AndroidHealthClinic

Own Sculpturer's Log

Vette shit Kev.. :thumbs:

Nice kerel, Geleen is niet ver weg dus ik kom wel een keertje trainen denk ik.
Succes met de zaak. Geloof mij, veel centra gaan over de kop komende tijd dus hou je klanten binnen.

Als ik het goed heb gelezen had je het idee een aantal pagina's terug om de gym op een geheel andere locatie te plaatsen(mocht je de gym overnemen).
Nu je dit hebt gedaan heb je daar nog steeds de plannen voor of hou je het op de oude vertrouwde plaats?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.885
Als ik het goed heb gelezen had je het idee een aantal pagina's terug om de gym op een geheel andere locatie te plaatsen(mocht je de gym overnemen).
Nu je dit hebt gedaan heb je daar nog steeds de plannen voor of hou je het op de oude vertrouwde plaats?

Dat is wel de bedoeling dat ik ga verhuizen naar een andere locatie, probeer het ledenbestand wat omhoog te brengen en kijk dan voor een loods o.i.d.

Nice kerel, Geleen is niet ver weg dus ik kom wel een keertje trainen denk ik.
Succes met de zaak. Geloof mij, veel centra gaan over de kop komende tijd dus hou je klanten binnen.

Thx kerel, ga me best doen om me kop HOOG boven water uit te laten steken.;)

:D

Alvast veel succes gewenst met je toekomstige zaak, Kevin!

Leuk te horen Kevin!
Ben benieuwd wat je ervan gaat maken, heel veel succes in iedergeval!:thumbs:

Thx guyz:cool:Next meeting @ my gym;)

Gefeliciteerd Kevin! :D :kiss: Het is nu dus echt definitief rond. :D

Ik verwacht mijn uitnodiging binnenkort op de deurmat. :p

Veel succes met alles!

Thx moppie, ja eindelijk is het rond, vanaf komende week ben ik daar al te vinden maar begin officieel rond half januari.

Hell Yeah dat jij een uitnodiging krijgt B.;)

Nice man, succes met je gym!

• #4.887
Thx man :cool:

Hier wat foto's van de gym in huidige staat.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Zozo Lekker veel ruimte en een boel materiaal !!
Ziet er goed uit !!

• #4.889
Zozo Lekker veel ruimte en een boel materiaal !!
Ziet er goed uit !!

Thx Lup:cool:

Er is idd ruimte genoeg voor iedereen, zal de gym alleen anders gaan indelen zodat er een apart Hardcore/Cardio en Fitness gedeelte komt, nu staat alles nog door elkaar.
Ook zal ik een aantal nwe apparaten gaan kopen, ik mis nog altijd een 45 Leg press, T-Bar row mach. en wat Cardio app.

Mocht iemand een 45 Leg press of een T-bar row mach.te koop hebben hoor ik het graag.;)

Thx Lup:cool:

Er is idd ruimte genoeg voor iedereen, zal de gym alleen anders gaan indelen zodat er een apart Hardcore/Cardio en Fitness gedeelte komt, nu staat alles nog door elkaar.
Ook zal ik een aantal nwe apparaten gaan kopen, ik mis nog altijd een 45 Leg press, T-Bar row mach. en wat Cardio app.

Mocht iemand een 45 Leg press of een T-bar row mach.te koop hebben hoor ik het graag.;)

T bar kan ik wel ff vragen in me gym, ze hebben er nog 1 staan die ze niet meer gebruiken. Maarja is wel stukkie rijden voor je.

• #4.891
T bar kan ik wel ff vragen in me gym, ze hebben er nog 1 staan die ze niet meer gebruiken. Maarja is wel stukkie rijden voor je.

Valt altijd wel iets te regelen toch, kijk of je me een foto van het apparaat kan opsturen via mail, dan kan ik zien of het is wat ik zoek.

Bedankt alvast kerel.:cool:

mooie kleuren :eek:

hey kevin lang niet gezien ...jij bent goed gegroeid kerel lekkerrrrrr

heb je michel weg gejaagd hahahahaha of heeft hij er geen zin meer in ?

eerste wat je daar moet doen is de ventilatie verbeteren kerel hahahah,maar voor de rest prima sport school...ik heb daar met plezier getraind .

je weet niet wie ik ben zeker hahahhaha

grtz rafael

Terug
Naar boven