AndroidHealthClinic

Own Sculpturer's Log

Bedank kerel:cool:

Benen mogen idd iets dikker,maar heb volop complimenten gekregen dat ik in perfecte balans was.:D

Stond hier denk ik op 5%max,next time gaan we voor 3,5%.:hedbang:

Thx simon;)

Heb gisteren een super sized quarterpounder menu naar binnen gewerkt met een fleury m&m en een chocolate browny.:meal:
De drang naar suikers en vetten is nu toch al behoorlijk afgenomen,heb vanmorgen voor het trainen gewoon mn brinta+whey op waterbasis gehad,en bulken.....2 sneetjes toast met wat margarine en kipfilet.;)

Thx tax:cool:

Ben ook super blij kerel,het was een mooie ervaring en 100% dat ik ermee doorga.;)Alle jongens backstage waren ook relaxed,echt one happy family.:cool:

dit maakt je groot own gisteren op het podium staan prijzen pakken en 12uur later terug in de zaal om opnieuw te beginnen respect man :eek: :bow:

nogmaals proficiat

er zitten echt zalige pics tssn

kvond altijd als ik je foto's zag dat dit net iets te veel was kwa massa ( ja ik wil dan ook geen echt monster worden maarja..), maar nu ik die foto's zie vind ik het er opeens veel mooier uitzien ik weet niet waarom, misschien omdat je echt t*ring droog staat ofzo..

en nog echt gefeliciteerd met je bekers!

Laatst bewerkt:
Omdat de foto's nu van veel verder zijn getrokken. ;)

proficiat met je prestatie en je fysiek bro!

Ook hier gefeliciteerd Own!! Erg mooie prestatie
Hoe ging je eerste training weer? :p
En ben je wel een beetje lief geweest voor je dametjes?

mooie fysiek kerel:cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.509
Thx guyz:cool:

Ook hier gefeliciteerd Own!! Erg mooie prestatie
Hoe ging je eerste training weer? :p
En ben je wel een beetje lief geweest voor je dametjes?

Hey mop bedankt:kiss:

1e training was vermoeiend,maar heb ook maar 1oef.per spiergroep gedaan.;)

Lief voor de dametjes.....Op een gegeven moment komt Siggy Segers naar me toe en zegt,wil jij even op de foto!!!Ik denk,WTF...normaal zou ik dat toch aan siggy moeten vragen niet:ozegt ie ineens:Hier staan twee dames die met je op de foto willen (2 pronkstukjes ook nog:p) dus ja,daar ging ik op de foto in sandwich-style:Dmogen we nog ene maken zeiden ze,maar dan nog wat dichterbij (had ze alle twee al vast:rolleyes:) dus ja foto gemaakt met koppen zowat tegen elkaar aan,beginnen ze te zeggen:Je lijkt zo op die van prison break hahaha,echt grappig,foes zat er trouwens bij,tolereerde het wel maar hield toch een oogje in het zeil :roflol:

Antwoord op je vraag:Ik ben lief voor de dames geweest, en de dames lief voor mij.;)

Was echt een leuke dag,ook veel dames van BR ontmoet die ook wedstrijd hadden,zijn echt aardig en spontaan,had niet gedacht dat het zo'n leuk sfeertje met zich meebracht.:cool:Alle atleten waren spontaan en relaxed,heb nog wat pics liggen van mij en wat gasten backstage,zal ik later proberen te posten,krijg behoorlijk wat mails binnen met pics op het moment!!!

ik kijk al uit naar die andere foto's

Ik bedoelde of je lief was geweest voor je eigen dametjes; Fous en je mooie dochtertje. :cool:
Maar je bent dus lief geweest voor alle dames! :D

Congratz!!! Ben benieuwd naa je andere foto´s!

Hey kerel egt super prestatie!!! hier heb je het voor gedaan!

Ga zo door en je komt er wel waar je dan ook naar toe wil!

Ik blijf je volgen succes!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.517
Ik bedoelde of je lief was geweest voor je eigen dametjes; Fous en je mooie dochtertje. :cool:
Maar je bent dus lief geweest voor alle dames! :D

Ik altijd mop.;)

haha ja maar doe je ook mee?:cool:

Nope,deze jongen moet eerst nog wat groeien voordat hij naar het NK gaat.;)

Hey kerel egt super prestatie!!! hier heb je het voor gedaan!

Ga zo door en je komt er wel waar je dan ook naar toe wil!

Ik blijf je volgen succes!

Thx kerel:cool:

Congratz!!! Ben benieuwd naa je andere foto´s!

Heb hier nog een aantal,zal er straks even een topic mee vol pleuren,beetje druk nu met de kleine etc.moet nog altijd mn wedstrijdverslag schrijven.:o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hier nog een OS

r938mg.jpg

wies die ecto naast je? wel knappe kerol

Terug
Naar boven