XXL Nutrition

Pakket onderschept

Bezoekers in dit topic

Ik hoop het.
Maar ik begrijp niet waarom men mij dan zegt dat het pakket ingehouden werd en hzt niet meer kan geleverd worden
Maar heb er goede hoop op.

Post nl spoort soms niet thats why.
 
Ik heb ik nog een interim job gedaan bij sorteercentrum van BPost, en er word wel degelijk controle gedaan door douane met honden en xrays op paketten en brieven maar dit is zeer sporadisch, ik denk eerder dat jouw pakket vertraging heeft door een week vakbonds acties en staking bij Bpost ofzo?
 
Honden ruiken alleen drugs, geen roids. Dus das ook niet zo boeiend
 
Fijn dat het goed is afgelopen! Slaat echt nergens op dag gebruikers daar bij jullie zo hard worden aangepakt
 
Zo een drama voor een pakketje met roids lol
 
Zo een drama voor een pakketje met roids lol

Ja want jij bent natuurlijk de Uber alpha die aan alles lak heeft en die het niets kan schelen dat er blauwe vrienden aan huis komen met de daarbij horende shit en boetes.
Om nog maar te zwijgen over mijn vrouw en kids die ik dat vooral wil besparen.
Maar ja, iedereen is een mietje vergeleken met jou nietwaar?
Grow up....
 
En wie heeft het nu bij je thuis afgeleverd? Bpost of PostNL.
 
Ja want jij bent natuurlijk de Uber alpha die aan alles lak heeft en die het niets kan schelen dat er blauwe vrienden aan huis komen met de daarbij horende shit en boetes.
Om nog maar te zwijgen over mijn vrouw en kids die ik dat vooral wil besparen.
Maar ja, iedereen is een mietje vergeleken met jou nietwaar?
Grow up....
Je neemt toch echt zelf dat risico? Je weet dat de regels in Belgie veel strenger zijn, dus je zal zelf op de blaren moeten zitten als je gepakt wordt.
 
Je neemt toch echt zelf die risico? Je weet dat de regels in Belgie veel strenger zijn, dus je zal zelf op de blaren moeten zitten als je gepakt wordt.

Ik ben zelf ook Belg, heb destijds de pech gehad dat de politie bij me is langs geweest. Het is idd tegenover je partner heel vervelend om een huiszoeking op je dak te krijgen en natuurlijk gewoon heel kut dat ze in België AAS gebruikers behandelen als criminelen.

Het blijft natuurlijk iets wat je weet en je moet de gevolgen dan maar dragen als je gepakt wordt. Als je veel geeft om je gezin en je geen problemen wil, dan moet je als Belg niet met vuur spelen sector

Voor mij is het trouwens 1 van de hoofdredenen geweest om OFF te gaan.

Kleine edit nog: in principe worden pakketten uit Nederland niet gecontroleerd maar in dit topic hoor je dan toch geruchten dat er sporadisch controles zijn. Ieder moet voor zich maar uitmaken wat ze doen maar de risico's in België zijn duidelijk...
 
maar in dit topic hoor je dan toch geruchten dat er sporadisch controles zijn

Als ik de Belgische politie was dan had ik toch iig ook een account hier op Dbb.

Een forum vol met potentiële wetsovertreders.:rolleyes:
 
Je neemt toch echt zelf dat risico? Je weet dat de regels in Belgie veel strenger zijn, dus je zal zelf op de blaren moeten zitten als je gepakt wordt.
Dat weet ik wel en aanvaard ik ook.
Maar wil dat natuurlijk vermijden
 
Als ik de Belgische politie was dan had ik toch iig ook een account hier op Dbb.

Een forum vol met potentiële wetsovertreders.:rolleyes:
Big brother is watching :D
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Ja want jij bent natuurlijk de Uber alpha die aan alles lak heeft en die het niets kan schelen dat er blauwe vrienden aan huis komen met de daarbij horende shit en boetes.
Om nog maar te zwijgen over mijn vrouw en kids die ik dat vooral wil besparen.
Maar ja, iedereen is een mietje vergeleken met jou nietwaar?
Grow up....
giphy.gif
 
Als ik de Belgische politie was dan had ik toch iig ook een account hier op Dbb.

Een forum vol met potentiële wetsovertreders.:rolleyes:

Haha, laat het uit Marc :D
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Back
Naar boven