinrichten.

ik werk in het ziekenhuis dus de dag erna had ik leesmateriaal voor hun bij, na dit te lezen waren ze nog niet overtuigd, dus liet ik hun de bijsluiter lezen van enkele dingen in de apotheekkast en bv de riltalin en zyprexa waarvan ze geen probleem hebben dat ik het elke dag moet slikken.

en TOEN begrepen ze dat ze wat te vlug geoordeeld hadden.

op een medisch compendium op internet vind je de bijsluiter van bv sustanon en dergelijke

ben vorig jaar ook betrapt door mijn ouders toen zij het opeens broodnodig vonden mijn kamer ff helemaal te herinrichten.

ik werk in het ziekenhuis dus de dag erna had ik leesmateriaal voor hun bij, na dit te lezen waren ze nog niet overtuigd, dus liet ik hun de bijsluiter lezen van enkele dingen in de apotheekkast en bv de riltalin en zyprexa waarvan ze geen probleem hebben dat ik het elke dag moet slikken.

en TOEN begrepen ze dat ze wat te vlug geoordeeld hadden.

op een medisch compendium op internet vind je de bijsluiter van bv sustanon en dergelijke

ja maar het probleem is dat de meeste ouders dit gewoon niet willen snappen. althans dat heb ik als idee. denk mede omdat het om injects gaat en ze zich dan te snel zorgen gaan maken

• Topic Starter Topic Starter
Heb het hem juist verteld.

Hij : Aaah ik dacht het al ze !
Ik vond hier 2 spuitjes in de keuken en toen kwam ik boven en vond ik een doos me 100spuiten.
Ik dacht et al : das hier weer ni just ze, alle ni just ge, zie gewoon wa wa ge daarmee doet é.

Hij vind het precies helemaal niet zo erg, en vind het wel chill dat ik ineens zo goe groei.
Enige dat hij zegt is van overdrijft zeker ni é.

Heb het hem juist verteld.

Hij : Aaah ik dacht het al ze !
Ik vond hier 2 spuitjes in de keuken en toen kwam ik boven en vond ik een doos me 100spuiten.
Ik dacht et al : das hier weer ni just ze, alle ni just ge, zie gewoon wa wa ge daarmee doet é.

Hij vind het precies helemaal niet zo erg, en vind het wel chill dat ik ineens zo goe groei.
Enige dat hij zegt is van overdrijft zeker ni é.

Mooi dat hij zo relaxed reageert. je moet alleen even vertalen wat hij nou precies zei :)

Ik heb toch gezegt wat hij zei.

Zolang ik er voorzichtig mee ben vind hij het wel positief want hij vind me heel goed vooruitgaan.
Moedigd me precies nog wat aan hehe.

En dat ik het best tegen niemand kan vertellen.

damn dan heb je wel een relaxte pa:P

denk dat mijn ouders er niet achter moeten komen....

die beginnen dan over zolang ik nog thuis woon hun regeltjes enzz moet volgen:P

damn dan heb je wel een relaxte pa:P

denk dat mijn ouders er niet achter moeten komen....

die beginnen dan over zolang ik nog thuis woon hun regeltjes enzz moet volgen:P

Ik woon dan ook niet thuis. :D

Net samen met men pa getraind.
Hij deed hele tijd positief dat het allemaal zo goed ging hehe.

Volgens mij vind hij het best ergens wel chill dat ik ineens zo hard groei.
Ergens heeft hij ook een beetje schrik moest ik te zot of iets verkeerd doen maar hij vertrouwd me wel.

Misschien heeft hij zelf ook wel een kuurverleden waar jij geen weet van hebt. ;)

Misschien heeft hij zelf ook wel een kuurverleden waar jij geen weet van hebt. ;)

Kan ik niet uitsluiten natuurlijk maar ik gok het niet.
Veel kent hij er ook niet over.
Hij heeft vroeger als naturel wel goede fysiek gehaalt maar moest hij gekuurd hebbe zal ik toch wat teleurgesteld zijn. Kan veel beter dan. :D

Ik woon dan ook niet thuis. :D

Net samen met men pa getraind.
Hij deed hele tijd positief dat het allemaal zo goed ging hehe.

Volgens mij vind hij het best ergens wel chill dat ik ineens zo hard groei.
Ergens heeft hij ook een beetje schrik moest ik te zot of iets verkeerd doen maar hij vertrouwd me wel.

Nice man, relaxt dat het zo soepel verlopen is. Misschien stimuleert hij je nu ook extra omdat hij gewoon weet hoe alles zit. Het feit dat jij je gebruik aan durft te kaarten geeft denk toch een vertrouwt gevoel bij hem. Als je wist dat je echt fout bezig was had je namelijk wel 2x nagedacht alvorens het te openbaren. Daarbij zal hij ook altijd dubbele gedachten gehad hebben wanneer jij ineens snel vooruit ging.

Nice man, relaxt dat het zo soepel verlopen is. Misschien stimuleert hij je nu ook extra omdat hij gewoon weet hoe alles zit. Het feit dat jij je gebruik aan durft te kaarten geeft denk toch een vertrouwt gevoel bij hem. Als je wist dat je echt fout bezig was had je namelijk wel 2x nagedacht alvorens het te openbaren. Daarbij zal hij ook altijd dubbele gedachten gehad hebben wanneer jij ineens snel vooruit ging.

Zeker weten, ik schrijf ook dagelijks mijn gewicht op.
Hij kijkt elke week wel eens in dat boekje.
Wat moet hij denken "Hmmm 3 weken 5kg erbij" :D

Waarom hou je jou log niet bij dan?

Welke kuur doe je nou precies?

Deze?

Oke, ik ben eruit.

Binnen een 1-2 maand start ik met het vrij milde kuurtje dat porterhouse voorstelde.

week 1-6 winny @40mg e.d
week1-10 Test E 250mg e5d.
nakuur te starten 10 dagen na je laatste inject 4 weken 20mg Ndex e.d.
verder kun je na je winny provi nemen op 25mg e.d

Kuur met dboll en test @ 500mg hou ik voor half jaartje later.

Wil eerst al is zien hoe ik erop reageer.

Denk ook maar dat het met de dboll nogal extreem hard gaat opvallen.
Aangezien ik met men stiefvader samenwerk en die is er nogal hard tegen wil ik een ruzie vermijden ook.
Pas nog redelijk veel gezever gehad en hou het beter even rustig

Waarom hou je jou log niet bij dan?

Welke kuur doe je nou precies?

Deze?

Nope, toch weer van gedacht veranderd.

Ben nu met een anavar-test kuurtje bezig.
anavar 6 weken op 60mg/dag
en test op 500mg/week. Nouja iets minder, ik verlies telkens 0.2 ml in me spuit :fuu:

Ben echt erg positief over de anavar, kracht is echt geweldig nu.

Terug
Naar boven