ERNESTO M.
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Dylon zei:Ik ben ook in Kroatie geweest tussen 1991-1995 en heb ook Oluja meegemaakt (eindstrijd).
Het was niet zo een prettige periode en wat ik heb gezien en meegemaakt zal ik nooit vergeten.
Van Oluja zul je niet veel gemerkt hebben want dat was gewoon jullie militaire exodus van serviers (wat ik trouwens wel een goede actie van jullie vind). En 75% procent van kroatie heeft niet veel van de oorlog gemerkt, waar zat jij dan??
Dylon zei:Mijn haat tegen Serviers is groot en die zal altijd groot blijven!!! En als ik ooit kinderen krijg zullen ze Serviers ook haten.
Voor de oorlog had ikl Servische kennissen (van school), maar je had ze moeten horen in 1991!!! Ik heb ervan geleerd!
Serviers hebben mijn leven afgepakt, mijn dromen en bijna mijn land.
Wat Bosniers betreft; de meeste waren Bosnie uitgevlucht, de Kroaten hebben geholpen met de bevrijding van Bosnie en nu zijn zij de trotse Bosniers!!! En kosten ze op de Kroaten en Kroatie! Maar als je in de zomer op het stran in Kroatie gaat liggen zie je allemaal Bosniers om je heen!
Nou wel bij de feiten blijven he, er waren best veel Bosniers (ouderen, vrouwen en kinderen) uit het land gevlucht maar wat verwacht je anders, Bosnie was het episch centrum van de oorlog! En jullie hebben helemaal niet geholpen met de bevrijding van bosnie, we waren zelfs in oorlog met jullie, toen jullie het leken te gaan verliezen hebben jullie ff snel vrede gesloten. Jullie hebben wel delen van kroatisch-bosnie bevrijdt, maar ik moet je zeggen wat voor debielen daar wonen, tis niet normaal meer. Het is gewoon bosnie en overal waar je komt zie je kroatische vlaggen enz, tijdens sportwedstrijden staan die 'bosniers' allemaal aan de kant van kroatie. Ik bedoel hoe debiel kun je zijn?? Dat volk heeft geen benul van van hun origine. Soms denk ik welles had de oorlog maar een paar jaar langer geduurd waren we en van kroaten en serviers verlost.Maar die tijd komt nog wel.....
En ja jullie turisme draait voor de meerdereid op bosniers, maar geloof me dat wordt ook elk jaar minder gelukkig!!
Dylon zei:Thompson!!!
Thompson is een geweldige man en zanger! Zijn liefde voor God, Kroatie en Kroaten is groot!
Zijn liedjes gaan dan ook alleen maar daar over!
Dus begin aub niet over Thopmson zonder dat je hem ooit hebt gehoord of gezien!
En laat zijn liedjes aub ook niet door de Serviers vertalen want dan krijg je wel een verkeerde tekst!
Tja met zulke ingedoctrineerde mensen valt ook eigenlijk niet te praten, ik denk dat Ericr je voldoende bewijs tegen Thompsone geleverd heeft. Maar zoals meestal de hele wereld heeft het fout en kroatie goed.
Wel vreemd dat tijdens de 2de werled oorlog heel joegoslavie tegen fascisten en nazi vocht en jullie die omhelsden! Dylon zei:Ten slotte nog dit:
Kroatie is niet met de oorlog begonnen, Serviers zijn Kroatie binnengevallen en wilden van Kroatie groot Servie maken. Kroaten hebben alleen hun land verdedigd en daar is nix mis mee!
Of zouden jullie gewoon rustig blijven kijken als iemand Nederland binnen valt?
Sorry wat een stomme vraag! Ik weet het antwoord al!
Natuurlijk wel, hebben jullie in Tweede Wereld oorlog ook al gedaan, een klein groepje van Verzet uitgezonderd!
Pozdrav Dylon ( Karla)

?
En zeg gewoon in welke plaats je zat dan weet ik wel of je wat van de oorlog gemerkt hebt.
Maar daar gaat het ook niet over.....

Heel volwassen.