AndroidHealthClinic

Panatta's Langste Work Out Ooit - 6-7 mei

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Panatta's Langste Work Out Ooit

Sportfood.nl zei:
Wat meer info over deze record poging is te vinden op:

www.sportfood.nl/shop

Kijk even bij 'Laatste nieuws' Wekelijks zul je ook daar alle ins en outs kunnen blijven volgen.
In de 'gallerij' is Robbert-Jan te bewonderen!
Aan welke beroemde filmster doet ie jullie denken?!:D

:D Jean-Claude van Damme, geen twijfel mogelijk, volgens mij is het hem gewoon en is hij bezig met een nieuwe film:D

Grolmus zei:
:D Jean-Claude van Damme, geen twijfel mogelijk, volgens mij is het hem gewoon en is hij bezig met een nieuwe film:D

haha ja, hij vertelde me dat gisteren, je zal het idd bijna zeggen haha:eek:

• Topic Starter Topic Starter

:D Het had erger gekunt:D maar dit zijn wel complimenten:thumbs: Vandamme was vroeger zeker een voorbeeld, wil wel van een aantal van zijn filmpjes een deel twee maken:D :laugh: :roflol: .

Ja, je bent een geboren talent om filmster te worden :shoot:
Tot vanavond Robbert-jan!:cool:

Train ze ! en blijf ons wel op de hoogte houden de komende tijd.......

Dave Hawk zei:
:D Het had erger gekunt:D maar dit zijn wel complimenten:thumbs: Vandamme was vroeger zeker een voorbeeld, wil wel van een aantal van zijn filmpjes een deel twee maken:D :laugh: :roflol: .
Met jou in de hoofdrol, dat wordt een kaskraker:D

Panatta's Langste Work Out Ooit

Op dit moment zijn er aardig wat buitenlandse contacten:cool: .

Het laatste contact is echter weer een opmerkelijke, Wayne Gallasch van GMV - Australie (een van de meest toonaagevende producenten van bb DVD's en hiervoor meerdere malen onderscheiden) vroeg net, of we wat informatie met elkaar konden uitwisselen over de recordpoging, hebben we natuurlijk meteen gedaan.:dance: .

Altijd leuk natuurlijk, dat zelfs zo'n man zegt (ergens in Australie), "laat me maar wat weten" :eek: :D .

Hoop zelf vanavond weer lekker te kunnen gaan trainen (Borst, triceps, buik), toch ff een klein blessuretje gehad m.b.t. de schouder:( , hoop dat een paar daagjes rust goed hebben gedaan.

Dave Hawk zei:
Op dit moment zijn er aardig wat buitenlandse contacten:cool: .

Het laatste contact is echter weer een opmerkelijke, Wayne Gallasch van GMV - Australie (een van de meest toonaagevende producenten van bb DVD's en hiervoor meerdere malen onderscheiden) vroeg net, of we wat informatie met elkaar konden uitwisselen over de recordpoging, hebben we natuurlijk meteen gedaan.:dance: .

Altijd leuk natuurlijk, dat zelfs zo'n man zegt (ergens in Australie), "laat me maar wat weten" :eek: :D .

Hoop zelf vanavond weer lekker te kunnen gaan trainen (Borst, triceps, buik), toch ff een klein blessuretje gehad m.b.t. de schouder:( , hoop dat een paar daagjes rust goed hebben gedaan.

zo robbert-jan Australie ook al haha! doe je goed hoor! Ik ben er vanavond weer 18.00 uur he?

Haha leuk initiatief!!! Succes mannen!

Maar realistich gezien verwacht ik dat de jongens het grootste deel van van de dag katabool zullen zijn.
Het netto resultaat van de training na herstel van een week zal spierafbraak zijn vermoed ik. Maar goed, dat heb je na marathon lopen en zo ook.

Het gaat tenslotte om de record poging!

Nogmaals succes!

DutchVince zei:
Haha leuk initiatief!!! Succes mannen!

Maar realistich gezien verwacht ik dat de jongens het grootste deel van van de dag katabool zullen zijn.
Het netto resultaat van de training na herstel van een week zal spierafbraak zijn vermoed ik. Maar goed, dat heb je na marathon lopen en zo ook.

Het gaat tenslotte om de record poging!

Nogmaals succes!

Thanks bro:thumbs:

Ben op dit moment ook een kilotje of 2 a 3 zwaarder en hoop er de komende tijd nog een kilotje bij te pakken. De verwachting is dat we zeker een kilo of 2 a 3 zullen verliezen en dat het een hel:fire: zal worden. We gaan ook puur voor de prestatie..

Tijdens de poging voegen we Gakic (Sportfood.nl) en X-Targo (XXL Nutrition)
toe aan ons schema zodat we het e.a. kunnen beperken en ons zelf kunnen voorzien van de benodigde grondstoffen.
Het blijft pionieren maar volgens mij hebben we de goede lijn te pakken.

Op dit moment zijn we ook flink aan het bouwen en moet zeggen het gaat super. Zit op 1 uur voor het trainen een Whey shake, tijdens het trainen BCAA-poeder en na het trainen een X-Targo, 2uur na de shake ga ik dan weer over op een eiwitrijke maaltijd.

Weer goed nieuws voor ons te melden:banana:

Net persoonlijk van Wayne Gallasch (GMV Productions - Australie) vernomen dat zij ook een artikel over onze recordpoging gaan plaatsen op hun site.
Hij vond het een mooi idee, Wayne en zijn bedrijf wilden graag mee werken
om het e.a. op de bb-kaart te zetten.

Blijf het mooi vinden dat de man die met alle grote bb-ers van deze aardbol films heeft gemaakt ons een stukkie verder wil helpen:cool: . Heb natuurlijk met hem afgeproken dat we ff contact houden.

Dave Hawk zei:
Weer goed nieuws voor ons te melden:banana:

Net persoonlijk van Wayne Gallasch (GMV Productions - Australie) vernomen dat zij ook een artikel over onze recordpoging gaan plaatsen op hun site.
Hij vond het een mooi idee, Wayne en zijn bedrijf wilden graag mee werken
om het e.a. op de bb-kaart te zetten.

Blijf het mooi vinden dat de man die met alle grote bb-ers van deze aardbol films heeft gemaakt ons een stukkie verder wil helpen:cool: . Heb natuurlijk met hem afgeproken dat we ff contact houden.

Oh beter man! Goed gedaan Robbert-Jan.. alweer publiciteite erbij!!

Prachtig Robbert-Jan we zijn echt GOED bezig !!

heb net effe de routeplanner gecheckt, het is ongeveer 1,5 uur rijden uit A'dam. Lijkt me leuk om te komen kijken.

Je bent welkom bro !:thumbs:, er zal vast gelegenheid zijn ff een handje te schudden.

Zal de komende maanden ff posten wanneer b.v. Rene (XXL Nutrition) en Bas (Sportfood.nl) als officiele recordlogboek (een uur) getuigen aanwezig zijn, altijd leuk om een hoop DBB-ers bij elkaar te hebben:cool: .

Dave Hawk zei:
Je bent welkom bro !:thumbs:, er zal vast gelegenheid zijn ff een handje te schudden.

Zal de komende maanden ff posten wanneer b.v. Rene (XXL Nutrition) en Bas (Sportfood.nl) als officiele recordlogboek (een uur) getuigen aanwezig zijn, altijd leuk om een hoop DBB-ers bij elkaar te hebben:cool: .

Precies! Zoveel veel mogelijk DBB'ers die kant op om jullie te steunen!

We zullen er zijn:yes: .

Geweldig al die enthousiasme van de DBB members!!!

Het voedingsschemadat we nu hanteren, bevalt ons hartstikke goed. Het is soms best moeilijk om het allemaal vol te houden, in combinatie met school e.d.:meal:

En dan komt het weekend er ook nog is aan wat meestal uitslapen is, maar ook dan moeten we bikkelhard zijn. En gewoon 6 x per dag eten.

Het trainingschema dat we nu hanteren bevalt ook erg GOED! Lekker buffelen met Robbert-Jan en Thijs erg zwaar:wl: Maar door de supplementen die we krijgen gesponsord door XXL-Nutrition / Sportfood.nl, zijn we instaat om vorderingen te maken. We gaan dus ook echt vooruit en dat merken we.

Dus nogmaals bedankt voor jullie steun allemaal!

Weer goed promotioneel nieuws voor ons, wat erg belangrijk is voor de erkenning van het record door de IFBB:study:.

Vandaag verschenen er artikelen op www.bodybuilding.com (news/gossip section - USA) en op www.muscletime.com (news/gossip-section, met foto - Europa). Twee toonaangevende sites, wat natuurlijk waanzinnig is voor ons ideetje:D :cool: .

Verder zijn er ook wat contacten met Weider.UK, waar we de komende tijd informatie mee gaan uitwisselen.

Kan vanavond dus weer tevreden gaan trainen:wl:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven