Fitness Seller

Partijprogramma PVV

Sinds 1946 bestaat er een onafhankelijke Palestijnse staat, daarom noemt de
Nederlandse regering ‘Jordanië’ voortaan gewoon ‘Palestina’

Misschien wel de 'topper' uit hele programma en laat het ware gezicht zien van zionistenpartij de PVV.

Waarom zit hij wel zo te janken tegen andere partijen?

Ik jank tegen geen enkele partij, ik geef alleen aan waarom de lulkoek van Wilders verwerpelijk is. Ik stem waarschijnlijk gematigd links, maar heb helemaal geen problemen met het CDA of VVD. Die staan ergens voor waar je voor of tegen kan zijn maar je weet wel wat je er aan hebt wat voor richting ze op willen. Wilders heeft niet eens een concreet uitgewerkt programma maar gooit wat met krachttermen in vooral de media waaruit tussen de retorieke regels valt door te lezen dat ze in ieder geval niet voor de vrijheid staan.

Ik weet niet of dit filmpje hier al voorbij is gekomen (vast wel), maar hier een leuk voorbeeldje van meer blauw op straat:

http://www.webregio.nl/waterland/we...etst-door-groen-maar-wordt-toch-opgepakt.aspx

Even met 4 gasten een kerel tegen de grond aan werken omdat hij door groen fietst hahaha. ****ing pannekoeken bij de politie :roflol:

De Purmerender negeerde het stopteken en fietste rakelings door de groep kinderen heen", zo laat een woordvoerder weten. "Door deze aktie moesten verschillende kinderen opzij springen. De agenten spraken de man aan op zijn gedrag, maar hij was hier niet van gediend. Hij reageerde agressief en wilde weg fietsen."

Goede actie van de politie, lijkt me een aso type dat een potentieel gevaar vormt in de samenleving.

Ik weet niet of dit filmpje hier al voorbij is gekomen (vast wel), maar hier een leuk voorbeeldje van meer blauw op straat:

http://www.webregio.nl/waterland/we...etst-door-groen-maar-wordt-toch-opgepakt.aspx

Even met 4 gasten een kerel tegen de grond aan werken omdat hij door groen fietst hahaha. ****ing pannekoeken bij de politie :roflol:

Geloof wel dat die kerel zich nogal verzette en daarvoor al behoorlijk opstandig was. Maar het ziet er wel leuk uit als er wordt beschreven alsof het gaat om iemand die alleen door groen is gefietst. Hij negeerde een stopteken van een verkeersregelaar en werd daarna bijdehand tegen een paar agenten.

De Trias Politica gaat er ook dus ook aan. Partij voor de Vrijheid maar niet voor rechters (of moslims). En natuurlijk is iedere rechter een D66-er. Wazig wereldbeeld hebben die gasten toch.

Door hogere straffen gaat de trias politica er aan?? :roflol:

Door hogere straffen gaat de trias politica er aan?? :roflol:

Grappig maar kijk eens wat er staat :

De PVV kiest ook voor hoge minimumstraffen en zwaardere maximumstraffen. Nu besluiten
D66’ers in toga nog graag tot taakstraffen, want anders kwetst dat de tere ziel van de
misdadigers maar. De Partij voor de Vrijheid wil de vrijheid van rechters aan banden leggen.

Dat is direct ingrijpen in de Trias Politica. Nu bestaat in feite de Trias Politica al niet in Nederland maar de wetgevende macht behoort zich niet te bemoeien met de rechterlijke macht door deze beperkingen op te leggen. Rechters oordelen op basis van wetten en de politiek kan alleen een rechter 'beinvloeden' door strafmaten te verhogen maar dan nog is de rechter degene die het laatste oordeel heeft. De PVV wil op weg naar een wetgeving waarin rechters geen keuze meer hebben.

Wtf staat dat zo in dat partijprogramma? :o

Als er nou nog zou staan "De PVV wil politieke benoemingen onderzoeken en aan banden leggen" zou ik het begrijpen, maar dit slaat alles.

Grappig maar kijk eens wat er staat :

Dat is direct ingrijpen in de Trias Politica. Nu bestaat in feite de Trias Politica al niet in Nederland maar de wetgevende macht behoort zich niet te bemoeien met de rechterlijke macht door deze beperkingen op te leggen. Rechters oordelen op basis van wetten en de politiek kan alleen een rechter 'beinvloeden' door strafmaten te verhogen maar dan nog is de rechter degene die het laatste oordeel heeft. De PVV wil op weg naar een wetgeving waarin rechters geen keuze meer hebben.

Nee oke, je hebt gelijk had ik overheen gelezen. Ik dacht dat je alleen de straffen bedoelde.

Het kan nog gekker :

Niet alleen politici moeten gekozen worden, maar ook de rechters en de officieren van justitie. De beste manier om een eind te maken aan de wereldvreemdheid van rechters is niet alleen het invoeren van minimumstraffen, maar ook de democratisering van de rechterlijke macht. Reken maar dat hun straffen dan een stuk meer in lijn zullen zijn met hoe de burgers er over denken

Wilders wilt vooral bezuinigen op onnodige subsidies en de miljarden naar oa ontwikkelingslanden.

