Fitness Seller

Own Sculpturer's Log

Hé, top Kevin! Mijn maatje heeft ook haar klasse gewonnen, dus al met al is het een geslaagde dag geweest. Kon zelf door omstandigheden niet komen, maar zal op het NK even naar je toelopen. Nogmaals goed gedaan, bro. En succes de 20ste :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.482
Bedankt allemaal:cool:

Het was echt een super ervaring en ga er 100% mee door:Dzal later een volledig verslag uitbrengen,zit nu alweer (clean) te eten en me op een training aant voorbereiden,zal dit later op de dag gaan posten.;)

Hier even ter bevestiging,m'n gewonnen bekers:hedbang:

1emdyt.jpg

Niet slecht voor een eerste wedstrijd toch.:cool:

Ga je in Schiedam dus ook meedoen? :D

Fotoshop zeg ik u!

Nee man, knap;)

Van harte man topprestatie !!!

• #4.489
Thx guyz:cool:NK ga ik in 2009 pakken met wat extra kilo's en een nog betere shape.;)

Hier de picca's met Chris Cormier.:cool:
ncxoa0.jpg

zoi6vp.jpg

e5mukj.jpg

Damn!!!!!!!!! Die fysiek kerel!

Om toch maar een puntje van kritiek te vinden/zoeken: er mag nog wat massa op je benen!
Op hoeveel BW zat je uiteindelijk?

Top Own:thumbs:. Echt een superprestatie, hoeveel heb je ondertussen al gejunkt:D?

netjes proficiat met 1ste plaats klasse c en 2de op b heel erg netjes

Je ziet gewoon aan je gezicht dat je blij bent!! :D

• #4.495
Damn!!!!!!!!! Die fysiek kerel!

Om toch maar een puntje van kritiek te vinden/zoeken: er mag nog wat massa op je benen!
Op hoeveel BW zat je uiteindelijk?

Bedank kerel:cool:

Benen mogen idd iets dikker,maar heb volop complimenten gekregen dat ik in perfecte balans was.:D

Stond hier denk ik op 5%max,next time gaan we voor 3,5%.:hedbang:

Top Own:thumbs:. Echt een superprestatie, hoeveel heb je ondertussen al gejunkt:D?

Thx simon;)

Heb gisteren een super sized quarterpounder menu naar binnen gewerkt met een fleury m&m en een chocolate browny.:meal:
De drang naar suikers en vetten is nu toch al behoorlijk afgenomen,heb vanmorgen voor het trainen gewoon mn brinta+whey op waterbasis gehad,en bulken.....2 sneetjes toast met wat margarine en kipfilet.;)

netjes proficiat met 1ste plaats klasse c en 2de op b heel erg netjes

Thx tax:cool:

Je ziet gewoon aan je gezicht dat je blij bent!! :D

Ben ook super blij kerel,het was een mooie ervaring en 100% dat ik ermee doorga.;)Alle jongens backstage waren ook relaxed,echt one happy family.:cool:

Hehe:D super man, wat zeiden vrouw en kind? Vast supertrots!

Benen zit genoeg massa op, maar ze zien er niet zo hard uit als UB. Qua verhoudingen vind ik het juist goed. Nice pics! :D

• #4.499
Hehe:D super man, wat zeiden vrouw en kind? Vast supertrots!

Hehe,die zijn echt apetrots:Dde kleine vloog me net om mn nek en begon me te kussen toen ze de bekers zag staan,ze is al meteen weer bezig over:Jij gaat mij helpen he pappa,ik ga ook winnen daar he,prachtig gewoon....ze is nog geen 2wkn geleden 4 jaar geworden.

Edit::roflol:ze staat hier ineens naast me in een ballerinapakje te poseren:roflol:

Benen zit genoeg massa op, maar ze zien er niet zo hard uit als UB. Qua verhoudingen vind ik het juist goed. Nice pics! :D

Precies kerel,daarom laat ik het NK ook schieten dit jaar,volgend jaar zal ik compleet zijn.;)Kreeg wel van iedereen te horen dat als ik nu nog 3weken diep ga,ik toch totally ripped op het NK kan komen.

@Taxi:Thx 4 the link bro:cool:

Hehe,die zijn echt apetrots:Dde kleine vloog me net om mn nek en begon me te kussen toen ze de bekers zag staan,ze is al meteen weer bezig over:Jij gaat mij helpen he pappa,ik ga ook winnen daar he,prachtig gewoon....ze is nog geen 2wkn geleden 4 jaar geworden.

Edit::roflol:ze staat hier ineens naast me in een ballerinapakje te poseren:roflol:

Precies kerel,daarom laat ik het NK ook schieten dit jaar,volgend jaar zal ik compleet zijn.;)Kreeg wel van iedereen te horen dat als ik nu nog 3weken diep ga,ik toch totally ripped op het NK kan komen.@Taxi:Thx 4 the link bro:cool:

doen doen doen:D.. haha anders moet ik een jaar wachten;) haha
nee joh ga maar lekker vreten:cool:

Terug
Naar boven