- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wilders Wilders Wilders Wilders Wilders Wilders Wilders Wilders Wilders Wilders Wilders Wilders Wilders Wilders
vooral de invoering van minimumstraffen, hogere straffen tegen mensen die betrokken zijn bij een delict met handhavers van de openbare orde, heropvoedingskampen en de invoer van Geschiedenis en nationale identiteit prominent in het curriculum van alle scholenEn wat zijn die punten?
en wat denk je van het tegenargument" het totaalprogramma van wilders is financieel onhaalbaar".
Anti-wilders?En wat zijn die punten?
en wat denk je van het tegenargument" het totaalprogramma van wilders is financieel onhaalbaar".
o weer iemand die op school heeft gezeten
niet naar luisteren heeft toch geen zin snap er geen snars van dan
wanneer worden er scholen gebouwd in de limbo?o weer iemand die op school heeft gezeten
![]()
![]()
Kan je ook eens punten en komma's in je zin stoppen zodat het leesbaar blijft; Want ik weet niet waar je het over hebt.
ik vroeg je wat je zo goed vindt aan wilders maar je hebt nog steeds niet geantwoord.
![]()
Op zich stoort me dat niet, tenzij men kritiek uit op een onbegrijpelijke manier zodat men er zich niet kan tegen verdedigen.Mijn vraag aaan MWB blijft nog steeds onbeantwoord.
En wat zijn die punten?

, inkrimpen vd looptijd van ww
![]()

Nee SP is lekker, die Marijnissen is de grootste demagoog die er is!![]()
en waarom beweer je dat?
Markwannabee heeft mijn vraag nog steeds niet beantwoord.[/QUOTE]
zet het anders even in je sig
![]()
![]()
en waarom beweer je dat?
Markwannabee heeft mijn vraag nog steeds niet beantwoord.[/QUOTE]
zet het anders even in je sig
![]()
![]()
ja maak er maar een grap van zodat je iinhoudelijk niet moet antwoorden. WIe niet slim is moet grappig zijn, nietwaar.