JBentura
Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Goedenavond,
Ik heb na redelijk wat tijd rondkijken op dit forum toch maar eens besloten een account aan te maken. Ik ben 18 jaar, 1.87m en weeg +- 79 kg. Ik fitness 3 jaar en doe het altijd graag 3 tot 4 keer per week.
Alleen op het punt voeding heb ik me nooit 100% in verdiept. Daar ben ik nu dus wel mee bezig en na heel wat topics gelezen te hebben heb ik mijn voeding aangepast.
Ik zal even laten zien hoe een normale doordeweekse dag er nu uitziet en zou daar graag tips en feedback op ontvangen (ook qua supplementen). Ik drink overigens bijna alleen maar water, of soms een sapje voor de smaak.
Ik train meestal in de avond. En m'n training is vooral gefocussed op massa. Droger worden ga ik me in de loop van volgend jaar op richten (voor de beachbody ofcourse
)
Ontbijt (9.00):
+/- 40gr brinta met warme melk
+/- 30 gr Whey met melk en 1 (rauw) ei
Middag (13.00):
4 bruine boterhammen
4-6 plakken kipfilet
een appel
Middag 2 (15.00):
3 eieren (eigeel + eiwit)
2 bruine boterhammen
of soms groentesoep/kippensoep
Avond (18.30)
Wat de pot schaft, maar zeker 3-4 keer per week:
Witte rijst
Kip
Groente (meestal: salade, broccoli, sperziebonen)
Na het trainen (22.00)
+/- 30gr Whey met melk en 1 (rauw) ei
Voor het slapen gaan (23.30)
+/- 225 ml kwark (of iig een bak van 450 gr over 2 dagen)
Dus nogmaals, ik krijg graag tips en feedback en ik hoor het dus ook graag als ik dingen helemaal fout aanpak.
Ik hoor het graag.
Ik heb na redelijk wat tijd rondkijken op dit forum toch maar eens besloten een account aan te maken. Ik ben 18 jaar, 1.87m en weeg +- 79 kg. Ik fitness 3 jaar en doe het altijd graag 3 tot 4 keer per week.
Alleen op het punt voeding heb ik me nooit 100% in verdiept. Daar ben ik nu dus wel mee bezig en na heel wat topics gelezen te hebben heb ik mijn voeding aangepast.
Ik zal even laten zien hoe een normale doordeweekse dag er nu uitziet en zou daar graag tips en feedback op ontvangen (ook qua supplementen). Ik drink overigens bijna alleen maar water, of soms een sapje voor de smaak.
Ik train meestal in de avond. En m'n training is vooral gefocussed op massa. Droger worden ga ik me in de loop van volgend jaar op richten (voor de beachbody ofcourse
) Ontbijt (9.00):
+/- 40gr brinta met warme melk
+/- 30 gr Whey met melk en 1 (rauw) ei
Middag (13.00):
4 bruine boterhammen
4-6 plakken kipfilet
een appel
Middag 2 (15.00):
3 eieren (eigeel + eiwit)
2 bruine boterhammen
of soms groentesoep/kippensoep
Avond (18.30)
Wat de pot schaft, maar zeker 3-4 keer per week:
Witte rijst
Kip
Groente (meestal: salade, broccoli, sperziebonen)
Na het trainen (22.00)
+/- 30gr Whey met melk en 1 (rauw) ei
Voor het slapen gaan (23.30)
+/- 225 ml kwark (of iig een bak van 450 gr over 2 dagen)
Dus nogmaals, ik krijg graag tips en feedback en ik hoor het dus ook graag als ik dingen helemaal fout aanpak.
Ik hoor het graag.
Laatst bewerkt: