Fitness Seller

Pareltje vind het een beetje zielig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dylon

Cool Novice
Waardering
0
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=33203

Ik vind het wel een beetje triest dat het hierboven genoemd topic nu al gesloten is.
Er wordt een foto gepost, jullie beginnen gelijk over de oorlog, wij zeggen wat terug en dat mag dan weer niet!
Als de foto in NL genomen was was er zeker nix aan de hand?

En als jullie denken dat je mij er mee beledigd door mij een nationalist en een chauvinist noemt, heb je het fout, want dat ben ik en daar ben ik trots op.
Zouden Nederlanders ook moeten doen, was er niet zo veel overlast hier!

Groetjes Karla (Dylon)!

Ja, gaan we nou weer hier beginnen? Kappen met die handel! Bekvechten doe je maar in samenleving en politiek.

Naarmate men ouder wordt, wordt men ook kinderachtiger.. kan dit gelden voor dbc01? Wat is dit toch mensen, moeten we elkaar laten zien wie en wat we zijn? bewijzen dat je het bent? People still aint shit. echt zielig dat het dan weer zo moet

Ja: dit is een heilloze discussie :cool:

Zolang het zonder al teveel geflame blijft kan het topic toch best open blijven..

mis ik natuurlijk net weer het meest gezellige moment van vandaag:sad:

iedereen heeft het recht om van zijn of haar nationaliteit te houden? Dbc'tje je kan toch niet erkennen dat jij niet trots bent op jouw nederlandse nationaliteit? Dat je nederlandse ouders hebt en geen buitenlands bloed?? Want nu kan je makkelijker zeggen dat nietnederlanders het land uitmoeten omdat ze te nationalistisch zijn!!! join the club! Het zijn al die kleine dingetjes maar die er een groot geheel van maken

SageFrancis zei:
iedereen heeft het recht om van zijn of haar nationaliteit te houden? Dbc'tje je kan toch niet erkennen dat jij niet trots bent op jouw nederlandse nationaliteit? Dat je nederlandse ouders hebt en geen buitenlands bloed?? Want nu kan je makkelijker zeggen dat nietnederlanders het land uitmoeten omdat ze te nationalistisch zijn!!! join the club! Het zijn al die kleine dingetjes maar die er een groot geheel van maken

Ben ik volledig met je eens Sage

DBC's held Theo v Gogh wordt door kogels en messteken het zwijgen opgelegd. Waarom? Omdat hij vreesde voor zijn land en er openlijk voor uit kwam! Theo was een nationalist pur sang als je het mij vraagt.

Nu post ik een foto (overigens zonder nationalistische bijbedoelingen) en zowaar ontaard het wederom in cyberoorlogje. Alsof het om dat schietijzer ging wat ze op de eerste foto vasthoud..kom op zeg.
Iedereen heeft recht op een weerwoord en verdediging toch? Zowel in real-life als in cyberspace.

Overigens vind ik het goed dat de disussie hieromtrend gaande blijft..met name ons land heeft tijdens de oorlog in Joegoslavie een door de media vertekend beeld gekregen over de toestanden aldaar. Helaas :(

Al met al kan ik jullie nog steeds de pareltjes aldaar warm aanbevelen :p

Pozdrav Jugger

In nederland is zeker een vertekend beeld van de oorlog van ex-joegoslavie.. Maar, weetje.. oorlog of geen oorlog, ik heb geen hekel aan niemand, bosnier of kroaat of serv. Ik heb toch niemand vermoord? Waarom zou ik dan schuldig zijn, ik heb niemand veroordeeld. Dat mensen vermoordt zijn is het werk van zieke geesten. Kroaat serv bosnier... en ik zou hier eigenlijk niet over mee kunnen praten want ik ben niet gevlucht.

Wat ik wel heel komisch vind is dat veel mensen nog denken dat het daar een soort van irak is ofzo. Kroatie is een mooi land, netzoals bosnie en servie. Het mooiste wat mij altijd zal bijblijven is het feit dat er veel vriendelijke mensen zijn en mensen bemoeien zich niet met zaken die niets met hun te maken hebben. Maar, in een oorlog zal het nooit zo zijn dat men met elkaar koffie gaat drinken. In een oorlog heb je hekel aan elkaar, dat is ook het meest logische. En daarnaast wordt er dan ook gemoord wat echt gruwelijk is, te gruwelijk voor woorden. Het is echt zielig dat een oorlog van tegenwoordig een oorlog is van onschuldige burgers afslachten. Vroeger was een oorlog een "gentleman's game". Toen was het soldaat tegen soldaat. Nu is het "Oeps, het verkeerde gebouw gebombadeerd... achja... die 20 kinderen, maakt niet uit!"

DBC is trouwens zelf ook een rasrasrasras echte nationalist, alleen hij probeert het anders te verwoorden. Hij bitcht altijd op de marokkanen en op allochtonen, en als er een taal achterstand is, dan komt dat door de allochtoon, ongezien het feit dat het de nederlander zelf is die de taal achterstand oploopt. Oorzaak - gevolg. Maar, ik laat je in je waarde, want je bent immers maar een poster die aan BB doet met een eigenmening(waar ik vaak om moet lachen, en dat positief bedoeld).

ik versta dat nationalisme niet echt, waarom moet je eigenlijk trots zijn op een stuk land? :s, wees tenminste trots op cultuur en de verscheidenheid daaraan :cool:

roxxe zei:
ik versta dat nationalisme niet echt, waarom moet je eigenlijk trots zijn op een stuk land? :s, wees tenminste trots op cultuur en de verscheidenheid daaraan :cool:

Voor mij valt alles wat je nu opsomt onder die noemer.

De cultuur, natuur, geschiedenis, kunst, muziek, mensen en niet te vergeten het eten :D

ach ja de meeste mensen hier in NL denken dat ex- joegoslavie een ontwikkelingsland is ofsow. terwijl het leven aldaar van een zeer hoog niveau is, niet het BNP weliswaar maar de kwaliteit van het leven
we hadden zelfs Olympische Spelen in 1984 in Sarajevo,al was ik toen maar 2 mnd oud

Dylon;

ben jij die lekkere meid op die foto's?

Mijn mening over Joegoslavië:
Het was een kruitvat, het is een kruitvat en het blijft een kruitvat.

Ik weet dat ik hiermee nogal wat mensen met een Joegoslavische achtergrond beledig. Dat vind ik jammer, maar de geschiedenis geeft me tot nu toe gelijk.

Als het, laten we zeggen 200 jaar, rustig blijft in Joegoslavië dan neem ik mijn woorden terug. Tenminste, als ik 227 jaar oud wordt. :D

Door dat nationalistische denken is er toch aardig wat overlast geweest in Kroatie, Bosnie, Servie-Montenegro,Kosovo en Macedonie. Dus ik weet nou niet of het een pre is om zo te denken. Er zijn daar aardig wat groepen die militaristisch zijn ingesteld, ik ben juist blij dat we dat soort gestoorde groeperingen amper in Nederland aantreffen.

Natuurlijk is het wel eens leuk om na te denken wat je zou kunnen doen als je het recht in eigen hand neemt. Maar met een beetje gezond verstand begrijp je ook dat het al snel een nog grotere teringzooi word, leidend tot burgeroorlogen zoals ze die ook hebben gehad in voormalig Joegaslavie.

Mooie vind ik ook dat die MP Thompon en de ex-zangers in zijn groep worden verheerlijkt alsof ze geen vlieg kwaad doen. Als je er dan wat van zegt heb je het als buitenstaander gewoon niet begrepen. Sommigen gaan zelfs zo ver dat het dan gewoon een Joods, Servisch of weet ik veel welke bevolkingsgroep complot is. Terwijl ze zichzelf ook kunnen afvragen of inderdaad hun idolen misschien een beetje verkeerde taal uiten, die zeker voor de buitenwacht raar over kan komen.

De Ustasha verheerlijken in songs staat er gelijk aan als ik een liedje maak met de tekst 'Leve de SS, de mooie mannen in zwart'. Dan wordt ik toch ook verguisd ? Met recht.

Lauw zei:
Mijn mening over Joegoslavië:
Het was een kruitvat, het is een kruitvat en het blijft een kruitvat.

Ik weet dat ik hiermee nogal wat mensen met een Joegoslavische achtergrond beledig. Dat vind ik jammer, maar de geschiedenis geeft me tot nu toe gelijk.

Als het, laten we zeggen 200 jaar, rustig blijft in Joegoslavië dan neem ik mijn woorden terug. Tenminste, als ik 227 jaar oud wordt. :D

Nee je beledigt mij helemaal niet, je hebt gewoon gelijk. Helaas wel....

Dylon zei:
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=33203

Ik vind het wel een beetje triest dat het hierboven genoemd topic nu al gesloten is.
Er wordt een foto gepost, jullie beginnen gelijk over de oorlog, wij zeggen wat terug en dat mag dan weer niet!
Als de foto in NL genomen was was er zeker nix aan de hand?

En als jullie denken dat je mij er mee beledigd door mij een nationalist en een chauvinist noemt, heb je het fout, want dat ben ik en daar ben ik trots op.
Zouden Nederlanders ook moeten doen, was er niet zo veel overlast hier!

Groetjes Karla (Dylon)!

waarom noem je jezelf parel? ik zeg toch ook niet dat ik lekker ben, dat moeten andere mensen maar uitmaken. laat s foto's zien van je fysiek ipv door te gaan op dat nationalistisch gedoe, ga naar D66 foum ofsow, dit is bodybuidling forum :D

Ik noem haar mijn Adriatisch pareltje bro :cool:

Wil jij ook een koosnaampje :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven