MuscleMeat

Partijprogramma PVV

De PVV kiest ook voor hoge minimumstraffen en zwaardere maximumstraffen. Nu besluiten
D66’ers in toga nog graag tot taakstraffen, want anders kwetst dat de tere ziel van de
misdadigers maar. De Partij voor de Vrijheid wil de vrijheid van rechters aan banden leggen.

De Trias Politica gaat er ook dus ook aan. Partij voor de Vrijheid maar niet voor rechters (of moslims). En natuurlijk is iedere rechter een D66-er. Wazig wereldbeeld hebben die gasten toch.

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Eeuwen wapperde onze vlag over alle zeeën en was de driekleur het symbool van vrijheid. Van
een volk dat zelf zijn eigen lot bepaalde.

Laat ze dat maar niet horen in de voormalige koloniale gebieden dan.

Staan we machteloos? Moeten we lijdzaam toezien hoe alles dat ons dierbaar is vernacheld
wordt door een losgeslagen elite?

Huil, huil, huil en het komt wat kleinzielig over voor een inleiding van een partijprogramma.

Na juni trekken we verder:
naar alle Provinciale Staten en daarna de Eerste Kamer.

Godwinalert maar ik krijg daar toch een unheimisch gevoel bij. 'Vor uns liegt Deutschland, in uns marschiert Deutschland und hinter uns kommt Deutschland', zoiets dan.

Natuurlijk
zijn er veel gematigde moslims. Maar een substantieel gedeelte van de islamieten is dat niet.
Er bestaat onder mohammedanen een brede steun voor de invoering van de sjaria, de jihadaanslagen
van 11 september en de afkeer van Joden en het Westen.
Wat zeker niet bestaat is een gematigde islam.

Ja wat is het nou, zijn er nou gematigde moslims of niet? Want als die er zijn is er ook een gematigde islam. Maar die bestaat dus niet volgens de PVV.

Maar we nemen ook afscheid van vreemdelingen die geen baan hebben – met het programma
‘Werken of Wegwezen’.

Hoppa, geen baan en je bent weg. Hoe doen we dat met allochtone huismoeders (of vaders) dan? Weg er mee, de zee in!

We bestrijden de dubbele nationaliteit. Niemand kan Nederlander worden zolang hij of zij nog
een andere nationaliteit bezit.

Et tu, Gidi Markuszower? Lever dat Israelische papiertje eens in!

Snij in de afdeling propaganda van multicultureel Nederland: de publieke omroep

En stel een nieuwe Goebbels aan namens de PVV?

Verbied de boerka en de koran, belast hoofddoekjes

Ah de kopvoddentax was dus toch geen grapje?

Geen mensen met een dubbele nationaliteit in regering, parlement, Provinciale Staten,
gemeenteraden en bepaalde overheidsfuncties. Wie bijvoorbeeld ook de Turkse of
Marokkaanse wet moet gehoorzamen kan niet vrijuit spreken

Lullig voor Gidi dan.

Stoppen re-integratie, het werkt niet en kost miljarden

Ah in het kader van 'Werken of wegwezen' natuurlijk, scheelt weer allochtonen die wel een baan gevonden hebben. Kan je ze makkelijker uitzetten.

Geen uitkeringen voor boerkadraagsters of mensen die slecht Nederlands spreken

Zulllen de provincialen blij mee zijn, sommigen zijn echt amper te verstaan. Inleveren die uitkering, stelletje boeren!

Verplichte budgetcursus voor personen in de schuldhulpsanering, uiteraard op eigen
kosten

Van welk geld dan?

Ik nok er maar mee, wat een zooi dat programma.

Als je er al serieus naar wilt kijken dan lees je toch alleen maar enorme geldsmijterijen dat ze dan terug willen halen op zaken die in effect nooit geen miljarden gaan opleveren. Het ergste is dat er gewoon een hele hoop mensen zijn die zich daar helemaal geen vragen bij stellen of denken dat het wel goed komt als Geert het zegt.

Goed programma.

Samen met de VDD de enige partij die snapt het woord bezuinigen ook echt snapt. Dus niet lastenverzwaringen, maar echt snijden in eigen vlees.
En met de gekozen bezuinigingen ben ik het ook eens:

- Minder EU-afdracht. Het is toch belachelijk dat wij per hoofd van de bevolking het meest bijdragen.
- Ontwikkelingshulp. Werkt alleen maar averechts. Het geld is in eigen land ook hard nodig.
- Kunstsubsidies. Spreekt voor zich. Dat kunstenaars maar eens echt gaan werken voor hun geld. Als ze echt goed zijn, verdienen ze er ook aan en anders houden ze het maar als hobby.
- Export van kinderbijslag en uitkeringen. Belastinggeld afdragen aan personen die niet eens verblijven in NL? Belachelijk!
- Staatsomroep. Geldverslindend project dat makkelijk veel minder kan. Iemand toevallig dat filmpje van Prem gezien?

Verder 10.000 extra agenten en verplegers, meer veiligheid, handhaving Stufi, strengere immigratiewetten en lastenverlaging. Linkse hobbies worden aangepakt, en meer geld naar de basistaken van de overheid.

---------- Toegevoegd om 14:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:47 ----------

18 zetels bij de Hond :roflol: Dat zijn er dus 15 of 16 als je er vanuit gaat dat de Hond constant te hoog heeft gezeten met het aantal zetels voor de PVV. Het momentum is nu echt totaal weg, Wilders moet een list verzinnen. Fitna 2! Weer zo'n kaskraker, dat gaat stemmen trekken.

Weet je nog dat in 2007 alle peilingen Wilders maximaal 4 zetels gaven?

Laatst bewerkt:
Ja dat lijken mij goede plannen.

Laatst had iemand in me hyves een heel stuk geplaatst over hoe erg hij zich nu schaamt om in Almere te wonen en wat al niet meer over Almere en Wilders.

Ik vraag me af waarom sommige er zo'n sport van maken Wilders (stemmers) af te kraken. Ik zeg gewoon accepteer het "meeste stemmen gelden" pech gehad. Met dat gejammer en Wilders stemmers xenofoob noemen laat je niemand van gedachten veranderen.

Trouwens in de krant van de Hogeschool van Amsterdam las ik laatst dat de school 17 miljoen euro subsidie krijgt om het allochtone jongeren aangenamer te maken op school.

"Ze-ven-tien miljoen euro subsidie krijgt de HvA om allochtone
studenten een duwtje in de rug te geven: het
geld uitgeven lukt al aardig, nu nog hopen op de juiste
resultaten."
- Havana #27

Er staat als voorbeeld gegeven dat twee moslimas zich hadden inschreven voor een opleiding maar twee weken later weer uitgeschreven stonden. De school heeft er niet genoeg aangedaan om deze moslimas zich thuis te laten voelen op school.

Overigens wordt er gezegd dat autochtone leerlingen even veel mee profiteren van de bestedingen. Maar alsnog lijkt me dit een behoorlijke subsidie die van mij ergens anders aan besteed had mogen worden.

Waar gaat het mis bij die jongeren? Kan je je afvragen. Ik weet het wel, veel te veel op een kluitje. Dan blijven ze hangen bij rare gewoonten en gaan ze niet met de tijd mee. Toen er bij mij op de basisschool nog 3 buitenlanders in de hele klas zaten was er niets aan de hand. Nu is dat allang omgekeerd en zit je hier in Almere met 3 blanke in de klas.

Goed programma.

Samen met de VDD de enige partij die snapt het woord bezuinigen ook echt snapt. Dus niet lastenverzwaringen, maar echt snijden in eigen vlees.
En met de gekozen bezuinigingen ben ik het ook eens:

- Minder EU-afdracht. Het is toch belachelijk dat wij per hoofd van de bevolking het meest bijdragen.
- Ontwikkelingshulp. Werkt alleen maar averechts. Het geld is in eigen land ook hard nodig.
- Kunstsubsidies. Spreekt voor zich. Dat kunstenaars maar eens echt gaan werken voor hun geld. Als ze echt goed zijn, verdienen ze er ook aan en anders houden ze het maar als hobby.
- Export van kinderbijslag en uitkeringen. Belastinggeld afdragen aan personen die niet eens verblijven in NL? Belachelijk!
- Staatsomroep. Geldverslindend project dat makkelijk veel minder kan. Iemand toevallig dat filmpje van Prem gezien?

Verder 10.000 extra agenten en verplegers, meer veiligheid, handhaving Stufi, strengere immigratiewetten en lastenverlaging. Linkse hobbies worden aangepakt, en meer geld naar de basistaken van de overheid.
Weet je nog dat in 2007 alle peilingen Wilders maximaal 4 zetels gaven?

Nogmaals, hoe levert dit in hemelsnaam al die miljarden op die er bezuinigd moeten worden?

Nogmaals, hoe levert dit in hemelsnaam al die miljarden op die er bezuinigd moeten worden?

Alle beetjes helpen, maar het is bij lange niet genoeg natuurlijk. Ik vind het daarnaast raar dat elke partij roept dat er een kleinere overheid moet komen. Prima, maar waar gaan al die ontslagen mensen heen? Ze hebben sowieso in eerste instantie een uitkering nodig en wie weet wanneer ze pas een baan vinden. Kortzichtig en populistisch gelul allemaal.

Ik krijg het verkiezingsprogramma niet geopend van de PVV-site (serverproblemen), maar als ik de diverse berichten in de media lees leveren deze punten 16 miljard op.

Ik weet niet welke media jij dan volgt maar het enige wat ik lees en hoor is, we gaan dit, dat en dit doen en dat gaat ons 16 miljard opleveren en vervolgens houden ze het bij de punten zoals ook hier inmiddels is aangegeven. Wat een lulkoek zeg.

---------- Toegevoegd om 15:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:07 ----------

Ja inderdaad, maar als het aan de PVV ligt dan is dat wel heel erg klein beetje, die dingen die ze vaagjes benoemen gaan namelijk nooit dergelijke bedragen opleveren.

Ik krijg het verkiezingsprogramma niet geopend van de PVV-site (serverproblemen), maar als ik de diverse berichten in de media lees leveren deze punten 16 miljard op.

Zoals ik al eerder aankaartte, dienen zulke plannen wel nagerekend te worden he. Iedereen kan wel roepen dat hij 16 miljard bezuinigt.

Ik weet niet welke media jij dan volgt maar het enige wat ik lees en hoor is, we gaan dit, dat en dit doen en dat gaat ons 16 miljard opleveren en vervolgens houden ze het bij de punten zoals ook hier inmiddels is aangegeven. Wat een lulkoek zeg.

Misschien is het eens goed als je zelf eens wat rondkijkt in plaats van alles op deze site te geloven. Overal op het internet is het bedrag van 16 miljard terug te vinden.

De VVD en de PVV zijn trouwens de enige partijen die echt bezuinigen en niet het Sinterklaas-principe hanteren van belastingverhogingen en het laten oplopen van de Staatsschuld.

Laatst bewerkt:

---------- Toegevoegd om 15:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:07 ----------

Ja inderdaad, maar als het aan de PVV ligt dan is dat wel heel erg klein beetje, die dingen die ze vaagjes benoemen gaan namelijk nooit dergelijke bedragen opleveren.

Het wordt waarschijnlijk schromelijk overdreven. Zodra het is doorgerekend door het CPB is het allemaal wat betrouwbaarder

Hoe denk je dat die andere partijen die miljarden voor elkaar gaan krijgen?

Klopt.
Maar het kan aan mij liggen hoor, maar de plannen van de andere partijen komen toch wel iets degelijker over.

Het ligt er maar net aan waar je het geld vandaan wilt halen.
Imo zijn dit valide punten die de belastingbetaler onevenredig veel kosten. Of het bezuinigen op de punten ook echt de verwachte 16 miljard gaan opleveren, is nog even afwachten.

Terug
Naar boven