XXL Nutrition

Partijen negeren wilders.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen quotes verkloten!

Wist je dat Vande Lanotte van de sociaal democratische SPA in België in een discussie op het CANVAS programma 'Morgen Beter' gezegd heeft dat de SP in Nederland een combinatie is van Het Vlaams Belang (voor hem extreem-rechts) én extreem links? Om maar even duidelijk te maken dat sommige mensen echt geen benul hebben waar de SP in Nederland voor staat. Het is een radicale, communistische, extreem links én rechtse en populistische volkspartij met een schoolvoorbeeld van een demogoog als leider. Het enige waar zo'n partij van leeft is het opruien van ontevreden mensen om hun eigen politieke ideologie kost wat kost door te drijven.

Hier nog een quote om de ogen te openen:

Marijnissen en de SP waren de eersten die opkwamen voor een immigratiestop, een sterke inburgering en desnoods terugsturen van onaangepaste allochtonen ... 25 jaar geleden, toen het cordon sanitaire bij ons nog niet bestond. En ze zijn nu nog fier op die vooruitstrevende standpunten. Volgens de criteria van Vande Lanotte zou de SP evengoed extreem-rechts genoemd mogen worden. ...//...

In België wordt er een zekere partij voor deze standpunten voor de rechtbank gedaagd en voor racist uitgescholden (niet dat ik het daar volledig mee eens ben).

Trouwens als je de bron even wenst te lezen, gaat ook over de rest van de discussie waarbij men ook weerlegt dat links in Nederland gewonnen heeft. Het is niet links die gewonnen heeft (zoals Bos beweerd), nee wel het populisme (SP en Wilders) en dit ten koste van goed beleid (CDA-VVD):

De Standaard Online

Als links gewonnen zou hebben dan hadden we wel Pvda en Groen-links gefeliciteerd.

Ik stem daarom ook mede op het SP. Hun migranten standpunt is inderdaad niet links te noemen.

extreem links en rechts hebben eigenlijk een hoop gemeen, misschien niet zozeer kwa standpunten, maar wel kwa handelen, kijk maar naar de geschiedenis.

bijvoorbeeld stalin en hitler...

Iemand met zo'n kapsel kun je toch niet negeren?

Laatst bewerkt:
Wist je dat Vande Lanotte van de sociaal democratische SPA in België in een discussie op het CANVAS programma 'Morgen Beter' gezegd heeft dat de SP in Nederland een combinatie is van Het Vlaams Belang (voor hem extreem-rechts) én extreem links? Om maar even duidelijk te maken dat sommige mensen echt geen benul hebben waar de SP in Nederland voor staat. Het is een radicale, communistische, extreem links én rechtse en populistische volkspartij met een schoolvoorbeeld van een demogoog als leider. Het enige waar zo'n partij van leeft is het opruien van ontevreden mensen om hun eigen politieke ideologie kost wat kost door te drijven.

In België wordt er een zekere partij voor deze standpunten voor de rechtbank gedaagd en voor racist uitgescholden (niet dat ik het daar volledig mee eens ben).

Trouwens als je de bron even wenst te lezen, gaat ook over de rest van de discussie waarbij men ook weerlegt dat links in Nederland gewonnen heeft. Het is niet links die gewonnen heeft (zoals Bos beweerd), nee wel het populisme (SP en Wilders) en dit ten koste van goed beleid (CDA-VVD):

De Standaard Online

Als links gewonnen zou hebben dan hadden we wel Pvda en Groen-links gefeliciteerd.

ja ik meen me te herinneren dat ik Louis tobbck hoorde zeggen dat de Belgische SPa niks te maken heeft met de Nederlandse sp.

Ik ken de Nederlandse politiek niet zo goed; Wel kan ik zeggen dat ik bij de stemtest uitkwam bij de pvda en groenlinks.

De Standaard Online

interessante benadering

maar je kan ook zeggen dat alle partijen die de afgelopen 12 jaar geregeerd hebben, hebben verloren, wat zo is. als je het zo bekijkt dan kun je zeggen dat de sp/wilders/cu-stemmers proteststemmers zijn.

die cijfers gaan over verdachten, en over dus opgepakte mensen. Als je valer patrouilleert in arme wijken , waar meer allochtonen wonen ga je dus procentueel meer allochtonen oppaken en in dit tabelletje zetten.
"Percentages bij de politie geregistreerde verdachten en de verdeling van
de misdrijven waarvan zij verdacht worden naar de aard van het misdrijf.
Selecties: geslacht, leeftijd, herkomstgroepering, generatie, aard
misdrijf, woongemeente, perioden.
Gegevens beschikbaar vanaf: 1999.
Frequentie: jaarlijks"

politie kijkt nu eenmaal sneller in de arme wijken en daar zijn allochtonen oververtegenwoordigd.
"
Ik vraag me altijd af waarom mensen, zoals jij dus, zich er altijd uit willen praten. Niet alleen die cijfers zijn het, ook mijn persoonlijke ervaringen en van mijn vrienden/bekenden etc wijzen erop dat niet westerse allochtonen gewoon niet thuis horen in dit land. Er zijn er vast die dat wel kunnenen zich aanpassen, maar de meesten zoekt gewoon de confrontatie op en doet ook niet eens de moeite om zich aan te passen of zich normaal te gedragen.

Waarom altijd alles van allochtonen goed praten?

Net als dat een blanke zegt "n*gger" of "zwarte", en als het andersom is dan is het allemaal maar goed. Als we maar niet getinte mensen benadelen.. :/

En ik zeg echt niet dat alle blanken/nederlanders goed zijn, zitten genoeg junks/wiggers/rotte appels tussen. Maar procentueel gewoon een stuk minder dan niet-westerse..

De cijfers zijn al voorbij gekomen en wat jij nu uitkraamt, suppresor, is op niets gebaseerd. De meesten zoeken gewoon de confrontatie op? Dat betekent dus een meerderheid en als ik het zo lees moet ik dan denken aan 80-90%. Weet je wel wat zoiets inhoudt? Dan was er hier al lang een burgeroorlog geweest.

Waar woon je trouwens dat je zoveel ervaring hebt met niet Westerse allochtonen. Zelf woon ik al 36 jaar in de op twee na grootste stad van Nederland. Den Haag, in diverse wijken gewoond. Van pauperbuurt tot de betere buurten nu. Maar ik kan uit (werk)ervaring vertellen dat juist niet de meesten de confrontatie opzoeken. Hooguit een bepaalde groep die zich in de minste buurten van Den Haag bevind en gemiddeld een leeftijd heeft van 20 jaar.

Uit ervaring kan ik ook zeggen dat zo'n 20 tot 30 jaar geleden in zulke buurten de Nederlandse groep de confrontatie opzocht en wangedrag vertoonde. Hell, ik was zelf 1 van die Nederlanders die in die tijd behoorde bij de groep die er een pestbende van maakte. Hoor ik nu ook hier niet thuis dan?

Ik vraag me altijd af waarom mensen, zoals jij dus, zich er altijd uit willen praten. Niet alleen die cijfers zijn het, ook mijn persoonlijke ervaringen en van mijn vrienden/bekenden etc wijzen erop dat niet westerse allochtonen gewoon niet thuis horen in dit land. Er zijn er vast die dat wel kunnenen zich aanpassen, maar de meesten zoekt gewoon de confrontatie op en doet ook niet eens de moeite om zich aan te passen of zich normaal te gedragen.

Waarom altijd alles van allochtonen goed praten?

Net als dat een blanke zegt "n*gger" of "zwarte", en als het andersom is dan is het allemaal maar goed. Als we maar niet getinte mensen benadelen.. :/

En ik zeg echt niet dat alle blanken/nederlanders goed zijn, zitten genoeg junks/wiggers/rotte appels tussen. Maar procentueel gewoon een stuk minder dan niet-westerse..

Ik praatte hier niks goed; er werd naar een wetenschappelijk artikel vewezen; Men zei dat 1 op 5 crimineel is terwijl de cijfers die men gebruikten ging over een tabel van verdachten.

het wetenschaoppelijk artuikel legt duidleijk uit waar de oorzaken liggen.

jij doet weer alsof wordt onkent dat marokkanen minder criminaliteit plegen. dat wordt niet gedaan. de cijfers worden gerelativeerd en in hun context geplaatst. Ze worden wetenschappelijk geanalyseerd.

jouw opmerking toont maar weer eens aan dat je de topic niet hebt doorgenomen en dat je je eigen ervaringen weer als belangrijker beschouwd dan een wetenschappelijk artikel die zich baseert op een studie van 400 000 allochtonene;

je bent grappig. of zielig. "één van de twee.

Origineel gepost door Big_T

De Standaard Online

Ja ze vermoorden burgers hebben een wapenarsenaal klaar staan, kopen Heroine van de Grijze Wolven in verkopen dit weer aan Belgie, werken samen met met Holleeder. Ze hebben ook al geld betaald aan Holleeder voor een moord opdracht op Franck van Hecke.

Big T ren voor je leven we komen eraan Belgie komt weer onder Nederlandse regiem te staan.

Ik praatte hier niks goed; er werd naar een wetenschappelijk artikel vewezen; Men zei dat 1 op 5 crimineel is terwijl de cijfers die men gebruikten ging over een tabel van verdachten.

het wetenschaoppelijk artuikel legt duidleijk uit waar de oorzaken liggen.

jij doet weer alsof wordt onkent dat marokkanen minder criminaliteit plegen. dat wordt niet gedaan. de cijfers worden gerelativeerd en in hun context geplaatst. Ze worden wetenschappelijk geanalyseerd.

jouw opmerking toont maar weer eens aan dat je de topic niet hebt doorgenomen en dat je je eigen ervaringen weer als belangrijker beschouwd dan een wetenschappelijk artikel die zich baseert op een studie van 400 000 allochtonene;

je bent grappig. of zielig. "één van de twee.
Diegene die zielig is ben jij.

Ik zeg mijn ervaring EN van veel bekenden van mij EN ik laat een onderzoek zien dat het gros van de allochtonen bij de politie bekend staat.

Het gaat er gewoon om dat niet-westerse allochtonen meestal zich hier niet aanpassen en er een bende van maken.

9 v/d 10 keer als ik me in de stad bevind of opstap ergens, dan beginnen marokkanen je al vuil aan te kijken. Roepen dingen als racist, k*t blank, k*nkerlijer, h**r etc. Of ze gaan met hun cheap-ass kleren stoer staan doen en met mesjes zwaaien. Altijd met minimaal 20 man want met 1of2 dan durven ze geen poot uit te steken. En dan zie ik sommige in een bmw 3 van 2002 rijden of een mercedes, en dan moet ik zeker geloven dat die eerlijk zijn??

Het is zelfs zo erg met marokkanen en antilianen dat indo's en sommige turken zich walgen van hun. Indo's, chinezen, belgen, duitsers kunnen zich veel beter aanpassen en van hun hoor je nooit wat, turken zijn over het algemeen ook wat relaxter dan marokkanen.

Ik vind jullie linkse echt zielig... jullie hebbe zeker 1 of 2 marokkaanse "matties" die wel een opleiding hebben gevolgd of normaal nederlands kunnen praten.

Kom je weer aan met overdreven stellingen, 'het gros van de allochtonen'?

Ik maak trouwens die zaken die jij noemt echt nooit mee. Goed ik ben niet echt een jongere meer te noemen, maar ik woon al 36 jaar in deze stad en heb het dus 0 keer meegemaakt.

Tekenend ook dat je linkse mensen zielig vind terwijl je verder niets over ze weet. Vraag me echt af wie hier nou zielig bezig is.

Kom je weer aan met overdreven stellingen, 'het gros van de allochtonen'?

Ik maak trouwens die zaken die jij noemt echt nooit mee. Goed ik ben niet echt een jongere meer te noemen, maar ik woon al 36 jaar in deze stad en heb het dus 0 keer meegemaakt.

Tekenend ook dat je linkse mensen zielig vind terwijl je verder niets over ze weet. Vraag me echt af wie hier nou zielig bezig is.
Was ook meer doelend op die nerd waar ik voor quote, maar over het algemeen voelen linkse mensen zich snel aangevallen.. ;)

En jouw jeugd is misschien in de tijd dat er minder allochtonen waren, ofwel een ander soort generatie dat zich wel aanpaste.

En waarom mag ik niet het gros van de allochtonen zeggen? De cijfers liegen er niet om. Ik ga niet zeggen het gros van de nederlanders of het gros van de chinezen, want dat is niet zo.. Ik doel gewoon puur op feiten.

Ik snap ook niet waarom ze hierheen komen met zulke aantallen, in marokko is geen oorlog. Het lijkt wel of de koning van marokko alle achterstands buurten het land uit heeft gezet en dat ze hierheen zijn gekomen.

Het is de media en de politiek die het een taboe maakt om over dit soort dingen te praten, daarom word wilders ook als een extreme racist bestempeld terwijl dat helemaal niet zo is.

Diegene die zielig is ben jij.

Ik zeg mijn ervaring EN van veel bekenden van mij EN ik laat een onderzoek zien dat het gros van de allochtonen bij de politie bekend staat.

Het gaat er gewoon om dat niet-westerse allochtonen meestal zich hier niet aanpassen en er een bende van maken.

9 v/d 10 keer als ik me in de stad bevind of opstap ergens, dan beginnen marokkanen je al vuil aan te kijken. Roepen dingen als racist, k*t blank, k*nkerlijer, h**r etc. Of ze gaan met hun cheap-ass kleren stoer staan doen en met mesjes zwaaien. Altijd met minimaal 20 man want met 1of2 dan durven ze geen poot uit te steken. En dan zie ik sommige in een bmw 3 van 2002 rijden of een mercedes, en dan moet ik zeker geloven dat die eerlijk zijn??

Het is zelfs zo erg met marokkanen en antilianen dat indo's en sommige turken zich walgen van hun. Indo's, chinezen, belgen, duitsers kunnen zich veel beter aanpassen en van hun hoor je nooit wat, turken zijn over het algemeen ook wat relaxter dan marokkanen.

Ik vind jullie linkse echt zielig... jullie hebbe zeker 1 of 2 marokkaanse "matties" die wel een opleiding hebben gevolgd of normaal nederlands kunnen praten.

loop jij met een tshirt aan waarop staat "ik haat moslims en alles wat niet blank is"? Watn jouw ervaringe zijn ongelooflijk.
De wetenschappeliijke onderzoeken die men hier gebruikte om aan te tonen hoe crimineel marokkanen wel niet zijn, bleek eens te meer een argument tegen hun ideeen te zijn.
Lees jij wel wat er gecreven wordt. Jij doet weeer alsof ontkent wordt dat Marokkanen meer criminaliteit plegen. Dat wordt niet onkent, de cijfers worden gerelateerd aan hun oorzaken en daaruit blijt waarom ze oververtegenwoordigd zijn in de cijfers.

men zei dat 1 op 5 crimineel was volgen s het onderzoek terwijl het ging om een tabel van "verdachten".
het artikel legt uit dat je als verdachte wordt geregistreerd als je ouders allochtonen zijn en als je in en arlme buurt woont engeen diploma hebt. Dus de politie zal onterect een groot aantal marokkanen als verdacht bestempelen en mer patrouiilleren in die wijken, meer oppakken, sneller doorverwijzen naar parket, sneller veroordeeld worden en sneller en langer in het gvang vleigen. dat is al zo vaak uigelegd en toch kom je af met zinnen zoals: "ik heb iets meegemaakt...'
jeetje man, denk toch eens iets verder dan je neus lang is. Je wordt werkelijk de joke van DBB.

En waarom mag ik niet het gros van de allochtonen zeggen? De cijfers liegen er niet om. Ik ga niet zeggen het gros van de nederlanders of het gros van de chinezen, want dat is niet zo.. Ik doel gewoon puur op feiten.
.

Het gros? Je baseert je op de feiten?
de cijfers spreken je tegen he. Als ik een nerd ben omdat ik wetenschappelijke artikels goed en juist weet te interpreteren dan ben ik graatg een nerd hoor.

en waarom de cijfers iets hoger zijn is ook al besproken he. uitgebreid maar je kiest ervoor de argumentne te negeren. Jij noemt me een nerd, dan mag ik je wel dom noemen he.

Ik snap ook niet waarom ze hierheen komen met zulke aantallen, in marokko is geen oorlog. Het lijkt wel of de koning van marokko alle achterstands buurten het land uit heeft gezet en dat ze hierheen zijn gekomen..

uit de cijfers blijkt dat de migratie uit marokko naar Nederland serieus meevalt;
ericr zal die cijfers nog wel ergens weten te vinden.

en het was nederland he die op zoek was naar domme arbeidskrachten; bij de selectie keek men echt niet naar de kennis van frans of engels of whatever; Een gezond lijf dat telde!

en de nederlanders hoopten dat ze terug gingen, dit verliep een tijdje goed maar daarna niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven