Fitness Seller

Palestijns-Israëlisch conflict

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van wie heb je dat gehoord ?
Je probeert de 675 doden + 3000 gewonden waaronder ONSCHULDIGE vrouwen , kinderen, MENSEN goed te praten ?
Israel wilt vrede vrede, maar ondertussen lekker vanuit zee,lucht,grond onschuldige mensen afslachten.

vanuit het nieuws heb ik dat meegekregen, of wil je me nu ook nog gaan zeggen dat NOS-journaal en dergelijke zenders als CNN, enz. die verhalen uit hun duim zuigen?

zoja, dan open je ogen maar eens; Iran en andere arabische landen vinden dit een uitstekende gelegenheid om DE VS en de VN dwars te zitten door de Palestijnen te helpen.

Kan je mij uitleggen waarom Israel als staat geen terroristische organisatie zou kunnen zijn? Wat mij betreft staat de wijze waarop Israel zijn zaken regelt in dat gebied gelijk aan terrorisme.
voor klusjemier zijn geloof zijn de joden het uitverkoren volk die hij moet respecteren van hem mogen ze en kunnen ze alles;)

voor klusjemier zijn geloof zijn de joden het uitverkoren volk die hij moet respecteren van hem mogen ze en kunnen ze alles;)
dat heb je mij niet horen zeggen kerel!

vergeet niet dat de handel door Joden werd en nog steeds wordt gedreven.......wat hebben de Palestijnen bijgedragen aan de huidige maatschappij?

vanuit het nieuws heb ik dat meegekregen, of wil je me nu ook nog gaan zeggen dat NOS-journaal en dergelijke zenders als CNN, enz. die verhalen uit hun duim zuigen?

zoja, dan open je ogen maar eens; Iran en andere arabische landen vinden dit een uitstekende gelegenheid om DE VS en de VN dwars te zitten door de Palestijnen te helpen.

Ja he , ze worden echt super goed geholpen daar in palestina door iran en arabisch landen..
Daarom zijn ze meer dan 10 dagen lang afgeslacht daar in palestina.
Over welk hulp heb je het man ? leef je in een grot ofzo , open jij je ogen is even.

Heeft palestina de kans gekregen dan om te groeien ?
Ow wacht is even israel wordt gefinancierd door amerika .. of is dat ook niet waar, heb je dat ook op het nos gehoord ?

En dit zijn de redenen waarom jij vindt dat israel het goed doet door ONSCHULDIGE mensen daar af te slachten.

dat heb je mij niet horen zeggen kerel!

vergeet niet dat de handel door Joden werd en nog steeds wordt gedreven.......wat hebben de Palestijnen bijgedragen aan de huidige maatschappij?
ja je jodenvriendjes zijn hier de grote baas op aarde in mijn geloof zijn ze het vervloekte volk ze worden beloont op aarde HET IS EEN VOLK ZONDER LAND laat ze maar wachten op de dag des oordeels GOD zal niet genadig met ze zijn!

daar zijn de Palestijnen en met name HAMAS zelf schuldig aan door militairen tussen de bevolking te plaatsen.

HEEL ERG LAF!!
:mad:
klusjemier stop met de joodjes te verdedigen je bent hier fout in man!JODEN ZIJN LAF palestijnen gooien met stenen joden vuren met wapens en aanvalsrakketen

klusjemier stop met de joodjes te verdedigen je bent hier fout in man!JODEN ZIJN LAF palestijnen gooien met stenen joden vuren met wapens en aanvalsrakketen
hamas_bomber.jpg

HAMAS

Gristenen in dicussie met moslims, altijd leuk om te zien.

Iran en andere arabische landen vinden dit een uitstekende gelegenheid om DE VS en de VN dwars te zitten door de Palestijnen te helpen.
Ik kan ze geen ongelijk geven.

daar zijn de Palestijnen en met name HAMAS zelf schuldig aan door militairen tussen de bevolking te plaatsen.

HEEL ERG LAF!!
Het is inderdaad minder laf als je gewoon open en bloot een paar bommen vanuit een vliegtuig op een wijk gooid en hiermee meer onschuldige dan schuldige mensen dood.

Wat doen de joden dan goed voor onze maatschappij?
Ze doen niks voor de maatschappij, ze doen het voor hun zelf en geven geen **** om de maatschappij zolang er maar geld te verdienen is. Doe nou niet alsof ze zich inzetten voor de maatschappij want dat is onzin.

Ik ga niet eens in op de onzin die philip uitkraamd.

nice job philippe en klusmier

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als je ziet hoe Japan zichzelf verzacht heeft na WWII, na 2 nucleaire explosies over zich heen te hebben gehad, en zich altijd tegen geweld en nucleair materiaal keert. En haar identiteit heeft bijgesteld, door haar geschiedenis van 3600 jaar te doorbreken van nooit zullen capituleren voor de keizer.

Waarom zet een volk, wat te kampen heeft gehad met een genocide van 6 miljoen mensen, dan zò verschrikkelijk hard door, door niet menselijkheid als strijd te kiezen, maar hun fanatieke autonome identiteit?

Heb niet de hele shit hier gelezen, maar kan wel afleiden uit alles dat klusmier toch net iets gematigder in zijn geloof is dan dubrul.
Waarom moet ook zonodig iedere Moslim nu palestina verdedigen ?? Enkel omdat het in dat geloof zit om rel te zoeken .... kijk maar gewoonweg naar de betogingen die die moslimpubers volledig tot relschoppen herleiden ....

• Topic Starter Topic Starter
inderdaad ze zit nu trouwens in de keuken wat lekkers aan het maken voor me ze mag wel eens op msn e voor met haar familie te praten en meer niet;)

Ik begin steeds meer gefascineerd door jou te raken Philippe. Vertel eens wat meer over jezelf. Wanneer en waarom heb je je bekeerd tot de Islam? Wat vindt je familie hiervan?

En besef je trouwens dat de Koran slechts een voortzetting is van de Joodse en Christelijke heilige boeken? De Joden hangen in feite hetzelfde geloof aan als jij.

ik ken maar een teroristiche oraganisatie,
het heeft een witte vlag met een bauwe zespuntige ster.

edit: oh nee, er zij der 2. de andere heeft 50 witte sterren en blauw met ;)witte strepen

• Topic Starter Topic Starter
ik ken maar een teroristiche oraganisatie,
het heeft een witte vlag met een bauwe zespuntige ster.

edit: oh nee, er zij der 2. de andere heeft 50 witte sterren en blauw met ;)witte strepen

Heerlijk genuanceerd weer. Komt het ooit nog goed dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven