- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
We hebben vier jaar lang een overwegend rechts beleid gehad op vele punten, wat ik dan niet begrijp is waarom die rechtse partijen (VVD/CDA) niet voldoen voor de rechtse kiezer. Want is het gevoerde beleid dan toch niet zo bijster goed als wordt voorgesteld of gaat het alleen maar om de nog hardere lijn die Wilders wil invoeren? Harder optreden maakt dus volgens de Wildersstemmer een beter Nederland?
Ik ben zeker geen voorstander van de softe aanpak maar heb zo mijn bedenkingen bij een te harde lijn. We zitten voorlopig nog wel bij elkaar als samenleving in dit landje en alles te hard afbakenen en benoemen lijkt me eerder leiden tot een grotere tweedeling dan tot een maatschappij waar problemen echt worden opgelost. Maar goed misschien willen bepaalde Wildersstemmers dat ook, Nederland voor de Nederlanders en de rest kan de kolere krijgen.
Ik ben zeker geen voorstander van de softe aanpak maar heb zo mijn bedenkingen bij een te harde lijn. We zitten voorlopig nog wel bij elkaar als samenleving in dit landje en alles te hard afbakenen en benoemen lijkt me eerder leiden tot een grotere tweedeling dan tot een maatschappij waar problemen echt worden opgelost. Maar goed misschien willen bepaalde Wildersstemmers dat ook, Nederland voor de Nederlanders en de rest kan de kolere krijgen.

aantal veroordelingen ligt ook hoger namelijk - maar die discussie is al een paar keer gevoerd.