Mascherano
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

zal later een volledig verslag uitbrengen,zit nu alweer (clean) te eten en me op een training aant voorbereiden,zal dit later op de dag gaan posten.

Anders had je het nooit gered.
.. want daar ga ik naar toe om te kijken
Damn!!!!!!!!! Die fysiek kerel!
Om toch maar een puntje van kritiek te vinden/zoeken: er mag nog wat massa op je benen!
Op hoeveel BW zat je uiteindelijk?

Top Own. Echt een superprestatie, hoeveel heb je ondertussen al gejunkt
?

netjes proficiat met 1ste plaats klasse c en 2de op b heel erg netjes

Alle jongens backstage waren ook relaxed,echt one happy family.
Hehesuper man, wat zeiden vrouw en kind? Vast supertrots!
de kleine vloog me net om mn nek en begon me te kussen toen ze de bekers zag staan,ze is al meteen weer bezig over:Jij gaat mij helpen he pappa,ik ga ook winnen daar he,prachtig gewoon....ze is nog geen 2wkn geleden 4 jaar geworden.
ze staat hier ineens naast me in een ballerinapakje te poseren
Benen zit genoeg massa op, maar ze zien er niet zo hard uit als UB. Qua verhoudingen vind ik het juist goed. Nice pics!![]()
Kreeg wel van iedereen te horen dat als ik nu nog 3weken diep ga,ik toch totally ripped op het NK kan komen.
Hehe,die zijn echt apetrotsde kleine vloog me net om mn nek en begon me te kussen toen ze de bekers zag staan,ze is al meteen weer bezig over:Jij gaat mij helpen he pappa,ik ga ook winnen daar he,prachtig gewoon....ze is nog geen 2wkn geleden 4 jaar geworden.
Edit:ze staat hier ineens naast me in een ballerinapakje te poseren
Precies kerel,daarom laat ik het NK ook schieten dit jaar,volgend jaar zal ik compleet zijn.Kreeg wel van iedereen te horen dat als ik nu nog 3weken diep ga,ik toch totally ripped op het NK kan komen.@Taxi:Thx 4 the link bro
![]()
.. haha anders moet ik een jaar wachten
haha