Fitness Seller

Pareltje vind het een beetje zielig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is dat in Bosnie voornamelijk moslims wonen, dus ook in Europa, anders was de oorlog nooit zo holocaustachtig geweest in Bosnie. Moslims zijn ongewenst in Europa, laat staan dat ze soevereiniteit en een eigen staat hebben in Europa. Turkije zal waarschijnlijk ook nooit deel uitmaken van de EU. Ik denk dat Israel nog eerder EU lidstaat wordt dan Turkije.

karina ponasaj se normalno prema ernestu

ERNESTO M. zei:
Discussie ging trouwens over Thompson hoor, maar jij voelt je waarschijnlijk uitgeluld en daarom zeg je back off. :hello: Heel volwassen. :rolleyes:

Ik heb mijn pareltje door DBC laten posten om jullie ook een glimp te gunnen..ik ben de beroerdste niet :cool:

In eerste plaats zonder bijbedoelingen omtrend de oorlog (die gelukkig voorbij is)..dat er door diverse mensen vergelijkingen getrokken worden en zodoende geschiedens aangehaald wordt geeft niks..discussie is altijd goed.

De grote agressor tijdens de oorlog blijven de Serven..ik heb daarom alle respect voor het Kroatische volk dat zich idd in het begin met jachtgeweren en hooivorken heeft weten te weren tegen het Servische leger wat voorzien was van alle Russische 'gemakken'..vaderlandsliefde en geloof in het goede recht uit het hart!

Pssst Karla! Volim te puno :kiss:

JuggerNaut zei:
Ik heb mijn pareltje door DBC laten posten om jullie ook een glimp te gunnen..ik ben de beroerdste niet :cool:

In eerste plaats zonder bijbedoelingen omtrend de oorlog (die gelukkig voorbij is)..dat er door diverse mensen vergelijkingen getrokken worden en zodoende geschiedens aangehaald wordt geeft niks..discussie is altijd goed.

De grote agressor tijdens de oorlog blijven de Serven..ik heb daarom alle respect voor het Kroatische volk dat zich idd in het begin met jachtgeweren en hooivorken heeft weten te weren tegen het Servische leger wat voorzien was van alle Russische 'gemakken'..vaderlandsliefde en geloof in het goede recht uit het hart!

Pssst Karla! Volim te puno :kiss:

Bosnie zat helemaal in een underdog positie, en juist in nov 1995, toen grote gebieden terug werden veroverd, toen kwam die paupere Dayton akkoord.
Kroatie kreeg al snel hulp tijdens de oorlog van Duitsland, vooral zwaar oorlogsmateriaal. Kijk maar naar de bewapening van de Crni Tigrovi ( zo iets was die naam), binnen no time hadden ze handmatige katapulten ingeruild voor M16 geweren en andere snufjes.

Bosnie deed het met tactieken en groot hart; veroveren van tanks, wapensarsenalen en andere materieel.

Offtopic: Jugg fella je had toch die twee braziliaanse parels genaaid, heeft karla je zo makkelijk weer vergeven?
had je n mondje paraat om het weer goed te praten :D wel knap hoor

• Topic Starter Topic Starter
ERNESTO M. zei:
Ik weet wel hoe een kroaat ontstaan is: Jebo Slovenac svinju!! :dance: :roflol:

Discussie ging trouwens over Thompson hoor, maar jij voelt je waarschijnlijk uitgeluld en daarom zeg je back off. :hello: Heel volwassen. :rolleyes:

Ik ben helemaal niet uitgeluld! Ik heb mijn mening van Thompson al uitgebreid vermeld.
Voor mij is hij een held!
En als hij zingt, krijg ik nog steeds tranen in mijn ogen omdat ik het zo mooie vind.

klempic zei:
Bosnie zat helemaal in een underdog positie, en juist in nov 1995, toen grote gebieden terug werden veroverd, toen kwam die paupere Dayton akkoord.
Kroatie kreeg al snel hulp tijdens de oorlog van Duitsland, vooral zwaar oorlogsmateriaal. Kijk maar naar de bewapening van de Crni Tigrovi ( zo iets was die naam), binnen no time hadden ze handmatige katapulten ingeruild voor M16 geweren en andere snufjes.

