- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wist je dat Vande Lanotte van de sociaal democratische SPA in België in een discussie op het CANVAS programma 'Morgen Beter' gezegd heeft dat de SP in Nederland een combinatie is van Het Vlaams Belang (voor hem extreem-rechts) én extreem links? Om maar even duidelijk te maken dat sommige mensen echt geen benul hebben waar de SP in Nederland voor staat. Het is een radicale, communistische, extreem links én rechtse en populistische volkspartij met een schoolvoorbeeld van een demogoog als leider. Het enige waar zo'n partij van leeft is het opruien van ontevreden mensen om hun eigen politieke ideologie kost wat kost door te drijven.
Marijnissen en de SP waren de eersten die opkwamen voor een immigratiestop, een sterke inburgering en desnoods terugsturen van onaangepaste allochtonen ... 25 jaar geleden, toen het cordon sanitaire bij ons nog niet bestond. En ze zijn nu nog fier op die vooruitstrevende standpunten. Volgens de criteria van Vande Lanotte zou de SP evengoed extreem-rechts genoemd mogen worden. ...//...
Wist je dat Vande Lanotte van de sociaal democratische SPA in België in een discussie op het CANVAS programma 'Morgen Beter' gezegd heeft dat de SP in Nederland een combinatie is van Het Vlaams Belang (voor hem extreem-rechts) én extreem links? Om maar even duidelijk te maken dat sommige mensen echt geen benul hebben waar de SP in Nederland voor staat. Het is een radicale, communistische, extreem links én rechtse en populistische volkspartij met een schoolvoorbeeld van een demogoog als leider. Het enige waar zo'n partij van leeft is het opruien van ontevreden mensen om hun eigen politieke ideologie kost wat kost door te drijven.
Hier nog een quote om de ogen te openen:
In België wordt er een zekere partij voor deze standpunten voor de rechtbank gedaagd en voor racist uitgescholden (niet dat ik het daar volledig mee eens ben).
Trouwens als je de bron even wenst te lezen, gaat ook over de rest van de discussie waarbij men ook weerlegt dat links in Nederland gewonnen heeft. Het is niet links die gewonnen heeft (zoals Bos beweerd), nee wel het populisme (SP en Wilders) en dit ten koste van goed beleid (CDA-VVD):
De Standaard Online
Als links gewonnen zou hebben dan hadden we wel Pvda en Groen-links gefeliciteerd.
Trouwens als je de bron even wenst te lezen, gaat ook over de rest van de discussie waarbij men ook weerlegt dat links in Nederland gewonnen heeft. Het is niet links die gewonnen heeft (zoals Bos beweerd), nee wel het populisme (SP en Wilders) en dit ten koste van goed beleid (CDA-VVD):
De Standaard Online
Als links gewonnen zou hebben dan hadden we wel Pvda en Groen-links gefeliciteerd.
Ik vraag me altijd af waarom mensen, zoals jij dus, zich er altijd uit willen praten. Niet alleen die cijfers zijn het, ook mijn persoonlijke ervaringen en van mijn vrienden/bekenden etc wijzen erop dat niet westerse allochtonen gewoon niet thuis horen in dit land. Er zijn er vast die dat wel kunnenen zich aanpassen, maar de meesten zoekt gewoon de confrontatie op en doet ook niet eens de moeite om zich aan te passen of zich normaal te gedragen.die cijfers gaan over verdachten, en over dus opgepakte mensen. Als je valer patrouilleert in arme wijken , waar meer allochtonen wonen ga je dus procentueel meer allochtonen oppaken en in dit tabelletje zetten.
"Percentages bij de politie geregistreerde verdachten en de verdeling van
de misdrijven waarvan zij verdacht worden naar de aard van het misdrijf.
Selecties: geslacht, leeftijd, herkomstgroepering, generatie, aard
misdrijf, woongemeente, perioden.
Gegevens beschikbaar vanaf: 1999.
Frequentie: jaarlijks"
politie kijkt nu eenmaal sneller in de arme wijken en daar zijn allochtonen oververtegenwoordigd.
"
Ik vraag me altijd af waarom mensen, zoals jij dus, zich er altijd uit willen praten. Niet alleen die cijfers zijn het, ook mijn persoonlijke ervaringen en van mijn vrienden/bekenden etc wijzen erop dat niet westerse allochtonen gewoon niet thuis horen in dit land. Er zijn er vast die dat wel kunnenen zich aanpassen, maar de meesten zoekt gewoon de confrontatie op en doet ook niet eens de moeite om zich aan te passen of zich normaal te gedragen.
Waarom altijd alles van allochtonen goed praten?
Net als dat een blanke zegt "n*gger" of "zwarte", en als het andersom is dan is het allemaal maar goed. Als we maar niet getinte mensen benadelen.. :/
En ik zeg echt niet dat alle blanken/nederlanders goed zijn, zitten genoeg junks/wiggers/rotte appels tussen. Maar procentueel gewoon een stuk minder dan niet-westerse..

Origineel gepost door Big_T
Hier nog een quote om de ogen te openen:
In België wordt er een zekere partij voor deze standpunten voor de rechtbank gedaagd en voor racist uitgescholden (niet dat ik het daar volledig mee eens ben).
De Standaard Online
Diegene die zielig is ben jij.Ik praatte hier niks goed; er werd naar een wetenschappelijk artikel vewezen; Men zei dat 1 op 5 crimineel is terwijl de cijfers die men gebruikten ging over een tabel van verdachten.
het wetenschaoppelijk artuikel legt duidleijk uit waar de oorzaken liggen.
jij doet weer alsof wordt onkent dat marokkanen minder criminaliteit plegen. dat wordt niet gedaan. de cijfers worden gerelativeerd en in hun context geplaatst. Ze worden wetenschappelijk geanalyseerd.
jouw opmerking toont maar weer eens aan dat je de topic niet hebt doorgenomen en dat je je eigen ervaringen weer als belangrijker beschouwd dan een wetenschappelijk artikel die zich baseert op een studie van 400 000 allochtonene;
je bent grappig. of zielig. "één van de twee.
Was ook meer doelend op die nerd waar ik voor quote, maar over het algemeen voelen linkse mensen zich snel aangevallen..Kom je weer aan met overdreven stellingen, 'het gros van de allochtonen'?
Ik maak trouwens die zaken die jij noemt echt nooit mee. Goed ik ben niet echt een jongere meer te noemen, maar ik woon al 36 jaar in deze stad en heb het dus 0 keer meegemaakt.
Tekenend ook dat je linkse mensen zielig vind terwijl je verder niets over ze weet. Vraag me echt af wie hier nou zielig bezig is.

Diegene die zielig is ben jij.
Ik zeg mijn ervaring EN van veel bekenden van mij EN ik laat een onderzoek zien dat het gros van de allochtonen bij de politie bekend staat.
Het gaat er gewoon om dat niet-westerse allochtonen meestal zich hier niet aanpassen en er een bende van maken.
9 v/d 10 keer als ik me in de stad bevind of opstap ergens, dan beginnen marokkanen je al vuil aan te kijken. Roepen dingen als racist, k*t blank, k*nkerlijer, h**r etc. Of ze gaan met hun cheap-ass kleren stoer staan doen en met mesjes zwaaien. Altijd met minimaal 20 man want met 1of2 dan durven ze geen poot uit te steken. En dan zie ik sommige in een bmw 3 van 2002 rijden of een mercedes, en dan moet ik zeker geloven dat die eerlijk zijn??
Het is zelfs zo erg met marokkanen en antilianen dat indo's en sommige turken zich walgen van hun. Indo's, chinezen, belgen, duitsers kunnen zich veel beter aanpassen en van hun hoor je nooit wat, turken zijn over het algemeen ook wat relaxter dan marokkanen.
Ik vind jullie linkse echt zielig... jullie hebbe zeker 1 of 2 marokkaanse "matties" die wel een opleiding hebben gevolgd of normaal nederlands kunnen praten.
En waarom mag ik niet het gros van de allochtonen zeggen? De cijfers liegen er niet om. Ik ga niet zeggen het gros van de nederlanders of het gros van de chinezen, want dat is niet zo.. Ik doel gewoon puur op feiten.
.
Ik snap ook niet waarom ze hierheen komen met zulke aantallen, in marokko is geen oorlog. Het lijkt wel of de koning van marokko alle achterstands buurten het land uit heeft gezet en dat ze hierheen zijn gekomen..