MuscleMeat

Palestijns-Israëlisch conflict

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heerlijk genuanceerd weer. Komt het ooit nog goed dit?

Ik ben ook van mening dat Mekka en Jerusalem in artestiek opzicht Lutjebroek en Wijk bij Duurstede zwaar overstijgen.

Maar om er nou zoveel bloed voor te spreiden is een daad onder elke menselijke beschavingsnorm.

Als je dit topic doorleest en dan met name de posts van philippe dubrul zul je waarschijnlijk tot de conclusie komen, dat hij één van de meest vreemde wezens op dbb(aarde?) is.

Als je dit topic doorleest en dan met name de posts van philippe dubrul zul je waarschijnlijk tot de conclusie komen, dat hij één van de meest vreemde wezens op dbb(aarde?) is.

nuh, nee, der zijder een heleboel vreemde wezens hierzo :D

omdat ik weet dat joden een vervloekt volkje is en ze de palestijnen hun land willen inpikken,voor mij ben je niet beter dan een jood STINKIE:D

ik ken maar een teroristiche oraganisatie,
het heeft een witte vlag met een bauwe zespuntige ster.

edit: oh nee, er zij der 2. de andere heeft 50 witte sterren en blauw met ;)witte strepen
TOCH nog iemand met verstand hier er zijn nog wel een aantal andere landen die joden en amerikanen graag een pijpbeurtje geven ENGELAND bv:D no mister nice guy meer

Niet dat ik heel goed op de hoogte ben, ik lees wel dagelijks de krant, maar ik ben toch bezorgder om het lot vd Palestijnen momenteel.

joden hebben zelf geen eigen taal ze spreken een menegeling van frans engels en duits en beetje hebreeuws laat staan ze recht hebben op een eigen land

SafeRedirect.jpeg

SafeRedirect_004.jpg

SafeRedirect_011.jpeg

SafeRedirect_014.jpeg

Laatst bewerkt:
Hahaha, ik mag die Philippe Dubrul wel. Best een kleurrijk figuur.

islamieten hebben ook verschillende talen arabisch door elkaar als je het dan toch zo puur wil bekijken philip dubrulaap

misschien moet iedereen het eens van beide kanten proberen te bekijken, owk, ik ben pro Israel omdat ik vind dat de Palestijnen dit uitgelokt hebben met die raketaanvallen TIJDENS EEN BESTAND, sorry, maar dan vraag je toch om een reactie. maar dat wil niet zeggen dat ik goedkeur wat Israel doet! Maar ik kan het wel begrijpen dat ze zo hard terug slaan!

PS, Philippine, misschien moet je dan ook wat foto's plaatsen van slachtoffers van suicidebombers in Jeruzalem, een compleet uiteengerukte bus met slachtoffers of zo??:(

joden hebben zelf geen eigen taal ze spreken een menegeling van frans engels en duits en beetje hebreeuws laat staan ze recht hebben op een eigen land

Je bent echt het meest achterlijke en irritante manneke van het forum op dit moment, proficiat. Ik lees geen enkel topic met een post van jou zonder me te ergeren. Ieder volk heeft recht op een land. Ik hoop dat je het lef vind om te gaan strijden daar :wave:

Deze is voor philippe 'deboerenlul' dubrul..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

misschien moet iedereen het eens van beide kanten proberen te bekijken, owk, ik ben pro Israel omdat ik vind dat de Palestijnen dit uitgelokt hebben met die raketaanvallen TIJDENS EEN BESTAND, sorry, maar dan vraag je toch om een reactie. maar dat wil niet zeggen dat ik goedkeur wat Israel doet! Maar ik kan het wel begrijpen dat ze zo hard terug slaan!

volgens mij waren het juist de israel die de bestand had verbroken, of ze wouden het niet verlengen.(dacht ik)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven