XXL Nutrition

Pareltje vind het een beetje zielig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dylon zei:
Ik ben ook in Kroatie geweest tussen 1991-1995 en heb ook Oluja meegemaakt (eindstrijd).
Het was niet zo een prettige periode en wat ik heb gezien en meegemaakt zal ik nooit vergeten.

Van Oluja zul je niet veel gemerkt hebben want dat was gewoon jullie militaire exodus van serviers (wat ik trouwens wel een goede actie van jullie vind). En 75% procent van kroatie heeft niet veel van de oorlog gemerkt, waar zat jij dan??

Dylon zei:
Mijn haat tegen Serviers is groot en die zal altijd groot blijven!!! En als ik ooit kinderen krijg zullen ze Serviers ook haten.
Voor de oorlog had ikl Servische kennissen (van school), maar je had ze moeten horen in 1991!!! Ik heb ervan geleerd!
Serviers hebben mijn leven afgepakt, mijn dromen en bijna mijn land.

Wat Bosniers betreft; de meeste waren Bosnie uitgevlucht, de Kroaten hebben geholpen met de bevrijding van Bosnie en nu zijn zij de trotse Bosniers!!! En kosten ze op de Kroaten en Kroatie! Maar als je in de zomer op het stran in Kroatie gaat liggen zie je allemaal Bosniers om je heen!

Nou wel bij de feiten blijven he, er waren best veel Bosniers (ouderen, vrouwen en kinderen) uit het land gevlucht maar wat verwacht je anders, Bosnie was het episch centrum van de oorlog! En jullie hebben helemaal niet geholpen met de bevrijding van bosnie, we waren zelfs in oorlog met jullie, toen jullie het leken te gaan verliezen hebben jullie ff snel vrede gesloten. Jullie hebben wel delen van kroatisch-bosnie bevrijdt, maar ik moet je zeggen wat voor debielen daar wonen, tis niet normaal meer. Het is gewoon bosnie en overal waar je komt zie je kroatische vlaggen enz, tijdens sportwedstrijden staan die 'bosniers' allemaal aan de kant van kroatie. Ik bedoel hoe debiel kun je zijn?? Dat volk heeft geen benul van van hun origine. Soms denk ik welles had de oorlog maar een paar jaar langer geduurd waren we en van kroaten en serviers verlost.Maar die tijd komt nog wel.....
En ja jullie turisme draait voor de meerdereid op bosniers, maar geloof me dat wordt ook elk jaar minder gelukkig!!

Dylon zei:
Thompson!!!
Thompson is een geweldige man en zanger! Zijn liefde voor God, Kroatie en Kroaten is groot!
Zijn liedjes gaan dan ook alleen maar daar over!
Dus begin aub niet over Thopmson zonder dat je hem ooit hebt gehoord of gezien!
En laat zijn liedjes aub ook niet door de Serviers vertalen want dan krijg je wel een verkeerde tekst!

Tja met zulke ingedoctrineerde mensen valt ook eigenlijk niet te praten, ik denk dat Ericr je voldoende bewijs tegen Thompsone geleverd heeft. Maar zoals meestal de hele wereld heeft het fout en kroatie goed. :rolleyes: Wel vreemd dat tijdens de 2de werled oorlog heel joegoslavie tegen fascisten en nazi vocht en jullie die omhelsden!

Dylon zei:
Ten slotte nog dit:
Kroatie is niet met de oorlog begonnen, Serviers zijn Kroatie binnengevallen en wilden van Kroatie groot Servie maken. Kroaten hebben alleen hun land verdedigd en daar is nix mis mee!
Of zouden jullie gewoon rustig blijven kijken als iemand Nederland binnen valt????
Sorry wat een stomme vraag! Ik weet het antwoord al!
Natuurlijk wel, hebben jullie in Tweede Wereld oorlog ook al gedaan, een klein groepje van Verzet uitgezonderd!

Pozdrav Dylon ( Karla)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een door Serven bewerkte foto's waarin je Pavelic ziet met Hitler. Althans dat is de Kroatische versie dat het een door Serven bewerkte foto is :D

• Topic Starter Topic Starter
EricR zei:
Of te wel het is niet gebeurd ?

Tuurlijk is er gemoord, dat ontken ik niet. Maar de Servische Cetnik beweging heeft nog meer geslacht!
Alle boeken die na WOII in ex Joegoslavie geschreven over de WOII geschreven zijn, zijn door de Serviers geschreven. Kroaten mochten in Joegoslavie tijdens de communissme helemaal nix! Laat staan een boek schrijven!
Dat heet "Kroatische stillte"
Kroaten zijn 50 jaar lang onderdrukt en mishandeld geweest voor 1991. Alle goed betaalde banen waren in handen van Serviers!

Ustasa wilden alleen een vrij, demokratisch Kroatie! Ze wilden niet meer onderdrukt worden, ze wilden hun inkomsten allemaal in Servie inleveren, zonder maar iets zelf te mogen houden. Ze wilden vrij kunnen zeggen dat ze Kroaat zijn, ze wilden Kerst, Paasen en alle andere katholieke feestdagen vrijuit vieren en niet stiekem, omdat het van de communisten(lees Serviers) niet mocht!
Daar vochten nu Ustase voor!
En dat is de enige echte waarheid!
Je kunt nu eenmaal niet in een land wonen zonder zich aan de regels van het land te houden!

ERNESTO M. zei:
Van Oluja zul je niet veel gemerkt hebben want dat was gewoon jullie militaire exodus van serviers (wat ik trouwens wel een goede actie van jullie vind). En 75% procent van kroatie heeft niet veel van de oorlog gemerkt, waar zat jij dan??

Nou wel bij de feiten blijven he, er waren best veel Bosniers (ouderen, vrouwen en kinderen) uit het land gevlucht maar wat verwacht je anders, Bosnie was het episch centrum van de oorlog! En jullie hebben helemaal niet geholpen met de bevrijding van bosnie, we waren zelfs in oorlog met jullie, toen jullie het leken te gaan verliezen hebben jullie ff snel vrede gesloten. Jullie hebben wel delen van kroatisch-bosnie bevrijdt, maar ik moet je zeggen wat voor debielen daar wonen, tis niet normaal meer. Het is gewoon bosnie en overal waar je komt zie je kroatische vlaggen enz, tijdens sportwedstrijden staan die 'bosniers' allemaal aan de kant van kroatie. Ik bedoel hoe debiel kun je zijn?? Dat volk heeft geen benul van van hun origine.

Soms denk ik welles had de oorlog maar een paar jaar langer geduurd waren we en van kroaten en serviers verlost.Maar die tijd komt nog wel..

...
En ja jullie turisme draait voor de meerdereid op bosniers, maar geloof me dat wordt ook elk jaar minder gelukkig!!

Tja met zulke ingedoctrineerde mensen valt ook eigenlijk niet te praten, ik denk dat Ericr je voldoende bewijs tegen Thompsone geleverd heeft. Maar zoals meestal de hele wereld heeft het fout en kroatie goed. :rolleyes: Wel vreemd dat tijdens de 2de werled oorlog heel joegoslavie tegen fascisten en nazi vocht en jullie die omhelsden!

Ik zat 2km van Krajina vandaan! 75%?? Zeker geen rekenen op school gehad?

En als er geen Kroaten en Servier meer zijn, dan blijven er alleen Turken over, want dat zijn Bosniers van origine!!!

En Serviers niet? Met wie vochten dan Cetnici samen? Met Bosniers???!!!

Laatst bewerkt:
EricR zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een door Serven bewerkte foto's waarin je Pavelic ziet met Hitler. Althans dat is de Kroatische versie dat het een door Serven bewerkte foto is :D

Iedereen is toch vrij om op de foto te gaan met wie die wil of niet?
Prins Bernhard had toch ook een innig contact met Hitler? Is ie daarom een slachter?

Als je goed kijkt naar de kop van Hitler dan weet je dat het om een foto gaat ergens rond 1941 a 1942. Als je in die tijd nog op audientie kon gaan bij Hitler was je zelf ook een symphatisant van de Nazi's. En nogmaals probeer niet constant de aandacht af te leiden van het onderwerp. Het gaat niet om Bernhard, Cetniks, Bosniers etc. Het gaat er om dat MP Thompson een aanhanger is van een zeer foute groepering en de foto waar hij op staat met daar onder een afbeelding Pavelic op de deur zegt meer dan genoeg. Dat er van MP Thompson nog meerdere foto's te vinden zijn waarin hij een Keltisch kruis draagt zegt ook genoeg, dat is tegenwoordig een teken dat rechts extremisten zich eigen hebben gemaakt.

Dylon zei:
Ik zat 2km van Krajina vandaan! 75%?? Zeker geen rekenen op school gehad?

En als er geen Kroaten en Servier meer zijn, dan blijven er alleen Turken over, want dat zijn Bosniers van origine!!!

En Serviers niet? Met wie vochten dan Cetnici samen? Met Bosniers???!!!

Ja oke 70% dan. :p En zeg gewoon in welke plaats je zat dan weet ik wel of je wat van de oorlog gemerkt hebt. ;) Maar daar gaat het ook niet over.....

Heb jij iets tegen turken dan?? En nee we zijn geen turken, de turken hebben de islam naar Bosnie gebracht maar we zijn gewoon bosniers die moslim zijn geworden. Al hebben we een speciale band bet turkije. Dat is tegen jullie zo verteld dat wij turken zijn om haat tegen ons op te wekken want jullie zijn in de Turkse rijk lang bezet en vernederd geweest. :fu:

En Cetniks vochten tegen iedereen in die oorlog, maakte hun niet veel uit volgens mij. :D :D

Wel grappig dan dat (de kroaat) Josip Broz Tito zich met bosnisch verzet in WOII moest gaan verbinden en de verzet en bevrijding van heel joegoslavie vanuit bosnie heeft gedaan. :rolleyes:

ERNESTO M. zei:
Ja oke 70% dan. :p En zeg gewoon in welke plaats je zat dan weet ik wel of je wat van de oorlog gemerkt hebt. ;) Maar daar gaat het ook niet over.....

Heb jij iets tegen turken dan?? En nee we zijn geen turken, de turken hebben de islam naar Bosnie gebracht maar we zijn gewoon bosniers die moslim zijn geworden. Al hebben we een speciale band bet turkije. Dat is tegen jullie zo verteld dat wij turken zijn om haat tegen ons op te wekken want jullie zijn in de Turkse rijk lang bezet en vernederd geweest. :fu:

En Cetniks vochten tegen iedereen in die oorlog, maakte hun niet veel uit volgens mij. :D :D

Wel grappig dan dat (de kroaat) Josip Broz Tito zich met bosnisch verzet in WOII moest gaan verbinden en de verzet en bevrijding van heel joegoslavie vanuit bosnie heeft gedaan. :rolleyes:

Josip Broz is net zo Kroaat als Milosevic is!
Ik kom uit Lika en dat is dus 2km van Krajina vandaan. Ik kon Cetniks gewoon zien lopen!

En wanneer is Kroatie dan onder Turken geweest?

EricR zei:
Als je goed kijkt naar de kop van Hitler dan weet je dat het om een foto gaat ergens rond 1941 a 1942. Als je in die tijd nog op audientie kon gaan bij Hitler was je zelf ook een symphatisant van de Nazi's. En nogmaals probeer niet constant de aandacht af te leiden van het onderwerp. Het gaat niet om Bernhard, Cetniks, Bosniers etc. Het gaat er om dat MP Thompson een aanhanger is van een zeer foute groepering en de foto waar hij op staat met daar onder een afbeelding Pavelic op de deur zegt meer dan genoeg. Dat er van MP Thompson nog meerdere foto's te vinden zijn waarin hij een Keltisch kruis draagt zegt ook genoeg, dat is tegenwoordig een teken dat rechts extremisten zich eigen hebben gemaakt.

Wat wil je dat ik je dan over Thompson vertel? Als wat ik zeg is gelogen volgens jou want jij die misschien nog nooit in Kroatie geweest is weet jet beter dan ik, een rasechte Kroaat!
Nogmaals Thompson houdt van Kroatie, is trots op zijn land en volk, heeft een hekel aan iedereen die zijn land wil terroriseren en misbruiken. Als jij dat rechts extremistisch noemt, dan mag het van mij, dan ben ik ook een rechts extremist volgens jouw beredenering!

EricR zei:

En dan? Ik denk dat je beter niet kan beginnen over Hitler symphatisanten.. En aandacht afleiden...? jij postte die foto van hitler met pavelic ;).
De keltische kruis is in principe het zelfde als een symbool van de joden, de davidster dacht ik zo, tenzij ik dat verkeerd heb gedacht.

Wat me verder nog opvalt is.. joegoslavie is nooit echt een geheel geweest als je het zo bekijkt dat het pas in 1918 is gesticht? En toen was het Koninkrijk der Serven, Kroaten en Slovenen. Even gewoon een vraag zonder gebitch ofzo: waarom zat bosnie daar toen niet tussen?

Dylon zei:
Josip Broz is net zo Kroaat als Milosevic is!
Ik kom uit Lika en dat is dus 2km van Krajina vandaan. Ik kon Cetniks gewoon zien lopen!

En wanneer is Kroatie dan onder Turken geweest?

Josip Broz is gewoon een kroaat, ik vind het een van de weinig goeie.

Ottomaanse rijk had heel de kroatie veroverd.

Lees je geschidennis boeken, misschien dat je dan wat minder dom overkomt ipv zulke domme antwoorden te geven! :rolleyes:

Omdat Bosnie toen nog niet bestond misschien? Weet ik ook niet? Moet je aan Ernesto vragen, hij weet alles van geschiedenis van ex Joegoslavie of ErikR, dat is ook zo een expert! :D

SageFrancis zei:
En dan? Ik denk dat je beter niet kan beginnen over Hitler symphatisanten.. En aandacht afleiden...? jij postte die foto van hitler met pavelic ;).
De keltische kruis is in principe het zelfde als een symbool van de joden, de davidster dacht ik zo, tenzij ik dat verkeerd heb gedacht.

Wat me verder nog opvalt is.. joegoslavie is nooit echt een geheel geweest als je het zo bekijkt dat het pas in 1918 is gesticht? En toen was het Koninkrijk der Serven, Kroaten en Slovenen. Even gewoon een vraag zonder gebitch ofzo: waarom zat bosnie daar toen niet tussen?

Ik probeerde duidelijk te maken dat Ante Pavelic een zeer fout figuur is geweest en MP Thompson een aanhanger van die Pavelic is. Dus in die zin leid ik nergens de aandacht van af. Jij haalt er voorbeelden bij die niet ter sprake doen, dat is namelijk wel de aandacht afleiden van de feiten.

En ja waarschijnlijk heb je ook extreemrechtse ideeen, net zoals MP Thompson. Maar kom er dan gewoon voor uit. Ik heb meer respect voor mensen die ergens voor staan (hoe fout ook) dan dat ze ontkennen waar ze eigenlijk voor staan.

Dylon zei:
Omdat Bosnie toen nog niet bestond misschien? Weet ik ook niet? Moet je aan Ernesto vragen, hij weet alles van geschiedenis van ex Joegoslavie of ErikR, dat is ook zo een expert! :D

Die bestond wel hoor schat, alleen een lange naam voor een Koniknrijk werd niet zo handig bevonden dus toen werden een paar bevolkings groepen onder de naam Slovenen gebracht. Konikrijk van Servie, Kroatie, Slovenie, Bosnie-Hercegovina, Macedonie, Monte-Negro zou wat raar zijn.

p.s.: Zijn jullie nou echt zo dom of was dit een provocerende vraag??

Je moet wat Karma verspreiden alvorens het opnieuw aan EricR te geven.... :cool:

ERNESTO M. zei:
Die bestond wel hoor schat, alleen een lange naam voor een Koniknrijk werd niet zo handig bevonden dus toen werden een paar bevolkings groepen onder de naam Slovenen gebracht. Konikrijk van Servie, Kroatie, Slovenie, Bosnie-Hercegovina, Macedonie, Monte-Negro zou wat raar zijn.

Was geen provocerende vraag, was gewoon nieuwschierigheid van mij omdat ik het gewoon niet wist. Het zou logisch zijn als ze het het koninkrijk van Servie, Kroatie, Slovenie, Bosnie-Hercegovina, Macedonie, Monte-Negro zouden noemen(alleen het is te lang :D) maar dat ze dan de rest onderbrengen bij de slovenen vind ik dan raar, dit wist ik dus ook niet. Dat was dus geen denigrerende vraag van me.. daarom zei ik ook, zonder gebitch.

En ericR.. ik extreem rechts? waar is dat op gebasseerd dan, omdat ik 1 post post. Nu zeg je dus dingen die niet waar zijn, ik sta aan geen enkele kant voor mij is de oorlog al voorbij. En daarbuiten, sta ik bekend als een links figuur hier dat moet jij toch weten ;). Het is alleen moeilijk om zo over te komen op dit board omdat dit niet face 2 face is. Als je hier dus 1 ding zegt die je anders bedoelt, dan ben je dus extreem rechts of "extreem links" :P

haahahah kijk eigenlijk waar we belandt zijn, het ging om pareltje.. en nu loopt het uit op bekvechten. Trouwens, dit topic zal toch alleen maar uitlopen op meer haat van de een naar de ander. Make love, not war??????? hehehe

Laatst bewerkt:
Ik snap even geen reet meer van dit draadje, blijkbaar zijn er een aantal boardleden van van Bosnische/kroatische/Servische afkomst?!

Ik zag dat de WO2 erbij werd gehaald en ik durf te beweren dat er een hoop lui uit die regio hebben meegevochten aan de Duitse kant, is in NL ook gebeurd maar sommige wisten nou eenmaal niet beter. Maar dat waren zowel moslims uit Bosnie en later ook kroatische christenen. Twee SS divisies zijn hieruit gevormd (13e en 23e) De Handschar en de Kama.

EricR zei:
Ik probeerde duidelijk te maken dat Ante Pavelic een zeer fout figuur is geweest en MP Thompson een aanhanger van die Pavelic is. Dus in die zin leid ik nergens de aandacht van af. Jij haalt er voorbeelden bij die niet ter sprake doen, dat is namelijk wel de aandacht afleiden van de feiten.

En ja waarschijnlijk heb je ook extreemrechtse ideeen, net zoals MP Thompson. Maar kom er dan gewoon voor uit. Ik heb meer respect voor mensen die ergens voor staan (hoe fout ook) dan dat ze ontkennen waar ze eigenlijk voor staan.

Wat is volgens jou dan rechts extremistisch?
Dat je voor je volk en je land opkomt? Dat je vindt dat de regering eerst voor zijn eigen volk zorgt en dan pas voor de rest?
Dat je vindt dat iedereen zich in je land aan de regels en gewoonten aan moet passen?
Als je antwoord ja is, dan ben ik idd rechts extremistisch!!!

ERNESTO M. zei:

Wat denk je nu zelf?
Je weet toch hoe een Bosnier is ontstaan? Of hebben ze jou dat nooit uitgelegd?
En by the way, deze discussie ging over Kroaten en Serviers, en aangezien jij dat niet bent, back off!

Dylon zei:
Wat denk je nu zelf?
Je weet toch hoe een Bosnier is ontstaan? Of hebben ze jou dat nooit uitgelegd?
En by the way, deze discussie ging over Kroaten en Serviers, en aangezien jij dat niet bent, back off!

Ik weet wel hoe een kroaat ontstaan is: Jebo Slovenac svinju!! :dance: :roflol:

Discussie ging trouwens over Thompson hoor, maar jij voelt je waarschijnlijk uitgeluld en daarom zeg je back off. :hello: Heel volwassen. :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven