MuscleMeat

Pappa is thuis… (trainen met 1 arm)

Hoe gaat het inmiddels met je? Al iets beter?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.342
Aan de beterende hand maar nog niet fit. Ik baal echt als een stekker. Aanslag op je lichaam man. En dan nu weer de opbouw moeten gaan vinden. Dit zijn voor mij momenten dat ik kan denken f**k it. 3 weken pizza, bier en plezier. Want 4 dagen op bed na maaaaaanden strikt en m’n hart klopt weer in m’n keel als ik de trap oploop en ik zie eruit als een uitgemergelde straathond aan de crack.

Aan de beterende hand maar nog niet fit. Ik baal echt als een stekker. Aanslag op je lichaam man. En dan nu weer de opbouw moeten gaan vinden. Dit zijn voor mij momenten dat ik kan denken f**k it. 3 weken pizza, bier en plezier. Want 4 dagen op bed na maaaaaanden strikt en m’n hart klopt weer in m’n keel als ik de trap oploop en ik zie eruit als een uitgemergelde straathond aan de crack.

Gelukkig wel al iets beter, maar het is inderdaad klote om weer terug fit te worden, maar dat komt wel weer!

• #1.344
IMG_4060.jpeg
IMG_4071.jpeg
IMG_4072.jpeg
Update: weer ietsjes lichter 86,5kg. Kracht gelijk.

• #1.345
Deadlift pr: 3x 160kg (zonder riem, met strap links en dat harnas rechts).

• #1.346
Iets zwaarder nu (89kg) op buik zichtbaar. Wel 160 squat op diepte met riem en sleeves. Maar deze was echt wel Nice. Zo zie je maar. Dikker is gelijk weer sterker.

Terug
Naar boven