XXL Nutrition

Palestijns-Israëlisch conflict

Status
Niet open voor verdere reacties.
HEY JODENVRIENDJE die man brengt die jongen in veiliigheid,achter mijn hoek zijn er hier zware rellen bezig tegen de joden en wat gebeurt er direckt politie om ze te beschermen want het zijn zo een arme schaapjes die zoveel leed hebben gekend ZIELIGE JODEN

Rustig aan knul.

Het is bekend dat Hamas tactieken gebruikt waarin het onschuldige burgers betrekt, met name kinderen. Zo gebruiken ze scholen om van daaruit Israelis aan te vallen. Men 'lokt' op die manier burgerslachtoffers uit. Het is gewoon een ziek en misselijkmakend conflict.

Zo leuk om te zien hoe mensen hier met feiten zoals filmpjes enzo komen die eigenlijk helemaal nergens op slaan en die op 50 verschillende manieren geinterpreteerd worden.

Amuserend topic.

Rustig aan knul.

Het is bekend dat Hamas tactieken gebruikt waarin het onschuldige burgers betrekt, met name kinderen. Zo gebruiken ze scholen om van daaruit Israelis aan te vallen. Men 'lokt' op die manier burgerslachtoffers uit. Het is gewoon een ziek en misselijkmakend conflict.
INDERDAAD een zeer ziekmakend conflict dat mij slaaploos maakt ik weet dat dat land de palestijnen toe behoort en zie op welke manier de joden het inpikken ik wacht gewoon op de jihaad eb ik weet dat het dan niet lang meer duren zal de dag des oordeels nabij is,daar heb ik geen vrees voor dat verlost alle pijn en ellende voor alle gelovigen ;)

INDERDAAD een zeer ziekmakend conflict dat mij slaaploos maakt ik weet dat dat land de palestijnen toe behoort en zie op welke manier de joden het inpikken ik wacht gewoon op de jihaad eb ik weet dat het dan niet lang meer duren zal de dag des oordeels nabij is,daar heb ik geen vrees voor dat verlost alle pijn en ellende voor alle gelovigen ;)

Er komt als het goed is een bestand, dan kan jij weer lekker pitten.

Er komt als het goed is een bestand, dan kan jij weer lekker pitten.
inderdaad dan zall ik zeer goed pitten een paar dagen lang denk ik heb nu al wat in te halen want is nu al een tijdje te hevig bezig:( ik hoor de sirenes van de politie tot hier ze zijn hier aan het betogen voor een happy ending voor alle palestijnen:p

inderdaad dan zall ik zeer goed pitten een paar dagen lang denk ik heb nu al wat in te halen want is nu al een tijdje te hevig bezig:( ik hoor de sirenes van de politie tot hier ze zijn hier aan het betogen voor een happy ending voor alle palestijnen:p

Paar dagen lang? Als je pijn oprecht was had je al jaren niet kunnen slapen kerel. Dat gezien er zoveel moslims vermoord zijn in Irak, Afghanistan en Darfur. Of is je medeleven alleen beperkt tot de palestijnen?

ja , dat gespuis mag alles want het stad is van de moslims he gast.
t word tijd dat ze daar eens grote kuis houden in Antwerpen ja

Waar moeten de palestijnen eingelijk heen?
Want de gazastrook is niet groter dan Texel

sorry dat ik je mening deze keer niet wil delen, ik ben namelijk voor de menselijke kant van Israel ipv de zwakzinnige en terroristische manier van oorlogvoeren zoals de Palestijnen het doen.

waarom?

omdat ik het gestoord vind dat de Palestijnen hun bevolking onderbrengt in een militair oorlogsgebied ipv hun bevolking veilig te stellen: en nu gaan ze lopen janken dat er zoveel doden en gewonden zijn te betreuren?

EIGEN SCHULD, DIKKE BULT!
:mad:

edit: kleine toevoeging; de Palestijnen willen graag open grenzen omdat ze dan ongehinderd lange-afstandsraketten kunnen smokkelen vanuit Iran...........

Laatst bewerkt:
Paar dagen lang? Als je pijn oprecht was had je al jaren niet kunnen slapen kerel. Dat gezien er zoveel moslims vermoord zijn in Irak, Afghanistan en Darfur. Of is je medeleven alleen beperkt tot de palestijnen?
aan die mensen hun leed denk ik ook maar in de koran is voor dit confict reeds gewaarschuwd en dan breekt hel hier op aarde los wereldoorlog 3 en dat is een teken dat de dag des oordeels nabij is,weet het dit voor jou moeilijk te begrijpen is mits je niets uit de koan kent en een ongelovige bent ;)

sorry dat ik je mening deze keer niet wil delen, ik ben namelijk voor de menselijke kant van Israel ipv de zwakzinnige en terroristische manier van oorlogvoeren zoals de Palestijnen het doen.

waarom?

omdat ik het gestoord vind dat de Palestijnen hun bevolking onderbrengt in een militair oorlogsgebied ipv hun bevolking veilig te stellen: en nu gaan ze lopen janken dat er zoveel doden en gewonden zijn te betreuren?

EIGEN SCHULD, DIKKE BULT!
:mad:

edit: kleine toevoeging; de Palestijnen willen graag open grenzen omdat ze dan ongehinderd lange-afstandsraketten kunnen smokkelen vanuit Iran...........
niet echt cristelijk van je klusjemier en het is hun land waaruit ze niet hoeven te gaan vluchten veilig te zin dan sterven ze nog liever en wachten tot de poorten van de hemel openen dit gebeurd op de dag des oordeels

niet echt cristelijk van je klusjemier en het is hun land waaruit ze niet hoeven te gaan vluchten veilig te zin dan sterven ze nog liever en wachten tot de poorten van de hemel openen dit gebeurd op de dag des oordeels
HEER, neem mijn woorden ter ore,
let op mijn zuchten.
Sla acht op mijn stem als ik roep,
mijn Koning en mijn God,
want tot U bid ik.
's Morgens hoort U mijn stem HEERE,
's morgens leg ik mijn gebed voor U neer
en zie ik naar U uit. (Psalm 5:2-4)

op wie is deze tekst eerder gebaseerd, op Israel of Palestina?

noem eens een tegenhanger van Hamas, dus een terroristische Israelische organisatie die de oorlog willen laten voortduren? tot nu toe heb ik alleen gehoord dat Israel best wil stoppen MITS de Palestijnen ophouden met raketaanvallen.

uit je postjes lees ik voornamelijk een ANTI-JOOD stelling; waarop is die gebaseerd?
wordt je teveel door je vrouw geleid waardoor je niet meer helder kunt nadenken?

was het niet idd de schuld van de Joden dat ze Jezus hebben vermoord, maar dat God nog altijd genade heeft over ZIJN VOLK??

let op mijn zuchten.
mijn Koning en mijn God,
want tot U bid ik.

noem eens een tegenhanger van Hamas, dus een terroristische Israelische organisatie die de oorlog willen laten voortduren? tot nu toe heb ik alleen gehoord dat Israel best wil stoppen MITS de Palestijnen ophouden met raketaanvallen.

uit je postjes lees ik voornamelijk een ANTI-JOOD stelling; waarop is die gebaseerd?
wordt je teveel door je vrouw geleid waardoor je niet meer helder kunt nadenken?

was het niet idd de schuld van de Joden dat ze Jezus hebben vermoord, maar dat God nog altijd genade heeft over ZIJN VOLK??
klusjemier dit is een meningsverschil ik bezie joden niet als uitverkoren volk jij wel MAAR LAAT MIJN VROUW HIERBUITEN ZE ZIT OF HOORT NIET ACHTER EEN PC TE ZITTEN IK BEN DE MAN DES HUIZES MAAR LAAT HAAR NIET BELEDIGEN LAAT DAT DUIDELIJK ZIJN:mad:

Oké, begrijp ik het goed dat je vrouw niet achter een pc 'hoort' te zitten?

* proest....

let op mijn zuchten.
mijn Koning en mijn God,
want tot U bid ik.

Van wie heb je dat gehoord ?
Je probeert de 675 doden + 3000 gewonden waaronder ONSCHULDIGE vrouwen , kinderen, MENSEN goed te praten ?
Israel wilt vrede vrede, maar ondertussen lekker vanuit zee,lucht,grond onschuldige mensen afslachten.

Ziek, phillipe dubrul.

Jij bent ziek in je hoofd.

let op mijn zuchten.
mijn Koning en mijn God,
want tot U bid ik.

Kan je mij uitleggen waarom Israel als staat geen terroristische organisatie zou kunnen zijn? Wat mij betreft staat de wijze waarop Israel zijn zaken regelt in dat gebied gelijk aan terrorisme.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven