XXL Nutrition

Partijen negeren wilders.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat heeft nooit goed verlopen, Nederland was maar wat blij met die 'domme' arbeidskrachten die verder niet talmden om goede arbeidsomstandigheden. Dat er nu halve volksstammen in de WAO zitten is daar ook mede aan te danken.

Zoals altijd zijn er genoeg die misbruik maken van de situatie, maar er zijn ook genoeg werknemers die jarenlang het werk hebben opgeknapt wat wij niet wilden doen. Overigens zijn de veel geroemde Chinezen ook niet zo goed geintegreerd. Veel Chinezen die hier werken kennen na 30 jaar amper Nederlands en afpersing, drugshandel, mensenhandel, loansharking, gokverslaving zijn nou ook niet echt positieve punten die voor de Chinezen spreken. Maar goed daar hebben de burgers in Nederland minder last van, Chinezen houden de problemen graag binnen de eigen groep.

ze kwamen hierheen als cirkelmigranten. helaas veranderden er wat omstandigheden en konden ze niet meer cirkuleren waardoor ze hier gingen wonen en later hun gezin lieten emigreren naar nl.
het heeft wel een tijdje goed gewerkt, die mensen kwamen hier, verdienden wat centen en gingen weer terug naar turkije.

Ach.. het is zeker voor niks dat zoveel mensen klagen over niet-westerse allochtonen, met in het specifiek marokkanen en ook antilianen etc.
Ik ben echt niet de enige, ik veroordeel niemand op hun ras of afkomst,maar op hun daden en mijn ervaringen ermee en statistieken. Mij hoor je ook niet zeggen dat ze allemaal fout zijn, maar zeer zeker een groot deel en daar mag best wat mee gebeuren om dat te minderen.

Maar ik hou er over op nu, het is wel weer leuk geweest zo :D

Ach.. het is zeker voor niks dat zoveel mensen klagen over niet-westerse allochtonen, met in het specifiek marokkanen en ook antilianen etc.
Ik ben echt niet de enige, ik veroordeel niemand op hun ras of afkomst,maar op hun daden en mijn ervaringen ermee en statistieken. Mij hoor je ook niet zeggen dat ze allemaal fout zijn, maar zeer zeker een groot deel en daar mag best wat mee gebeuren om dat te minderen.

Maar ik hou er over op nu, het is wel weer leuk geweest zo :D

weer ben je daar met je 'groot deel" terwijl de cijfers het tegendeel bewijzen.

Hoe vaak is die supressor nou gepwned?
Lost count man, lost count:roflol:

Hoe vaak is die supressor nou gepwned?
Lost count man, lost count:roflol:

Wat moet jij nou met je nerd taal..

Ik lul jullie uit, jullie mij niet. Enige wat jullie zegen is, nee dat is niet waar. Terwijl jullie dingen roepen die jullie horen van anderen lijkt het. Ik ben de enige die alles beargementeer, maar blijkbaar zijn cijfers nog niet goed genoeg.

Mag ik jullie dan antwoord laten geven op deze vraag: waarom hebben veel nederlanders specifiek een hekel aan marokkanen en antilianene en niet aan duiters,belgen,chinezen of andere aziaten, spanjaarden etc.??

Jullie zeggen alleen dat het "verdachten" zijn, en dat dus niks zegt, of dat ik met "mijn ervaring" kom, ik zeg duidelijk en van ANDEREN + onderzoeken laat ik zien, ik heb vast nog meer onderzoeken maar die moet ik even opzoeken..

Man je roept alleen maar 'veel', 'het gros', 'nerd' en verder veel generalisaties. Je bent de discussie niet eens waard Suppressor. Het is dat ik moet modereren hier, maar anders had ik je gelijk op negeer gegooid.

Wat moet jij nou met je nerd taal..

Ik lul jullie uit, jullie mij niet. Enige wat jullie zegen is, nee dat is niet waar. Terwijl jullie dingen roepen die jullie horen van anderen lijkt het. Ik ben de enige die alles beargementeer, maar blijkbaar zijn cijfers nog niet goed genoeg.

Mag ik jullie dan antwoord laten geven op deze vraag: waarom hebben veel nederlanders specifiek een hekel aan marokkanen en antilianene en niet aan duiters,belgen,chinezen of andere aziaten, spanjaarden etc.??

Jullie zeggen alleen dat het "verdachten" zijn, en dat dus niks zegt, of dat ik met "mijn ervaring" kom, ik zeg duidelijk en van ANDEREN + onderzoeken laat ik zien, ik heb vast nog meer onderzoeken maar die moet ik even opzoeken..
[Link niet meer beschikbaar]

Man je roept alleen maar 'veel', 'het gros', 'nerd' en verder veel generalisaties. Je bent de discussie niet eens waard Suppressor. Het is dat ik moet modereren hier, maar anders had ik je gelijk op negeer gegooid.

Geweldig,ik mag dus niet "veel" zeggen? Het is gewoon zo, of je het nou wil of niet.

En ik zeg nerd omdat hij geen 1 reactie geeft alleen zijn "gpwnd" :rolleyes:

En ik scheer niemand over 1 kam, ik ken zelfs 1 hele aardige marokkaan, is een halfbloed en kan super nederlands, gaat om met 99% nederlanders.

Enige wat jullie roepen is: dat is niet waar, en je mag niet veel zeggen of gros.. :rolleyes: Komop, waarom zijn de cijfers dan zo hoog en hoor je zoveel mensen erover? Als ik op een kermis ben heb ik geen last van aziaten,belgen of whatever, wel van marokkanen. Als ik opstap ben idem, op school idem. En zo zegt dat 90% in mijn omgeving.

Ik kan verder prima opschieten met allochtonen, turken, indo's noem maar op.

Maarja alleen mijn uitspraken afkeuren en met geen goed onderbouwde mening komen heeft geen zin. Ik kap er maar mee

Geweldig,ik mag dus niet "veel" zeggen? Het is gewoon zo, of je het nou wil of niet..

Maarja alleen mijn uitspraken afkeuren en met geen goed onderbouwde mening komen heeft geen zin. Ik kap er maar mee

Als de cijfers zeggen dat 1 op 20 alochtonen crimineel is dan is dat niet " het gros" of de "meerderheid.

Als jij dat goed onderbouwd noemt , tja, dan zegt dat meer over jouw niveau dan van diegene die je tegenspreekt.

Als de cijfers zeggen dat 1 op 20 alochtonen crimineel is dan is dat niet " het gros" of de "meerderheid.

Als jij dat goed onderbouwd noemt , tja, dan zegt dat meer over jouw niveau dan van diegene die je tegenspreekt.
1 op 20? 1 op de 5 allochtonen staat geregistreerd als verdachte bij de politie lieverd, niet 1 op 20.

OMG pk, sommige postings gemist :

http://forum.dutchbodybuilding.com/f99/partijen-negeren-wilders-87391/index9.html#post1559201

Kijken we naar leeftijd en generatie :

Marokkaanse jongeren 12-17 : 11%
Marokkaanse jongeren 18-24 : 17,9%

Antilliaanse jongeren 12-17 : 10,1%
Antilliaanse jongeren 18-24 : 13%

Yep het zijn vrij hoge cijfers maar verre van 1 op 5 voor de hele groep.

Hoeveel postings zonder feiten moeten er nog komen trouwens. Gaan we net zo lang die onzin over 1 op de 5 herhalen tot het een mantra geworden is?

'1 op de 5 allochtonen is crimineel'

En dan nog 1.700 keer of zo, ja dan zit het er wel in. De leugen regeert maar weer eens.

:rolleyes:

1 op 20? waar haal je dat vandaag, ga je nou ook al cijfers verzinnen?

en 1 op 5 is gewoon veel. en 1 op 2 die democratie afkeuren is veel. en staan 2.5x zo vaak in de ww als westerse.

Toen ook met die bouw vie moskee in Rotterdam, ze kregen 50% vergoed van de de overheid (weggegooid geld). Was enorm groot, en toen wilde ze een toren hebben van 170meter ofzo. En dan kregen ze niet omdat de maximale hoogte was 35meter (weet niet zeker) wat de grootste kerk was in rotterdam, en niks mocht langer zijn. Hebben ze bij het EU-parlement Rotterdam aangeglaagd vanwege discriminatie :rolleyes: lachwekkend volk dat

Laatst bewerkt:
40% in de WW, :roflol:

Serieus ik ga geen bronnen meer zoeken, dit is vechten tegen de bierkaai. Tegen zoveel onnozelheid en feitenverdraaiing kan niks op.

Overigens verzint Thinkalot niets :

Van alle allochtone mannen was 3,8% in 2002 als verdachte in het HKS
geregistreerd tegen 1,6% van de autochtone mannen, van allochtone vrouwen
0,7% (tegen 0,3% van de autochtone vrouwen). In absolute aantallen
verdachten zijn, na de autochtonen met 102.000 personen, met elk ruim
10.000 personen de Marokkanen en Surinamers de grootste groepen, gevolgd
door de Turken (7.500) en de Antillianen (6.600).​

3,8% dus, dat is nog minder dan 1 op de 20. Dat is namelijk 1 op de 26,3. Een gigantisch verschil met de geclaimde 1 op de 5. Aangezien ik nogal een aanhanger ben van Godwins Law, jullie zouden een goede zijn geweest voor Goebbels. Die kraamde ook al onzinnige propaganda uit.​

OMG pk, sommige postings gemist :

http://forum.dutchbodybuilding.com/f99/partijen-negeren-wilders-87391/index9.html#post1559201

Hoeveel postings zonder feiten moeten er nog komen trouwens. Gaan we net zo lang die onzin over 1 op de 5 herhalen tot het een mantra geworden is?

En dan nog 1.700 keer of zo, ja dan zit het er wel in. De leugen regeert maar weer eens.
Dan zal ik die posts wel gemist hebben, maar ik heb Wilders wel gevolgd, die doet niet anders als dat zinnetje bepleiten en je kan mij niet wijs maken dat hij liegt. Dan zou zijn hele campagne een grote leugen zijn.

Ik gebruik cijfers van CBS en andere zeer respectabele bronnen. Voor mijn werk doe ik niet anders dan cijfers verzamelen. Eerste wat je moet doen is checken of de door andere aangedragen cijfers ook de juiste bron hebben.

CBS, SCP, WODC sla ik een stuk hoger aan dan Wilders. Maar goed volgens mij worden uitspraken van Wilders uit zijn verband gerukt. Als hij namelijk gaat roepen dat 1 op de 5 allochtonen crimineel is dan was hij al lang onderuit geschoffeld.

Ik gebruik cijfers van CBS en andere zeer respectabele bronnen. Voor mijn werk doe ik niet anders dan cijfers verzamelen. Eerste wat je moet doen is checken of de door andere aangedragen cijfers ook de juiste bron hebben.

CBS, SCP, WODC sla ik een stuk hoger aan dan Wilders. Maar goed volgens mij worden uitspraken van Wilders uit zijn verband gerukt. Als hij namelijk gaat roepen dat 1 op de 5 allochtonen crimineel is dan was hij al lang onderuit geschoffeld.
:roflol:

Heb je het wel gevolgd? Hij zegt constant "1 op de 5 allochtonen staat bij de politie als verdachte vermeld"

1 op 20? 1 op de 5 allochtonen staat geregistreerd als verdachte bij de politie lieverd, niet 1 op 20.

Oh my god, zie jij dus welkelijk niet welke fout jij maakt?

Ik had het over veroordeelde criminelen en jij over VERDACHTEN; het onderzoek toonde duidelijk aan hoe makkelijk ja als allochtoon als verdachte kan geregistreerd worden bij de polite. dat je ouders allochtonn zijn of het ffeit dat je in een arme wijk woont is vaak al voldoende
Er is dus een groot verschil tussen "als verdachte" geregistreerd staan en "crimineel" zijn.

Ik sta soms versteld hoe mensen soms de meest elementaire zaken over het hoofd zien.
tevens moet je naar de groep als geheel kijken en niet een bepaalde leeftijfscategorie er uit gaan rukken

Oh my god, zie jij dus welkelijk niet welke fout jij maakt?

Ik had het over veroordeelde criminelen en jij over VERDACHTEN; het onderzoek toonde duidelijk aan hoe makkelijk ja als allochtoon als verdachte kan geregistreerd worden bij de polite. dat je ouders allochtonn zijn of het ffeit dat je in een arme wijk woont is vaak al voldoende
Er is dus een groot verschil tussen "als verdachte" geregistreerd staan en "crimineel" zijn.

Ik sta soms versteld hoe mensen soms de meest elementaire zaken over het hoofd zien.
tevens moet je naar de groep als geheel kijken en niet een bepaalde leeftijfscategorie er uit gaan rukken
Ik noem nergens een leeftijdcatogorie. Verder weet ik niet over welk onderzoek je het hebt. Link?

:roflol:

Heb je het wel gevolgd? Hij zegt constant "1 op de 5 allochtonen staat bij de politie als verdachte vermeld"

En weet je wat je daarmee zegt? Dat het niet gaat om veelplegers maar om lossstaande criminele acties van veel plegers. Niet echt kansrijk dat zijn aanname klopt.

Laat de bron maar zien dat 1 op de 5 allochtonen ook echt geregistreerd staat als verdachte? Dat gaat namelijk om misdrijven en bijvoorbeeld niet om een verkeersovertreding. Als ik Wilders mag geloven komen er ieder jaar grote groepen criminele allochtonen bij en als ik die trend mag geloven zitten we over 5 jaar op 30% verdachte allochtonen.

Laat die cijfers dan maar zien, i.p.v. dat je Wilders napraat. Het klinkt als lucht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven