ddna
Cool Novice
- Waardering
- 0
Ik zie al dat je een speeltuin hebt voor wanneer ik langskom?![]()
uber

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie al dat je een speeltuin hebt voor wanneer ik langskom?![]()

domie zegt:
die wat als laatste hjeeft gereageerd in owns log
domie zegt:
die moet dood door die kk h**r had ik ruzie met kevin
tuub :S hier reageer ik niet eens op, die ruzie heb je zelf voor gezorgd
Zal wel weer moeten uitkijken in de zomer...ik woon in dezelfde wijk/straat als voorheen...dus ook hetzelfde bosgebied waar ik die tekenbeet had opgelopen!!!!Mss ga ik wel zo'n hondentekenband omdoen als ik s'ochtends ga rennen.
...:shoot:...

dit levert me gegarandeerd een ban op maar:
- respect voor donna hoe ze nu traint, en haar keuze om buiten trainen ook nog een leven te hebben
- respect voor own voor zn prestaties
Is heel wat anders als respect hebben voor personen, ik heb bijv. heel veel respect voor Mike Tyson als bokser maar hij mag van mij dood + msn bericht (vertrouwelijk toch imo) hoor je niet zomaar op een forum te zetten, als boze reactie op andere dingen totaal uit zn context gerukt...
verder wil ik er niks over kwijt en modjes: tis jullie nu vast opgevallen veel plezier met me te bannen
Kevin,
Ziet er goed uit, je hebt een mooi doel bereikt.
Die tattoo ziet mooi uit, heeft het nog een betekenis?

Yo grote kerel, waar is die basic gym eigenlijk?
Lekker doorblijven knallen, en nu lekker herstellen![]()

Thx guyz, blessureleed zuigt idd, toch heb ik vandaag zga probleemloos borst/rug kunnen trainen, had alleen bij de 1e borstoefening (incline bp) last van mn schouder, maar bij de zwaardere series was de pijn helemaal verdwenen.
Thx kerel, Basicgym ligt in geleen (limboland)
Vandaag getraind:Borst/Rug
1.Borst
-Incline bp
-Incline db press
-Butterflyess
(*opwarmset rug,tevens extra borstoefening: Pullovers)
2.Rug
-T bar rows
-Db rows
-Deadliften (+deadstop)
30min.fietsen en dat was het weer voor vandaag.
Opmerkingen:Kracht begint langzaam aan weer terug te komen, toch doe ik nog ff rustig aan en maak wat meer herhalingen of voeg wat extra negatieven toe.
Keep pumping![]()