Fitness Seller

ow crap, busted

Je kan gerust wat meer in je spuit optrekken en het teveel weer terugspuiten in je vial..
Klein beetje meer om dan nog een eventueel luchtbelletje eruit te drukken en om wat olie over de naald te laten "lopen" zodat de naald gemakkelijk door de huid gaat. Zo moet je toch redelijk nauwkeurig 2ml erin kunnen krijgen.
Of bedoel je dat er nog wat achter blijft in de spuit na het injecteren?

• Topic Starter Topic Starter
Je kan gerust wat meer in je spuit optrekken en het teveel weer terugspuiten in je vial..
Klein beetje meer om dan nog een eventueel luchtbelletje eruit te drukken en om wat olie over de naald te laten "lopen" zodat de naald gemakkelijk door de huid gaat. Zo moet je toch redelijk nauwkeurig 2ml erin kunnen krijgen.

Ik doe 2x 1ml.
wel om de 3dagen dus dat compenseert al een beetje.

maar ik ga het gewoon zo laten denk, aangezien ik toch al bijna een maand bezig ben en alles goed gaat.

Volgende kuur ga ik het wel iets precieser doen.

Zou me niet zo'n zorgen maken om dat kleine beetje verlies, je test gehalte is met 400 mg ook hoog genoeg hoor. :D

Zou me niet zo'n zorgen maken om dat kleine beetje verlies, je test gehalte is met 400 mg ook hoog genoeg hoor. :D

twijfel ik niet aan. Meer hoeft het niet maar ben ook blij dat ik niet op 250/week ben gegaan.

Eerste maand al bijna om, gaat allemaal veel te snels.

Sorry maar ik begrijp niet hoe je n beetje kan verliezen?? Je zuigt toch gewoon genoeg op?

Sorry maar ik begrijp niet hoe je n beetje kan verliezen?? Je zuigt toch gewoon genoeg op?

Ik verwissel de naalden.

Eerste naald blijft vol zitten.
Dan luchtbellen uittikken. nieuwe naald.
Een beetje laten komen zodat er geen lucht meer in die naald zit en ze ineens gesmeerd is.

Hou ik altijd 0.8 over :dunno:
Met de B12 lukt het me een volledige ml over te houden.

punt 1. In een naald zit mischien 1 druppeltje olie dus dat kan je wel missen..

punt 2. Ook in het topje van de spuit waar na het injecteren nog iets van de olie inzit is iets op gevonden.. die word niet meegerekend op de streepjes als je snapt wat ik bedoel.. Kijk maar waar het eerste streepje begint op de spuit.. Dus je raakt wel n heel klein beetje kwijt.. Maar je injecteerd wel gewoon de volledige mililiter..

Hmz bij de meeste ampullen haal ik ook 1,1cc eruit hoor, dus het verlies is zoals Henk de Tank aangeeft, minimaal.

punt 1. In een naald zit mischien 1 druppeltje olie dus dat kan je wel missen..

punt 2. Ook in het topje van de spuit waar na het injecteren nog iets van de olie inzit is iets op gevonden.. die word niet meegerekend op de streepjes als je snapt wat ik bedoel.. Kijk maar waar het eerste streepje begint op de spuit.. Dus je raakt wel n heel klein beetje kwijt.. Maar je injecteerd wel gewoon de volledige mililiter..

Dunno hoe het komt dan.
Zouden misschien men ampullen slecht gedoseerd zijn ?
Met de B12 kan ik echt meer dan een ml overhouden.
Maar met de test 0.8 op zen best 0.9.

Dacht maar dat het normaal was.

Ik verwissel de naalden.

Eerste naald blijft vol zitten.
Dan luchtbellen uittikken. nieuwe naald.
Een beetje laten komen zodat er geen lucht meer in die naald zit en ze ineens gesmeerd is.

Hou ik altijd 0.8 over :dunno:
Met de B12 lukt het me een volledige ml over te houden.

als je het goed doet blijft die eerste naald niet vol zitten....gewoon alles in je spuit trekken tot er lucht is. dan pas nieuwe naald erop.

ja hoor, trek alles eruit....houdt ook rekening, teminste als je ampullen hebt, dat je de naald kan draaien. platte kant naar beneden, ampul iets scheef houden....haal je alles er uit!

Nope, toch weer van gedacht veranderd.

Ben nu met een anavar-test kuurtje bezig.
anavar 6 weken op 60mg/dag
en test op 500mg/week. Nouja iets minder, ik verlies telkens 0.2 ml in me spuit :fuu:

Ben echt erg positief over de anavar, kracht is echt geweldig nu.

Net 2e inject gezet, ging wat minder goed, telkens als ik de naald verwisselde kwam er weer lucht bij en als ik dat eruit drukte dan had ik weer te weinig "deca-durabolin">Deca, dus weer een beetje erbij. Etc. Etc.

Ik heb wel geteld 6 naalden gebruikt. En het was een kliederboel met olie over de naald heen enzo... :rolleyes:

Net 2e inject gezet, ging wat minder goed, telkens als ik de naald verwisselde kwam er weer lucht bij en als ik dat eruit drukte dan had ik weer te weinig "deca-durabolin">Deca, dus weer een beetje erbij. Etc. Etc.

Ik heb wel geteld 6 naalden gebruikt. En het was een kliederboel met olie over de naald heen enzo... :rolleyes:

gewoon de spuit voltrekken met olie vanuit de ampul. dan de optreknaald leegzuigen de spuit in zodat alle olie er in zit en er geen resten achterblijven. dan naald verwisselen en dan hoef je niets te verliezen hoor. vlak voordat je gaat injecteren druppeltje olie over de naald laten glijden zodat het soepeler prikt.

succes;)

ja hoor, trek alles eruit....houdt ook rekening, teminste als je ampullen hebt, dat je de naald kan draaien. platte kant naar beneden, ampul iets scheef houden....haal je alles er uit!

Het onderste uit de kan, pffff.
Hebreeuwse voorouders misschien?:)

Net 2e inject gezet, ging wat minder goed, telkens als ik de naald verwisselde kwam er weer lucht bij en als ik dat eruit drukte dan had ik weer te weinig deca-durabolin>Deca, dus weer een beetje erbij. Etc. Etc.

Haha went wel hoor, ik heb ondertussen door dat ik niet zoveel verspil dan ik dacht.
Ik las pas af wanneer ik de naald gevult heb en een beetje over heb laten lopen. Maar op de naald staat 1Ml lager afgeschreven

Hehehehe...

Terug
Naar boven