AndroidHealthClinic

Panatta's Langste Work Out Ooit - 6-7 mei

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
De laatste dagen veel contact gehad met Juliette Bergman, ze verblijft op dit moment in Thailand maar neemt toch de moeite om ff het contact te onderhouden, zodat we alles m.b.t. de recordpoging goed kunnen doornemen:cool:.

Tevens ook contact onderhouden met Walter van den Branden (Voorzitter van de NBBF), via hem zijn we ook in contact gekomen met All Stars, gaat onze partner voor Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en de Balkan worden:thumbs:, we hebben in Nederland met o.a. Sportfood.nl, XXL Nutrition en Bardelino natuurlijk al een aantal partners in die brance waar we erg trots op zijn. Na de recordpoging komen we o.a. met een artikel in Muscle Report (All Stars Magazine), wat volgens hun gegevens bijna door 100 miljoen mensen gezien wordt in de wereld:D . Na de interesse van MuscleMag (USA), dat ook een enorme lezers aantallen heeft, nu dus Muscle Report.
We zijn dan ook welkom in de All Stars stand op de Fibo waar Walter van den Branden een aantal dagen ook zal staan als Nederlandse importeur.

Zelfs in de laatste weken voor de recordpoging kan het dus niet op........echt ongelooflijk :rocknana:

Avond,

Ik weet niet of het al gevraagt is, maar willen jullie jezelf eens wegen voordat je begint aan de recordpoging, en als jullie klaar zijn + de 5 dagen erna. Dat vind ik wel intresant namelijk,

Gegroet en suc6 ermee Jonas

Dave Hawk zei:
De laatste dagen veel contact gehad met Juliette Bergman, ze verblijft op dit moment in Thailand maar neemt toch de moeite om ff het contact te onderhouden, zodat we alles m.b.t. de recordpoging goed kunnen doornemen:cool:.

Tevens ook contact onderhouden met Walter van den Branden (Voorzitter van de NBBF), via hem zijn we ook in contact gekomen met All Stars, gaat onze partner voor Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en de Balkan worden:thumbs:, we hebben in Nederland met o.a. Sportfood.nl, XXL Nutrition en Bardelino natuurlijk al een aantal partners in die brance waar we erg trots op zijn. Na de recordpoging komen we o.a. met een artikel in Muscle Report (All Stars Magazine), wat volgens hun gegevens bijna door 100 miljoen mensen gezien wordt in de wereld:D . Na de interesse van MuscleMag (USA), dat ook een enorme lezers aantallen heeft, nu dus Muscle Report.
We zijn dan ook welkom in de All Stars stand op de Fibo waar Walter van den Branden een aantal dagen ook zal staan als Nederlandse importeur.

Zelfs in de laatste weken voor de recordpoging kan het dus niet op........echt ongelooflijk :rocknana:

wow Dave:eek:, dat doe je goeeeee !

:duh: Vergeten te melden door alle al het regelwerk en trainingswerk heen:duh: .

:D Sinds deze week staat er ook het e.a. op www.bodyfitness-es.com een Spaanse site, ze hebben ook een magazine, weet niet zeker of hier ook iets in staat.....het kan maar zo;) .

Wat ziet mijn oog nu....??? Is dit topic een sticky geworden:eek:
Geweldig dat is makkelijk zoeken. Ben benieuwd of jou volgende topic ook een sticky gaat worden:D

Laatst bewerkt:
Sticky

herma zei:
Wat ziet mijn oog nu....??? Is dit topic een sticky geworden:eek:
Geweldig dat is makkelijk zoeken. Ben benieuwd of jij volgende topic ook een sticky gaat worden:D

Ja geweldig he, dank aan de forumleiding:thumbs:, denk niet dat mijn volgende onderwerp deze eer gaat herhalen hoor....;) .

Grolmus zei:
Ja geweldig he, dank aan de forumleiding:thumbs:, denk niet dat mijn volgende onderwerp deze eer gaat herhalen hoor....;) .

:D had ik ook niet verwacht hoor dat we tot een sticky konden door dringen.
Mijn dank natuurlijk ook aan de forumleiding:cool: .
Zag trouwens vandaag dat we ook op een of andere poolse site zijn terecht gekomen:study: errugggg lakkaaahhh wat promo in het voormalige oostblok:D .

Sowee Dave, dat doe je niet verkeerd! Karma omdat je onze sport in het goede daglicht zet!

Angerfist zei:
Sowee Dave, dat doe je niet verkeerd! Karma omdat je onze sport in het goede daglicht zet!

Dank je bro !:thumbs:
Ik probeer gewoon lekker met onze sport bezig te zijn, altijd mooi natuurlijk
dat het zo wordt opgepikt door sites, magazines, radiostations etc.
Zo had ik het ook niet verwacht hoor:nope:. Zal me ook zeker blijven inzetten voor de sport, als ik er wat positiefs voor kan betekenen.

A.s. Zondag volgt weer een interview bij Achterhoek FM (www.achterhoekfm.nl) van 17.00-18.00 uur, ze nemen er dus de tijd voor:cool:.

Dave Hawk zei:
Dank je bro !:thumbs:
Ik probeer gewoon lekker met onze sport bezig te zijn, altijd mooi natuurlijk
dat het zo wordt opgepikt door sites, magazines, radiostations etc.
Zo had ik het ook niet verwacht hoor:nope:. Zal me ook zeker blijven inzetten voor de sport, als ik er wat positiefs voor kan betekenen.

A.s. Zondag volgt weer een interview bij Achterhoek FM (www.achterhoekfm.nl) van 17.00-18.00 uur, ze nemen er dus de tijd voor:cool:.

Yep en volgende week ook interview bij Berkelstroom. Ben met ze aan het onderhandelen :D

Ff gelezen, tjonge ze zijn wel gek met julie...

Vandaag van 20:00 tot 00:00 getraind. Dit ging weer erg goed. Ook hebben we vandaag Rampage getest. Dit spul werkt GEWELDIG!!!!Sport-food bedankt!! Verder geen problemen tegen gekomen. En nog een goede week keihard trainen. En dan is het nog een weekje 'rustig' aandoen.

Nu lekker douchen,rusten en morgen weer werken van 14:00 tot laat.
Zondag interview bij Achterhoek FM

Heb er zin in..!!

DJGeezer zei:
Vandaag van 20:00 tot 00:00 getraind. Dit ging weer erg goed. Ook hebben we vandaag Rampage getest. Dit spul werkt GEWELDIG!!!!Sport-food bedankt!! Verder geen problemen tegen gekomen. En nog een goede week keihard trainen. En dan is het nog een weekje 'rustig' aandoen.

Nu lekker douchen,rusten en morgen weer werken van 14:00 tot laat.
Zondag interview bij Achterhoek FM

Heb er zin in..!!

Ben het helemaal met je eens Thijs wat betreft Rampage!!! Ik had dit ingenomen voor de training rond 19.15 uur en sta nu nog strak v/d cafeïne, ik kan de Marathon van New York nog makkelijk lopen haha:D

Geweldige afsluiting deze stage, ik kijk daarom al erg uit naar het record:woot:

Nog twee weken, het komt nu wel erg dichtbij.....

Vannacht lekker getraind, gelukkig geen problemen ondervonden.
We hebben verschillende programma's nog eens nagelopen en Rampage getest m.b.t. de effecten over een tijdsbestek van 4 uur:eek:.
Tjonge wat een paardenmiddel:nut:, had een tablet genomen, 12 uur later kon ik het nog merken......:eek: .

Vandaag ook alvast mijn recordkapseltje aan laten meten door Catrien van Caterien's Kapperij uit Vorden en moet zeggen dat ik er weer piko uit zie !!!!!:rocknana:, mijn haar begon ook wel erg lang te worden.
Lekkere strakke coupe voor de recordpoging.

Kijk het gaat dus helemaal super.
Ook Strada is bezig met een plan voor de nacht en ochtend van het record. Ontbijtje, extra lessen voor de klanten. Jaa, zij zijn ook blij met de pers die komen gaat.
Wanneer worden de posters opgehangen dan, ben benieuwd hoe ze er uit zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven