XXL Nutrition

Pakket onderschept

  • Topic starter sector
  • Startdatum
  • Reacties 151
  • Weergaven 13K
  • Volgers 26

Bezoekers in dit topic

via track & trace stond levering van pakket voorzien voor maandag.
Maandag verscheen dan 'delivery delayed' en stond levering voor dinsdag.
Dinsdag ochtend opnieuw via track & trace gecheckt en toen stond dezelfde boodschap
maar met levering op vandaag...
en deze ochtend was het opnieuw hetzelfde.
Dan maar contact opgenomen met de customer service van Post NL en bleek dat het pakket niet kon afgeleverd worden.
Ik vroeg om de reden en de medewerkster zei dat ze me niet meer info kon geven en vroeg of er misschien iets in het pakket zat dat voor problemen zou kunnen zorgen...

Meer info dan dat het niet kon afgeleverd worden kreeg ik niet.
Maar haar vraag of er misschien iets zou kunnen inzitten dat voor problemen zou kunne zorgen doet me denken dat ze toch iets heeft gezien op haar scherm maar dat ze het niet kon of mocht zeggen (wegens interne procedures waarschijnlijk)...

Wie van in België heeft dit ook al voorgehad?
Ik dacht nochtans dat tussen NL en BE pakketten niet worden gecontroleerd...
Weldegelijk dus...


Nee man maak je geen zorgen. Heb zoiets soort gelijks ook gehad met een pakket uit belgie. Dat pakket zwerft ergens rond bij de post, daar moet je wel achteraan gaan. Bij mij hadden ze het pakket met de spullen eruitgehaald, een brief van postnl erin gestopt, dicht geplakt en terug naar mij gestuurd omdat de postcode van belgie niet klopte. Dus ze maken het daadwerkelijk open, stoppen dr een brief bij en sturen het gewoon verder!!
 
jair16 : lees je bericht eens opnieuw en stel jezelf dan de vraag of je dit op het forum op die manier wil posten...

Ik quote opzettelijk je bericht niet om je de kans te geven het volledig te verwijderen ;)
 
jair16 : lees je bericht eens opnieuw en stel jezelf dan de vraag of je dit op het forum op die manier wil posten...

Ik quote opzettelijk je bericht niet om je de kans te geven het volledig te verwijderen ;)


Sorry kerel maar verkoop praatjes, verkoop ik niet en mensen die aan me vrage kunnen me reet kussen ik heb me eigen betrouwbare dealer. Misschien LIJKT het alsof ik inderdaad dealer ben maar nee man ik heb werk n train al hobby, met illegale dingen hou ik me niet bezig chef..zeg alleen dat ik eens een pakket met sezamzaad heb opgestuurd naar vriend van me in belgie, dit was mislopen opdat ik 1cijfertje fout had op postcode, dus werdt ie retour gestuurd naar mij, deze hadden ze opengemaakt een briefje van posrnl erin gestopt en retour naar mij gestuurd.. Dus die kerel moet zich geen zorgen maken dat denk ik voor 97%... Waar haal jij uit dat ik eem dealer ben dan? Kom op zeg damn.. Delete het doe waar je je goed bij voelt sorry hoor.
 
Waar haal jij uit dat ik eem dealer ben dan? Kom op zeg damn.. Delete het doe waar je je goed bij voelt sorry hoor.

Omdat je het in je eerste post impliciet zelf zegt...

Ik lig er verder niet wakker van maar wou je toch even porren om je bewust te maken dat je jezelf (onterecht) als dealer bloot geeft. Maar je verstuurde dus Sezamzaad en geen illegale middelen, no problem dus.
 
Laatst bewerkt:
Omdat je het in je eerste post impliciet zelf zegt...

Ik lig er verder niet wakker van maar wou je toch even porren om jezelf bewust te maken dat je jezelf (onterecht) als dealer bloot geeft. Maar je verstuurde dus Sezamzaad en geen illegale middelen, no problem dus.

Aah zeg dat dan gewoon, snapte al niet waarop je respons gebaseerd was
 

Dat wordt wel eens op brood gebruikt.

Gebeurd heel vaak hoor dat mensen brood gaan bakken en dan gewoon sesamzaad per post uitwisselen.
giphy.gif
 
Voor diegenen die gevraagd hebben om een update, nu staat via de track en trace de status op 'shipment sorted'
 
Voor diegenen die gevraagd hebben om een update, nu staat via de track en trace de status op 'shipment sorted'
Dan zal volgens mij je pakje binnenkort geleverd worden. Of heb ik het mis?
 
Dan zal volgens mij je pakje binnenkort geleverd worden. Of heb ik het mis?
Ik hoop het.
Maar ik begrijp niet waarom men mij dan zegt dat het pakket ingehouden werd en hzt niet meer kan geleverd worden
Maar heb er goede hoop op.
 
Heb ik je al gezegd maar omdat je je als een mietje gedraagt wou je me niet geloven
Laten we zeggen dat ik geen zin meer heb in gezeik gezien mijn verleden.
Jij noemt dit misschien zich gedragen als een mietje, ik noem dit trachten info te bekomen en zo voorzichtig mogelijk zijn.
Ik ben 41 man, heb vroeger genoeg gezeik meegemaakt.
 

Ben vooral opgelucht dat ik geen gezeik aan mijn been heb.
In NL zitten jullie op dat vlak stukken beter dan wij hier.
Niemand zit te wachten op een bezoek....
En nu weten we ook dat ze bij de klantenservice van post NL maar wat uit hun nek lullen...
 
Pakketje nog compleet en onbeschadigd?
 
Back
Naar boven