JuggerNaut
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 4
ERNESTO M. zei:fl**ker es op gast, niet lullen over dingen waar je niks vanaf weet. Waar was jij tussen 1991-1995?
Zul je nog raar van staan te kijken..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ERNESTO M. zei:fl**ker es op gast, niet lullen over dingen waar je niks vanaf weet. Waar was jij tussen 1991-1995?
Lauw zei:@ Juggernaut: ik wel een koosnaamje van je. lekker.![]()

?Dylon zei:Of zouden jullie gewoon rustig blijven kijken als iemand Nederland binnen valt?
Sorry wat een stomme vraag! Ik weet het antwoord al!
Natuurlijk wel, hebben jullie in Tweede Wereld oorlog ook al gedaan, een klein groepje van Verzet uitgezonderd!
Pozdrav Dylon ( Karla)
MKMMHR zei:Praat niet over niveau van intelligentie want Bosniers worden niet voor niks de Belgen van Yu genoemt.
eerst daarachter liggen ambras maken, dan vluchten naar een land waar het wel goed om leven is, en dan nog is minachtend durven spreken over dat land

twjunk zei:Wtf?? ellendige yugo'seerst daarachter liggen ambras maken, dan vluchten naar een land waar het wel goed om leven is, en dan nog is minachtend durven spreken over dat land
![]()
**** you![]()
?EricR zei:Of Thompson nou zingt over god, Jezus, Maria of weet ik veel wat maakt niet uit. Hij sympathiseert overduidelijk met een foute stroming uit het verleden, of is die foto met een afbeelding van Pavelic getruceerd door de Serven ? MP Thompson zal dan wel een heilige zijn, maar toch vreemd dat hij buiten Kroatie altijd in verband wordt gebracht met facistoide ideeen.
?EricR zei:Ga de aandacht nou niet afleiden van MP Thompson, dat soort taktieken werken bij mij niet. De discussie ging er over dat die MP Thompson symphatieen heeft voor het Ustasa regime, niet over Cetniks of de vrouw van Arkan. Die trouwens ook vrij gestoord is, zelfde kaliber als MP Thompson.
Dylon zei:Wat jij wilt hoor!
Vertel me dan wat jij over Ustasa weet? En over hun regime? Wel eens hun liedjes vertaald?
EricR zei:De Ustasha was een beweging mede opgericht door Ante Pavelic in de jaren 30, gesteund door Mussolini winnen ze aan kracht.
In 1941 komt Pavelic aan de macht nadat Duitsland een groot bombardement heeft gelanceerd op Belgrado.
In dat zelfde jaar vind de eerste slachtingen plaats in Gudovac. De aanzet voor de massa slachtingen van de Ustasha. Die daden verrichten waar zelfs de Nazi's van walgden en dat wil wat zeggen.
In 1941 wordt het besluit genomen om 1 derde van de Serven te doden, 1/3 te verbannen en 1/3 te bekeren.
In 1942 grijpen Italiaanse en Duitse troepen in om de massa slachtingen te stoppen.
Moet ik nog doorgaan of is er nu wel duidelijk wat een verderfelijke organisatie de Ustasha was ? Een gedeelte van deze kennis heb ik via internet, maar tig jaar geleden op school werd er ook al onderwezen bij de lessen over de tweede wereldoorlog wat een gestoorde acties de Ustasha uitvoerden.
bur zei:volgens mij komt het een beetje van drie kanten, serviers, bosniers, kroaten het zijn allemaal geen lieverdjes he.
een maat van mij is servier en die heeft ook hele nare dingen meegemaakt met kroaten en bosniers.
Dus om nu te zeggen dat het allemaal door de serviers is begonnen?