MuscleMeat

Partijen negeren wilders.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wilders Wilders Wilders Wilders Wilders Wilders Wilders Wilders Wilders Wilders Wilders Wilders Wilders Wilders

hij heeft punten waar ik me goed in kan vinden.

En wat zijn die punten?
en wat denk je van het tegenargument" het totaalprogramma van wilders is financieel onhaalbaar".
vooral de invoering van minimumstraffen, hogere straffen tegen mensen die betrokken zijn bij een delict met handhavers van de openbare orde, heropvoedingskampen en de invoer van Geschiedenis en nationale identiteit prominent in het curriculum van alle scholen

Haha. Vind zelf ook wel dat ze meerdere onrealistische standpunten hebben. Maar goed, elke partij doet zich beter voor. Ik geloof niet in een partij, die alle problemen in Nederland kan oplossen en een gouden toekomst kan brengen. Te idealistisch allemaal, maar dat is standaard tijdens de periode voor de verkiezingen.

:rolleyes: o weer iemand die op school heeft gezeten:cool: niet naar luisteren heeft toch geen zin snap er geen snars van dan:D

Kan je ook eens punten en komma's in je zin stoppen zodat het leesbaar blijft; Want ik weet niet waar je het over hebt.

ik vroeg je wat je zo goed vindt aan wilders maar je hebt nog steeds niet geantwoord.

Kan je ook eens punten en komma's in je zin stoppen zodat het leesbaar blijft; Want ik weet niet waar je het over hebt.

ik vroeg je wat je zo goed vindt aan wilders maar je hebt nog steeds niet geantwoord.

oud. iedereen weet dat mwb slecht is met spelling.

En wat zijn die punten?
en wat denk je van het tegenargument" het totaalprogramma van wilders is financieel onhaalbaar".

Ik denk dat als hij idd voor elkaar had gekregen om met sommige uitgaven te minderen dat ie nog een aardig eindje had kunnen komen,

-Bijdrage aan de EU , bijv Duitsland geeft minder dan NL , waarom ???
wij zijn 5 keer zo klein als Duitsland

-Leger terugtrekken uit gebieden waar dat kan , en andere overbodige bijdrage aan het buitenland.

-Korten op verdiensten van ministers :D , inkrimpen vd looptijd van ww

-Ook kan zijn standpunt over asiel beleid geld opleveren doordat er minder voorzieningen nodig zouden zijn .

Maar goed, ben het er wel mee eens dat hij niet alles na had kunnen komen, al zijn het natuurlijk wel goede punten om aanbevolen te houden mocht er ergens geld vrijkomen of over zijn ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven