MuscleMeat

Partijprogramma PVV

Nou nou nou, moet dat weer zo extreem beginnerbb.

Ik ben dan ook een extremist in hart en nieren Klaas, heb je mijn avatar gemist.

Maar goed, PVV inmiddels dus de 4de partij in de peilingen. Dan sta je dus buitenspel als het aankomt op de eerste coalitiebesprekingen Initiatief zal liggen bij PvdA of CDA en de PVV moet maar afwachten of ze een uitnodiging krijgen voor coalitievorming.

Peilingen nu zeggen niet veel als de verkiezingen pas in Juni zijn. Het publieke verkiezingsdebat moet nog beginnen...meeste partijen houden zich nu stil om straks te pieken.

En veel mensen zullen dan inspringen op de populistische standpunten van Wilders, niet negatief bedoeld trouwens.

---------- Toegevoegd om 11:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:59 ----------

Waarom moesten ze zo zeuren over dat hoofddoekjesverbod? Dat vond ik wel de minst belangrijke reden waarom ik op de PVV stemde.
Maar ik geef toch niet op en blijf mooi stemmen.

Voor mij ook redelijk onbelangrijk. Probleem is dat wanneer een moslima of meerdere moslima's aangeven helemaal zelf voor dat doek gekozen te hebben (wat is gebeurd en wat ik geloof) de basis voor zo'n verbod helemaal weg is.

Wilders kan beter de waarheid vertellen en zeggen dat hij het gewoonweg niet vind passen in Nederland ongeacht iemand zo'n doek vrijwillig of onvrijwillig opgezet maar dat is misschien een trede te ver.

Peilingen nu zeggen niet veel als de verkiezingen pas in Juni zijn. Het publieke verkiezingsdebat moet nog beginnen...meeste partijen houden zich nu stil om straks te pieken.

En veel mensen zullen dan inspringen op de populistische standpunten van Wilders, niet negatief bedoeld trouwens.

We zullen het zien, als je eenmaal het momentum verliest is dat ook d.m.v debatten moeilijk weer terug te winnen. Wilders laat zich amper in de media zien en dat kan hem ook gaan nekken. Als je alleen via debatten wil duidelijk maken wat je plannen zijn ga je niet ver komen. Je zal toch ook nog een ander offensief moeten in zetten, die hangende grammafoonplaat dat alles de schuld is van de moslims kennnen de meeste mensen nu wel.

Beste moment voor nieuwe verkiezingen ooit. Nu gaat het om belangrijke zaken niet niet meer die cabaret van de PVV die steeds in het nieuws komt. Inhoudelijk komt de PVV daarin toch zwaar te kort.

We zullen het zien, als je eenmaal het momentum verliest is dat ook d.m.v debatten moeilijk weer terug te winnen. Wilders laat zich amper in de media zien en dat kan hem ook gaan nekken. Als je alleen via debatten wil duidelijk maken wat je plannen zijn ga je niet ver komen. Je zal toch ook nog een ander offensief moeten in zetten, die hangende grammafoonplaat dat alles de schuld is van de moslims kennnen de meeste mensen nu wel.

Ik hoorde laatst dat Nederland een van de meeste flexibele kiezers heeft binnen Europa geloof ik. Het kon van links naar rechts binnen een korte periode dus..wie weet. En je weet dat de gem. Nederlander aan een aantal punten zat heeft om een draai te maken er is weinig binding met partijen.

Ik hoorde laatst dat Nederland een van de meeste flexibele kiezers heeft binnen Europa geloof ik. Het kon van links naar rechts binnen een korte periode dus..wie weet. En je weet dat de gem. Nederlander aan een aantal punten zat heeft om een draai te maken er is weinig binding met partijen.

De zwevende kiezer beslaat inderdaad uit een vrij grote groep maar positief of negatief momentum is iets wat je als politieke moeilijk kan laten draaien. Of je moet iets veranderen binnen de partij zoals de PvdA heeft gedaan. Maar niet iedere wisseling van de wacht hoeft natuurlijk positief uit te vallen, zie de SP.

Laatst bewerkt:
Ik heb net een samenvatting van het verkiezingsprogramma van de PVV mogen aanhoren. Kan één van de PVV'ers hier uitleggen op welke manier Wilders nu precies al die miljarden wil gaan bezuinigen? Ik hoor alleen maar extreem linkse ongenuanceerde geldsmijterij..

Het is vooral een programma dat me er aan doet denken dat ik woon in een soort van Sao Paulo aan de Noordzee. Echt niks is goed, alles is kapot gemaakt door de linkse elitaire elite.

Het is vooral een programma dat me er aan doet denken dat ik woon in een soort van Sao Paulo aan de Noordzee. Echt niks is goed, alles is kapot gemaakt door de linkse elitaire elite.

Doe je dat nou steeds expres? Is het misschien een knipoog naar ons Geert.

Heeft de PVV hun partijprogramma laten narekenen eigenlijk?

Doe je dat nou steeds expres? Is het een knipoog naar ons Geert.

Heeft de PVV hun partijprogramma laten narekenen eigenlijk?

Een knipoog naar die malloot van een Richard de Mos.

Sinds september van dit jaar zit ik namens de PVV in de Tweede Kamer met de portefeuilles Verkeer en Waterstaat, VROM en Jeugd en Gezin. Als inwoner van Den Haag, oud-onderwijzer bij diverse Haagse basisscholen en ADO - supporter ben ik enorm betrokken bij deze stad. De residentie verdient zoveel beter, maar is al jaren gekaapt door een geldverkwanselende elitaire elite. Zij geloven in dure megaprojecten, zoals een Verkeerscirculatieplan. De PVV wil dat geld aan u teruggeven door een halvering van de parkeertarieven en door het gratis verstrekken van parkeervergunningen.

Nee, en het kan me eigenlijk ook vrij weinig boeien.
Elke partij wil zoveel miljarden bezuinigen, en mensen maar betalen.

K*t politiek.

Wel in een ideale samenleving willen wonen, maar er niet aan mee betalen. Luie fl**ker.

---------- Toegevoegd om 13:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:59 ----------

Ja door Hero Brinkman onder het genot van een drankje in café Nieuwspoort.

Ah oke, dan zal het wel kloppen.

Terug
Naar boven