AndroidHealthClinic

Partijen negeren wilders.

Status
Niet open voor verdere reacties.
We hebben vier jaar lang een overwegend rechts beleid gehad op vele punten, wat ik dan niet begrijp is waarom die rechtse partijen (VVD/CDA) niet voldoen voor de rechtse kiezer. Want is het gevoerde beleid dan toch niet zo bijster goed als wordt voorgesteld of gaat het alleen maar om de nog hardere lijn die Wilders wil invoeren? Harder optreden maakt dus volgens de Wildersstemmer een beter Nederland?

Ik ben zeker geen voorstander van de softe aanpak maar heb zo mijn bedenkingen bij een te harde lijn. We zitten voorlopig nog wel bij elkaar als samenleving in dit landje en alles te hard afbakenen en benoemen lijkt me eerder leiden tot een grotere tweedeling dan tot een maatschappij waar problemen echt worden opgelost. Maar goed misschien willen bepaalde Wildersstemmers dat ook, Nederland voor de Nederlanders en de rest kan de kolere krijgen.

die cijfers gaan over verdachten, en over dus opgepakte mensen. Als je valer patrouilleert in arme wijken , waar meer allochtonen wonen ga je dus procentueel meer allochtonen oppaken en in dit tabelletje zetten.

Zo is er altijd wel een manier om de "cijfers" te beinvloeden thinky , ze zijn vrij makkelijk naar links of naar rechts te manipuleren , vandaar dat ik liever vertrouw op landelijke onderzoeken als bovengenoemde 1 op de 5 ;)

,maar we mogen ook niet de oogkleppen opzetten en negeren dat wel degelijk 1 op de 5 wel crimineel is en dat een meerderheid tegen democratie is.

QUOTE]

en waar haal je dat cijfer?

Staat in de punten v Wilders verwerkt met bron erbij , heeft hij ook op tv bekend gemaakt en andere politici stemde daarmee in maar gaven daar alleen de oorzaken voor ipv het proberen aan te pakken

Dat cijfer komt uit de grote duim. Als we kijken naar de meeste criminele groepen (Antillianen en Marokkanen) zijn dat namelijk percentages van :

Marokkanen : 5%
Antillianen : 6,6%

http://www.cbs.nl/NR/rdonlyres/FA26...085B6C48BC/0/2005verdachtvancriminaliteit.pdf

Kijken we naar leeftijd en generatie :

Marokkaanse jongeren 12-17 : 11%
Marokkaanse jongeren 18-24 : 17,9%

Antilliaanse jongeren 12-17 : 10,1%
Antilliaanse jongeren 18-24 : 13%

Yep het zijn vrij hoge cijfers maar verre van 1 op 5 voor de hele groep.

Voor de leeftijdscategorieën van 18-24 jaar en van 25-44 jaar kan, zowel bij
autochtonen en als bij allochtonen, worden vastgesteld dat de
verdachtenpercentages van personen die afhankelijk zijn van een uitkering

twee tot drie keer hoger liggen dan van personen die dat niet zijn​

Wat T dus gelijk geeft, een baan zorgt voor een afname van de criminaliteit.​

Laatst bewerkt:
Dat cijfer komt uit de grote duim. Als we kijken naar de meeste criminele groepen (Antillianen en Marokkanen) zijn dat namelijk percentages van :

Marokkanen : 5%
Antillianen : 6,6%

Dan komt het toch uit de grote duim van Dhr wilders want ik weet wel wat ik gelezen en gezien heb ( tv )
Zou wel heel verkeerd zijn als hij cijfers uit zijn duim haalt :o

Zo is er altijd wel een manier om de "cijfers" te beinvloeden thinky , ze zijn vrij makkelijk naar links of naar rechts te manipuleren , vandaar dat ik liever vertrouw op landelijke onderzoeken als bovengenoemde 1 op de 5 ;)

ik beinvloed de cijfers niet, ik interpretter ze op wetenschappelijke wijze; Een politieagent moet eerst de criminele daar zien gebeuren; Dus de plek die hij uitkiest om te patrouiileren zorgt al voor een selectie. ALs hij dan de daad ziet dan moet hij de dader weten te pakken. Hij kan vooral de daders van geweld ezn vermogensdelicten zoals tasjesdieven oppakken omdat dat de meest zichtbare criminaliteit is, edn deze vooral wordt gepleegd door algere socuiiale klassen. In deze klassen zijn de allochtonen oververtegenwoordigd.
Dan moet de politieagent een pv opmaken; JHij zal al veel sneller een autochtoon wegsturen met een verwittiging dan een allochtoon. Het parket zal de pv's van allochtonen minder rap classeren dan de pv's van autochtonen; En de rechters zullen de allochtoon langer en strenger straffen dan de autochtoon:" ja jongeman,ik denk niet dat je ouders nog kunen instaan voor je opvoeding, je thuissituatie is een problematische situatie dus stiop ik je maar in een verbeteringsgesticht".
en dan krijg je dus dergelijke cijfers.

men spreekt hier van 1 op 5, dat is 20 procent; Mag je me dan wel eens tonen waar je dit cijfer terugvindt in de tabel.

ik beinvloed de cijfers niet, ik interpretter ze op wetenschappelijke wijze; Een politieagent moet eerst de criminele daar zien gebeuren; Dus de plek die hij uitkiest om te patrouiileren zorgt al voor een selectie. ALs hij dan de daad ziet dan moet hij de dader weten te pakken. Hij kan vooral de daders van geweld ezn vermogensdelicten zoals tasjesdieven oppakken omdat dat de meest zichtbare criminaliteit is, edn deze vooral wordt gepleegd door algere socuiiale klassen. In deze klassen zijn de allochtonen oververtegenwoordigd.
Dan moet de politieagent een pv opmaken; JHij zal al veel sneller een autochtoon wegsturen met een verwittiging dan een allochtoon. Het parket zal de pv's van allochtonen minder rap classeren dan de pv's van autochtonen; En de rechters zullen de allochtoon langer en strenger straffen dan de autochtoon:" ja jongeman,ik denk niet dat je ouders nog kunen instaan voor je opvoeding, je thuissituatie is een problematische situatie dus stiop ik je maar in een verbeteringsgesticht".
en dan krijg je dus dergelijke cijfers.

men spreekt hier van 1 op 5, dat is 20 procent; Mag je me dan wel eens tonen waar je dit cijfer terugvindt in de tabel.

Ik bedoelde hiermee ook niet dat JIJ ze manipuleerd / beinvloed maar dat veel onderzoekers dat doen . ;)

Zoals ik zei heeft wilders die cijfers genoemd in een debat

Echter moet ik ik ook zeggen dat ik vaak heb gelezen dat er door veel moslims " strategisch " word gestemd ; dit betenkde voor de posters dan pvda / sp stemmen zodat er meer vrijheid voor hun komt , om binnenkort een regeringspartij op te richten ( binnen 4-8 jaar ) dan massaal daarop gaan stemmen , hopend op een coalitie leider zodat ook hier de wetten gebaseerd kunnen gaan worden op de Islam / Koran .

dude als je dit gelooft, dit is nou bangmakerij...

tuurlijk kunnen ze zelf een partij oprichten

tuurlijk kunnen mensen daar opstemmen

is daar iets mis mee? nee want we zijn een democratie

hopend op een coalitieleider?

dan moeten ze dus direct de grootste partij worden
- heb je minimaal 2 miljoen stemmen voor nodig, ergo alle moslims moeten erop stemmen, en dat doen ze nooit want zij zijn net zo verdeeld als wij
- moeten ze een partij vinden die met ze wil regeren
- moeten ze een partij vinden die mede de wetten gebaseerd op de koran (sharia bedoel je neem ik aan) willen gaan invoeren
zie jij dit al gebeuren?

lijkt me niet he, oftewel bangmakerij eerste klas

"partijen negeren wilders" is de topic getiteld, net zoals tijden s zijn schooljaren: "schoolkameraden negeren wilders"

- heb je minimaal 2 miljoen stemmen voor nodig, ergo alle moslims moeten erop stemmen, en dat doen ze nooit want zij zijn net zo verdeeld als wij
- moeten ze een partij vinden die mede de wetten gebaseerd op de koran (sharia bedoel je neem ik aan) willen gaan invoeren
zie jij dit al gebeuren?

je gaat in heen nederland mss 20 moslims vinden die de sharia zouden willen invoeren; De meeste zijn progressief genoeg om te weten dat de sharia een politieke radicale interpretatie is van de islam die niet meer past in onze samenleving;

zie jij dit al gebeuren?

Let's hope so ;)

je gaat in heen nederland mss 20 moslims vinden die de sharia zouden willen invoeren; De meeste zijn progressief genoeg om te weten dat de sharia een politieke radicale interpretatie is van de islam die niet meer past in onze samenleving;

Dit heb je echt fout !!
20 man :roflol:

marokanen in de groep 18-24 pleegden 4-5 x zoveel strafbare feiten als autochtonen volgens een onderzoek van WODC in 2005. Niet iets wat je even lachend kunt ontkennen.

In het jaarrapport integratie blijkt dus wel dat 1 op de 5 verdacht is van criminaliteit
Maatschappelijke achterstand allochtonen is hardnekkig - SCP

@ Thinkalot:
Britse moslims willen sharia invoeren
zondag 19 februari 2006 11:59

Britse moslims willen dat de sharia wordt ingevoerd in delen van Groot-Brittannië waar veel islamieten wonen. Uit onderzoek van de Britse krant The Sunday Telegraph blijkt dat 40 procent van de Britse islamieten vindt dat moslims volgens hun eigen rechtssysteem zouden moeten worden berecht.

Elsevier.nl - Buitenland - Britse moslims willen sharia invoeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven