AndroidHealthClinic

Pakket onderschept

  • Topic starter sector
  • Startdatum
  • Reacties 151
  • Weergaven 13K
  • Volgers 26

Bezoekers in dit topic

Volgens haar dus alleen als pakketten het weekend daar moeten bijven liggen. Dus eerste aflever moment niet kunnen bezorgen op zaterdag om welke reden dan ook, dan komt het terug en blijft het liggen tot maandag in dat distributie centrum. Dus niet als het op een postkantoor blijft liggen na de 2e keer aanbieden en ook niet als het doordeweeks een dagje ik het distributiecentrum ligt. Is dus een vrij kleine kans aangezien het ook nog steekproeven zijn met pakketjes er tussen uit pakken.

Wacht het maar even af, je zal uiteindelijk toch uitleg moeten krijgen. Heb ook wel eens gehad met DHL dat Mn pakket op 3 keer een andere datum zou komen en opeens zag ik op de app dat het bezorgd was bij de buren.
Maar hier heeft customer service me zelf bevestigd dat er een probleem is en dat het werd ingehouden.
Ze vroeg me zelfs 'is er iets in dat pakket dat voor problemen kan zorgen?'...

Vrees dat dat genoeg zegt
 
Vrij verkeer van goederen tussen EU landen, ook met postpakketten. Zit geen controle op
Maar dat wil niet zeggen dat ze geen pakketten mogen controleren. Er worden soms brieven en pakjes gecontroleerd binnen de EU maar da's eerder uitzondering bijvoorbeeld indien het afzenders betreft die ze in het oog hebben.
 
Er is ook staking bij de sorteercentra van Bpost, dit al zeker tem maandag geloof ik. Kan ook hier mee te maken hebben.
Ik veronderstel dat dit de reden is en bij POSTNL kunnen ze niet zien wat de reden is. Ze zien enkel dat de levering uitgesteld is.
 
Maar dat wil niet zeggen dat ze geen pakketten mogen controleren. Er worden soms brieven en pakjes gecontroleerd binnen de EU maar da's eerder uitzondering bijvoorbeeld indien het afzenders betreft die ze in het oog hebben.
Klopt. Zoals ik al aangaf, dit is steekproefgewijs.
 
Wat zat erin het pakketje?
 
Ik veronderstel dat dit de reden is en bij POSTNL kunnen ze niet zien wat de reden is. Ze zien enkel dat de levering uitgesteld is.

Normaal is het toch gewoon PostNL die komt leveren, dan heeft de staking van Bpost geen invloed.

Maar hier heeft customer service me zelf bevestigd dat er een probleem is en dat het werd ingehouden.
Ze vroeg me zelfs 'is er iets in dat pakket dat voor problemen kan zorgen?'...

Vrees dat dat genoeg zegt

Dit zijn de mogelijke scenario's:

- je pakket wordt nog geleverd. Niks aan de hand.

- je pakket is onderschept en ze doen er verder niks mee omdat het op NL grondgebied onderschept werd. Niks aan de hand.

- je pakket is onderschept en je krijgt binnenkort bezoek van politie. Je kan ontkennen en de kans bestaat dat het zonder gevolg geklasseerd wordt. Of je krijgt in het slechtste geval een boete van een paar honderd euro (minnelijke schikking). Kut maar ook niet het eind van de wereld.


Het vervelendste is de onzekerheid maar het is eigenlijk allemaal zo erg niet ;)
 
Laatst bewerkt:
Normaal is het toch gewoon PostNL die komt leveren, dan heeft de staking van Bpost geen invloed.
Is dat altijd zo? Ik heb de indruk dat ik soms zendingen krijg die door POSTNL geleverd worden maar ook soms door BPOST.
 
Het kan zijn dat ze in NL ook begonnen zijn met vertrekkende zendingen te controleren vermits ze weten dat er veel anabolen vanuit NL vertrekken. Vroeger was dit geen prioriteit voor NL maar misschien nu wel meer en meer. In dat geval controleren ze ook binnenlandse zendingen en zendingen die binnen de EU verzonden worden. Ik heb gehoord dat ze dit in België en nog andere landen ook doen omdat ze weten dat er vele kleine hoeveelheden drugs per post verzonden worden.
 
Nope
Shipping not processed staat er op de track en trace...
Het pakket zal niet meer toekomen.

Binnenkort dus onze bestellingen ter plaatse gaan oppikken.

Ze kunnen dan beginnen met douane aan de grens te zetten voor controles. Like the good old days... Tot zover vrij verkeer van goederen.
 
Binnenkort dus onze bestellingen ter plaatse gaan oppikken.

Ze kunnen dan beginnen met douane aan de grens te zetten voor controles. Like the good old days... Tot zover vrij verkeer van goederen.

Via post is dat nog steeds veiliger, gewoon ontkennen dat jij de gene bent die het verstuurd heeft en geen afzender erop zetten
 
Via post is dat nog steeds veiliger, gewoon ontkennen dat jij de gene bent die het verstuurd heeft en geen afzender erop zetten

En ontvangen kun je natuurlijk gewoon ontkennen, iedereen kan dat hebbeb opgestuurd naar jou adres
 
In. Omdat benieuwd...
 
Neem in ieder geval het zekere voor het onzekere en zorg dat je thuis 0,0 hebt liggen wat niet mag.
 
Back
Naar boven