Luie fl**kers stemmen groen links oa.

Je begrijpt dat "onnodig" een subjectief begrip is he?

---------- Toegevoegd om 17:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:28 ----------

:roflol:
Je begint je dan ook steeds meer af te vragen hoe iemand heir überhaupt op kán stemmen.

Bij de presentatie van zijn partijprogramma vertelde Geert Wilders dat de PVV kiest voor het Nederland van Henk en Ingrid. Wie zijn dat eigenlijk?

Eigen huis
Een ding is zeker, Henk en Ingrid wonen niet binnen de Amsterdamse grachtengordel. Ze hebben wel een eigen huis en Wilders peinst er daarom ook niet over om de hypotheekrenteaftrek af te schaffen.

Werk
Als het aan de PVV ligt, blijft de AOW-leeftijd op 65 jaar staan. Een grote kans dus dat Henk en Ingrid beide aan het werk zijn. Sterker nog, ze hebben altijd hard gewerkt en "krijgen het niet cadeau".

Modaal
Het stel heeft een modaal inkomen. Om die groep tegemoet te komen, wil Wilders het belastingtarief in schijf 2 (tot 32.127 euro) verlagen.

Kinderen
Henk en Ingrid wonen samen met hun twee kinderen. Tot de kids 18 jaar oud zijn, krijgt het gezin kinderbijslag. Als er nog een nakomertje bijkomt, wordt er geen extra kinderbijslag meer uitgekeerd. Als de kinderen gaan studeren, kunnen ze gewoon rekenen op studiefinanciering en een ov-jaarkaart.

Auto
Om de kinderen naar sportverenigingen of zwemles te brengen, gebruiken Henk en Ingrid veelal de auto. De PVV ziet daarom ook niets in een kilometerheffing en wil zelfs extra investeren in nieuwe wegen.

Politie
Henk en Ingrid rijden wel eens te hard. De kans dat ze daarvoor worden gepakt, is steeds kleiner. Wilders wil extra politie, maar die moet zich niet bezig gaan houden met het uitschrijven van bonnen.

9 juni
En, omdat zowel Henk als Ingrid erg blij is met de bovenstaande plannen, stemmen ze op 9 juni allebei op de PVV. Tenminste, als het aan Wilders ligt.

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieu...ijkingsonderdelen/wie-zijn-henk-en-ingrid.xml

:roflol: Godver nu is RTL ook al links! :eek:

Je begrijpt dat "onnodig" een subjectief begrip is he?

---------- Toegevoegd om 17:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:28 ----------

Nodig is ook subjectief.

---------- Toegevoegd om 17:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:36 ----------

RTL nieuws heb ik altijd al vrij links gevonden, of iig anti-pvv komt het meestal over.

Goede actie van de politie, lijkt me een aso type dat een potentieel gevaar vormt in de samenleving.

Geloof wel dat die kerel zich nogal verzette en daarvoor al behoorlijk opstandig was. Maar het ziet er wel leuk uit als er wordt beschreven alsof het gaat om iemand die alleen door groen is gefietst. Hij negeerde een stopteken van een verkeersregelaar en werd daarna bijdehand tegen een paar agenten.

De politie vertelt aan WebRegio:
[update 13.49 uur] De politie laat aan WebRegio weten dat de man werd aangehouden omdat hij zich niet kon legitimeren. "De 32-jarige Purmerender kreeg een stopteken van een agent omdat hier zojuist een groep kinderen overstak. De Purmerender negeerde het stopteken en fietste rakelings door de groep kinderen heen", zo laat een woordvoerder weten. "Door deze aktie moesten verschillende kinderen opzij springen. De agenten spraken de man aan op zijn gedrag, maar hij was hier niet van gediend. Hij reageerde agressief en wilde weg fietsen."

Hierop werd de man vastgepakt en werd hem gevraagd of hij zich kon legitimeren. "Hij bleef weigeren om dit te tonen, toen besloten de agenten hem aan te houden. De Purmerender verzette zich hevig waardoor een worsteling ontstond." De politie wist de man uiteindelijk te overmeesteren waarna hij is overgebracht naar het politiebureau. De man is na verhoor heengezonden. De politie maakt proces-verbaal op.

Misschien hebben jullie gelijk. Maar eerlijk gezegt denk ik dat dit weer een typisch momentje autoriteit uitoefenen van de politie was. De man werd aangehouden omdat hij zich niet kon ligitimeren. Dat is het probleem met die coppers. Ik weet dat dit een beetje cliché gaat klinken, maar ik heb over het algemeen een erg lage dunk van de politie. Als er een groepje gekken een agent uit scheld doen ze niet veel, maar als een normaal persoon zijn ID niet kan tonen moeten ze even stoer doen. Natuurlijk zijn er veel relaxe politieagenten, maar ik heb er toch ook wel een stel mee gemaakt, nou echt waar, daar zakt echt je broek vanaf.

'Anti' pvv is per definitie links voor de gemiddelde pvv stemmer. Een beetje van hetzelfde niveau als 'ben je niet voor ons dan ben je tegen ons'.

Terug
Naar boven