Bosnie deed het met tactieken en groot hart; veroveren van tanks, wapensarsenalen en andere materieel.

Offtopic: Jugg fella je had toch die twee braziliaanse parels genaaid, heeft karla je zo makkelijk weer vergeven?
had je n mondje paraat om het weer goed te praten :D wel knap hoor

Bijna alle geweren hebben wij van de Serviers veroverd, en Bosnier hebben eerst het oorlog in Joego ontkent, maar toen ze zelf aangevallen werden toen zaten ze iedere dag te janken voor alle mogelijke camera's uit de hele werled. Oh wat zijn we toch zielig!
Voor zo ver ik de verhalen over Bosnische moslilm heb gekoord, waren dat ook geen lieverdjes. Sommige verhalen lijken erg veel op tafarelen in Irak!

Dylon zei:
Bijna alle geweren hebben wij van de Serviers veroverd, en Bosnier hebben eerst het oorlog in Joego ontkent, maar toen ze zelf aangevallen werden toen zaten ze iedere dag te janken voor alle mogelijke camera's uit de hele werled. Oh wat zijn we toch zielig!
Voor zo ver ik de verhalen over Bosnische moslilm heb gekoord, waren dat ook geen lieverdjes. Sommige verhalen lijken erg veel op tafarelen in Irak!

Ik zie al dat je slecht geinformeerd bent over de oorlog. Jullie hadden al een paar belangrijke bases in handen (zagreb, rijeka enz) dus van jullie heldhaftige david tegen goliath verzet klopt niet veel. Serviers waren machtiger in het begin geef ik toe. Maar bij verre niet zoals die verhoudingen in Bosnie waren. Wij werden verast jullie niet. Neem daarbij op dat er bij ons 35% servisch is tegenover 15% bij jullie. En onze grens met servie was veel groter als die van jullie. Dus bespaar me jullie' heldhaftige verhaaltjes die Tudjman heeft verzonnen.

Dat die mensen in concentratie kampen en in vluchtelingen kampen zaten te janken is hyeel begrijpelijk, dat was hun enige kans om te overleven. Erg slecht van je dat je dit naar voren haalt.

En die vergelijking met Irak snap ik helemaal niet. Misschien dat je naar de mudjahedins verwijst?? Dat zijn nog es echte soldaten, kreeg jullie leger (en servisch ook) koude rillingen van toen ze hoorden dat zij tegenover hun stonden. Het schijnt dat elke keer toen ze hun zagen de kroaten al in de vrachtwagen zaten om te vluchten :p

exarchos zei:
Ik snap even geen reet meer van dit draadje, blijkbaar zijn er een aantal boardleden van van Bosnische/kroatische/Servische afkomst?!

Ik zag dat de WO2 erbij werd gehaald en ik durf te beweren dat er een hoop lui uit die regio hebben meegevochten aan de Duitse kant, is in NL ook gebeurd maar sommige wisten nou eenmaal niet beter. Maar dat waren zowel moslims uit Bosnie en later ook kroatische christenen. Twee SS divisies zijn hieruit gevormd (13e en 23e) De Handschar en de Kama.

Waar het vooral om ging was dat hedentendage er nog mensen zijn die personen uit die tijd eren. O.a. MP Thompson in zijn liedjes, iets wat altijd op zeer omslachtige manieren wordt ontkend door zijn fans. Maar MP Thompson staat overduidelijk op een foto met een afbeelding van de leider van de Ustasha op de deur van een auto. Dat er in Nederland genoeg lui hebben meegevochten is bekend, alleen hadden wij niet onze eigen martelsquads zoals in Kroatie. Die Ustasha heeft daar zo huisgehouden dat de Italianen en Duitsers op een gegeven moment maar ingrepen.

Dus lijkt mij het totaal verkeerd om in deze tijd nog leden van de Ustasha te bezingen of op een andere manier te vereren.

Oh my god, you guys are mad at the internet! :rolleyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ERNESTO M. zei:
Ik zie al dat je slecht geinformeerd bent over de oorlog. Jullie hadden al een paar belangrijke bases in handen (zagreb, rijeka enz) dus van jullie heldhaftige david tegen goliath verzet klopt niet veel. Serviers waren machtiger in het begin geef ik toe. Maar bij verre niet zoals die verhoudingen in Bosnie waren. Wij werden verast jullie niet. Neem daarbij op dat er bij ons 35% servisch is tegenover 15% bij jullie. En onze grens met servie was veel groter als die van jullie. Dus bespaar me jullie' heldhaftige verhaaltjes die Tudjman heeft verzonnen.

Dat die mensen in concentratie kampen en in vluchtelingen kampen zaten te janken is hyeel begrijpelijk, dat was hun enige kans om te overleven. Erg slecht van je dat je dit naar voren haalt.

En die vergelijking met Irak snap ik helemaal niet. Misschien dat je naar de mudjahedins verwijst?? Dat zijn nog es echte soldaten, kreeg jullie leger (en servisch ook) koude rillingen van toen ze hoorden dat zij tegenover hun stonden. Het schijnt dat elke keer toen ze hun zagen de kroaten al in de vrachtwagen zaten om te vluchten :p

(DYLON SCHRIJFT)
Ik heb niet over de verhalen die ik heb gehoord, maar over de dingen die ik zelf heb meegemaakt! Mijn stad was omringd door servische dorpen en gellof me dat het voor mij echt een verrassing was toen de mensen die tot de dag daarvoor met mij in de klas zaten opeens op mij schoten.
Heb jij eigenlijk wel de oorlog meegemaakt? Ik wel! Alles gezien en gehoord!
Dus kom nou niet met die stomme dingen zoals verhalen van Tudjman enz.
Het feit is dat Bosnische moslims tijdens de oorlog hulp hebben gehad van de meeste moslim landen in de wereld en dat er ook genoeg moslim uit andere landen in Bosnie hebben geslacht! Dat bedoelde ik met verhalen van Irak.
En als jullie Kroatie zo haten waarom zit provincie Lika in Kroatie vol met Bosnische moslims?
Warom zitten er zo veel moslim mannen in Nederland al vanaf 1993 als geen mannen uit Bosnie helemaal niet zijn gevlucht?
Waarom wil de Nederlandse regering Bosnische iman uit Nederland uit zetten?
Omdat jullie zulke lieverdjes zijn? Omdat jullie helemaal niet extremistisch zijn? Ik geloof dat die iman in Eindhoven woont en jij toch ook????
Je bent amper 20 jaar dus toen de oorlog was was nog een baby, dus hou er aub mee op.

Laatst bewerkt:
Hieronder Karma die ik van Ernesto M heb gekregen! En ik ben volgens jullie extreem rechts!!!!

Jebo Slovenac svinju!! Ach we zullen zien in de volgende oorlog. 2 vorige hebben we al gewonnen. 3 keer is scheepsrecht om ons te zuiveren van jullie en serviers!

vandaag 14000 bosniers in brussel. belgie- bosnie :D
bosnian pride worldwide

Ernesto mag 2 dagen gaan nadenken waar hij mee bezig is. Advies aan een ieder, hou het netjes. Ook deze lastige materie valt over te discusseren zonder gelijk in hatelijkheden te vervallen.

EricR zei:
Ernesto mag 2 dagen gaan nadenken waar hij mee bezig is. Advies aan een ieder, hou het netjes. Ook deze lastige materie valt over te discusseren zonder gelijk in hatelijkheden te vervallen.

Ala mensen beginnen te schelden zoals Ernesto is het normaal dat er iemand terugscheld, hij schrijft in het Bosnisch iets en daar word natuurlijk meteen op gereageerd.

Ik wel een vraag voor Ernesto hij weet zeker wel hoe het Bosnisch (wat officeel geen taal is) is ontstaan?

Nou hier het antwoord:
Dat was een Servier met een spraakgebrek en een hazelip.:)

En nog iets als Kroatie in 1995 de krajina niet had vrijgemaakt was Bihac nu nog omsingeld door de Serven.

MKMMHR zei:
Ala mensen beginnen te schelden zoals Ernesto is het normaal dat er iemand terugscheld, hij schrijft in het Bosnisch iets en daar word natuurlijk meteen op gereageerd.

Ik wel een vraag voor Ernesto hij weet zeker wel hoe het Bosnisch (wat officeel geen taal is) is ontstaan?

Nou hier het antwoord:
Dat was een Servier met een spraakgebrek en een hazelip.:)

En nog iets als Kroatie in 1995 de krajina niet had vrijgemaakt was Bihac nu nog omsingeld door de Serven.

Bihac nebi nikad pao stari. Dudakovic generaal no 1. En volgens mij had Dudakovic kroatische plaatsen als Kljuc, Sanski Most terugveroverd en niet het kroatische leger. Hij had de cetnike over drina weggedreven als ie nog 1 maand extra de tijd had gehad, maar nee hoor noord-oost Bosnie mocht niet terugveroverd worden zoals Kroatie of Slovenie, klote Dayton akkoord.
Kroatie heeft echt niet veel gemerkt van de oorlog, alleen de periferie gebieden helemaal in t zuiden bij Dubrovnik en beetje bij Krajina en Vukovar.
In zagreb ging t dagelijkse leven gewoon door, zonder snipers op je nek elke dag.
dus kom nou niet lullen hier, bosniers zijn het die vochten met jachtgeweren niet de kroaten en slovenen die al heel snel te hulp werden geschoten door de EU en VS. bosnie maalde niemand om, was al vooropgezet plan om bosnie te verdelen en het liefste alle moslims uit te roeien. gelukkig zal dat nooit lukken, er komen steeds meer moslims in europa miss dat het ooit n keer goed misgaat...

klempic zei:
Bihac nebi nikad pao stari. Dudakovic generaal no 1. En volgens mij had Dudakovic kroatische plaatsen als Kljuc, Sanski Most terugveroverd en niet het kroatische leger. Hij had de cetnike over drina weggedreven als ie nog 1 maand extra de tijd had gehad, maar nee hoor noord-oost Bosnie mocht niet terugveroverd worden zoals Kroatie of Slovenie, klote Dayton akkoord.
Kroatie heeft echt niet veel gemerkt van de oorlog, alleen de periferie gebieden helemaal in t zuiden bij Dubrovnik en beetje bij Krajina en Vukovar.
In zagreb ging t dagelijkse leven gewoon door, zonder snipers op je nek elke dag.
dus kom nou niet lullen hier, bosniers zijn het die vochten met jachtgeweren niet de kroaten en slovenen die al heel snel te hulp werden geschoten door de EU en VS. bosnie maalde niemand om, was al vooropgezet plan om bosnie te verdelen en het liefste alle moslims uit te roeien. gelukkig zal dat nooit lukken, er komen steeds meer moslims in europa miss dat het ooit n keer goed misgaat...

Je hebt al die wijsheid van het internet afgehaald zeker, ik snap alleen jou en Ernesto niet gaan ze wonen in de provincie die het Kroatische wapen als vlag heeft als ik zo tegen Kroaten was, ging ik direct verhuizen ( een leuke optie is misschien Sarajevo).

Jullie behoren zeker ook tot de groep Bosniers die Nederland de schuld geeft van Srebernica !!!

genoeg ge-ouwehoert hier, tijd voor een slotje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven