MuscleMeat

Pakket onderschept (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

KMvCNKn.png

Rip in Piss sector
 
Als ik de Belgische politie was dan had ik toch iig ook een account hier op Dbb.

Een forum vol met potentiële wetsovertreders.:rolleyes:

Zou me niets verbazen als dat zo is. Vooral als je ineens een pm krijgt voor een adresje van iemand die hier 1 dag geregistreerd is.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Zou me niets verbazen als dat zo is. Vooral als je ineens een pm krijgt voor een adresje van iemand die hier 1 dag geregistreerd is.

De politie in Nederland zou dit niet mogen doen omdat uitlokking hier verboden is. Is dat in België anders ?
 
In BE mag de politie alles :p
In België mag de politie dit ook niet. De wet op de privacy. Er zijn in België advocaten, die vooral door procedurefouten, zware misdadigers vrij krijgen. De politie mag in België juist niet zoveel en er zijn misschien een paar zaken versoepeld (telefoontap en afluisteren van gesprekken) sinds de laatste aanslagen en de opkomst van IS.
 
In België mag de politie dit ook niet. De wet op de privacy. Er zijn in België advocaten, die vooral door procedurefouten, zware misdadigers vrij krijgen. De politie mag in België juist niet zoveel en er zijn misschien een paar zaken versoepeld (telefoontap en afluisteren van gesprekken) sinds de laatste aanslagen en de opkomst van IS.

Idd dit dacht ik dus ook al, en dat hele verhaal van zomaar sportscholen binnenvallen en alle mensen laten plassen klopt ook van geen kant.

Maar als iedereen er gewoon als makke schaapjes aan meewerkt lijkt het net alsof het allemaal wel mag.
 
in sorteer centra bij post nl worden verdeeld over de dag hoeveelheden van 200.000 plus pakketten verwerkt , je pakje is ergens in het proces blijven steken hooguit in beslag genomen na steekproef controle . wettelijk gezien is er niks aan de hand gezien je de koper bent .
 
Idd dit dacht ik dus ook al, en dat hele verhaal van zomaar sportscholen binnenvallen en alle mensen laten plassen klopt ook van geen kant.

Maar als iedereen er gewoon als makke schaapjes aan meewerkt lijkt het net alsof het allemaal wel mag.
Maar dat doet de politie niet maar mensen van de Vlaamse Gemeenschap.
 
in sorteer centra bij post nl worden verdeeld over de dag hoeveelheden van 200.000 plus pakketten verwerkt , je pakje is ergens in het proces blijven steken hooguit in beslag genomen na steekproef controle . wettelijk gezien is er niks aan de hand gezien je de koper bent .

O je hebt het topic verder niet gelezen?
 
Maar dat doet de politie niet maar mensen van de Vlaamse Gemeenschap.
En zij zijn wel bevoegd?

Ik herinnerde mij dat er destijds werd binnengevallen en er een zakje wiet werd gevonden, als ik het mij goed herinnerde mocht ie het gewoon houden
 
Grotendeels zijn het wel mensen van de politie. Alleen de daadwerkelijke controle is door mensen van de vlaamse gemeenschap.

Plassen is verplicht, weigeren = sowieso positief.
 
Grotendeels zijn het wel mensen van de politie. Alleen de daadwerkelijke controle is door mensen van de vlaamse gemeenschap.

Plassen is verplicht, weigeren = sowieso positief.

Schuldig tot onschuld bewezen is.. moet niet gekker worden eigenlijk bij jullie hè :o
 
Schuldig tot onschuld bewezen is.. moet niet gekker worden eigenlijk bij jullie hè :o
Het is ronduit belachelijk gewoon... Ben je gepassioneerd bezig met je hobby, val je niemand lastig etc. Dan nog zit je constant met het idee in je achterhoofd ‘als ze nu binnenkomen, dan ben ik minimaal €2000 armer’.
 
Het is ronduit belachelijk gewoon... Ben je gepassioneerd bezig met je hobby, val je niemand lastig etc. Dan nog zit je constant met het idee in je achterhoofd ‘als ze nu binnenkomen, dan ben ik minimaal €2000 armer’.

Wat is eigenlijk de reden van die nazi praktijken. Ze vinden dat aas zorgt voor hogere gezondheidskosten?
 
Niet plassen was wel beter ivm strafblad (indien je zeker weet dat er iets uit de bus zal komen)
 
Wat is eigenlijk de reden van die nazi praktijken. Ze vinden dat aas zorgt voor hogere gezondheidskosten?

Geen idee man...

1 woord --> POLITIEK

De regering heeft destijds namelijk de dopingwetgeving hervormd en dat ook groots aangekondigd. In principe was die wetgeving er vooral om professionele sporters te controleren. In realiteit viel het aantal positieve testen enorm tegen waardoor ze gemakkelijkheidshalve hun vizier hebben gericht op recreatieve sporters.

Op die manier liggen de positieve testen een stuk hoger en kunnen ze zichzelf een schouderklopje geven over hun nieuwe dopingwet, die dus eigenlijk volledig zijn doel mist. Maar ze kunnen goede statistieken voorleggen over betrapte "sporters".
 
Back
Naar boven