De laatste dagen veel contact gehad met Juliette Bergman, ze verblijft op dit moment in Thailand maar neemt toch de moeite om ff het contact te onderhouden, zodat we alles m.b.t. de recordpoging goed kunnen doornemen
.
Tevens ook contact onderhouden met Walter van den Branden (Voorzitter van de NBBF), via hem zijn we ook in contact gekomen met All Stars, gaat onze partner voor Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en de Balkan worden
, we hebben in Nederland met o.a. Sportfood.nl, XXL Nutrition en Bardelino natuurlijk al een aantal partners in die brance waar we erg trots op zijn. Na de recordpoging komen we o.a. met een artikel in Muscle Report (All Stars Magazine), wat volgens hun gegevens bijna door 100 miljoen mensen gezien wordt in de wereld
. Na de interesse van MuscleMag (USA), dat ook een enorme lezers aantallen heeft, nu dus Muscle Report.
We zijn dan ook welkom in de All Stars stand op de Fibo waar Walter van den Branden een aantal dagen ook zal staan als Nederlandse importeur.
Zelfs in de laatste weken voor de recordpoging kan het dus niet op........echt ongelooflijk
.Tevens ook contact onderhouden met Walter van den Branden (Voorzitter van de NBBF), via hem zijn we ook in contact gekomen met All Stars, gaat onze partner voor Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en de Balkan worden
. Na de interesse van MuscleMag (USA), dat ook een enorme lezers aantallen heeft, nu dus Muscle Report. We zijn dan ook welkom in de All Stars stand op de Fibo waar Walter van den Branden een aantal dagen ook zal staan als Nederlandse importeur.
Zelfs in de laatste weken voor de recordpoging kan het dus niet op........echt ongelooflijk

, dat doe je goeeeee !
Vergeten te melden door alle al het regelwerk en trainingswerk heen
.
Is dit topic een sticky geworden
errugggg lakkaaahhh wat promo in het voormalige oostblok
. Zal me ook zeker blijven inzetten voor de sport, als ik er wat positiefs voor kan betekenen.
, had een tablet genomen, 12 uur later kon ik het nog merken......