AndroidHealthClinic

Partijprogramma PVV

Dat meer blauw op straat is net als al die andere maatregelen. De criminaliteit zal met 1% dalen, en de kans dat er elke dag een andere belachelijke boete in de bus valt gaat met 95% omhoog. Want laten we eerlijk zijn, zo capabel zijn die nederlandse coppers niet. En het is nog altijd makkelijk je quota te halen door wat brave burgers op de bon te slingeren dan een clubje straattuig in te rekenen. Nee ik zie de bui al hangen. Laat maar zitten, laat dat blauw wat er nu rond loopt hun prioriteiten maar wat verleggen, dan zijn we er ook wel.

Je moet je ook gewoon aan de wet houden Rob, de wet.

Nou zo relatief klein is het dus niet.

Heb je ook een link naar het onderzoek zelf?

---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:26 ----------

Overigens :

DEN HAAG - Meer blauw op straat draagt bij aan het gevoel van spanning in uitgaansgebieden. Dat is één van de bevindingen van drs. Van der Linden en prof. Knibbe van de Universiteit van Maastricht. Zij presenteren 14 februari het rapport 'Daders en slachtoffers aan het woord; een exploratief onderzoek naar uitgaansgeweld'. Aanleiding voor het onderzoek is de toename van geweld en dodelijke slachtoffers tijdens het uitgaan. Het onderzoek is uitgevoerd in opdracht van het Ministerie van Justitie en Welzijn, Cultuur en Sport.

Voor het onderzoek hebben de onderzoekers zowel slachtoffers als daders van uitgaansgeweld ondervraagd. Hieruit blijkt onder meer dat het meeste uitgaansgeweld buiten en na sluitingstijd van cafés plaatsvindt. Bij deze incidenten is meestal sprake van excessief drankgebruik. Volgens het onderzoek verhoogt dronkenschap niet alleen de kans om dader te worden van uitgaansgeweld, maar ook de kans om slachtoffer te worden neemt toe. Verder wordt de houding van uitsmijters en de opvallende aanwezigheid van politie als bepalend voor de gespannen of agressieve sfeer benoemd.

Bij conflicten tijdens het uitgaan ligt vaak geen duidelijke reden ten grondslag. Wel spelen tegenstellingen vaak een rol bij deze conflicten zoals etnische groeperingen en studenten versus werkende jongeren.

Naar aanleiding van het onderzoek dat twee jaar geleden begon en voortkomt uit de Alcoholnota van 2001- 2003 van het ministerie van VWS, doen de onderzoekers ook enkele aanbevelingen om uitgaansgeweld te voorkomen

[Link niet meer beschikbaar]

Moet dan wel een extreemlinks onderzoek zijn.

In de laatste peiling van De Hond zakt de PVV nog verder weg. Comazuipen neemt toe, zou er een verband zijn?

---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:28 ----------

Je weet toch wel dat academici bij voorbaat linkse rothonden zijn geketend aan een overkoepelende linkse agenda. De vijfde colonne.

Heb je ook een link naar het onderzoek zelf?

---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:26 ----------

Overigens :

Ik citeer:

DEN HAAG - Een op de drie Nederlanders wil meer politie zien in hun buurt, een op de 25 juist minder. Dat blijkt uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) en het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties.

Een onderzoek van jou, geeft de resultaten uit jouw post. Ik heb even gezocht en kom op andere resultaten uit.

SUCCESVOLLE AANPAK​
De volgende aanpakken worden als aantoonbaar succesvol bestempeld door twee of meer
respondenten. Per regel staat in absolute aantallen weergegeven hoe vaak een aanpak
aantoonbaar succesvol wordt genoemd:​
​
Extra surveillance door politie 11

​
Inzet vast politieteam op uitgaanstijden 8

​
Horecaverbod 6

​
Gebiedsverbod 5

​
Toezicht door personen (niet politie) 4

​
Cameratoezicht 4

​
Collectieve huisregels 3

​
Beperkte sluitingstijden 3

​
Verlichting in het uitgaansgebied 3

​

18 zetels bij de Hond :roflol: Dat zijn er dus 15 of 16 als je er vanuit gaat dat de Hond constant te hoog heeft gezeten met het aantal zetels voor de PVV. Het momentum is nu echt totaal weg, Wilders moet een list verzinnen. Fitna 2! Weer zo'n kaskraker, dat gaat stemmen trekken.

Ik hoop dat hij in een soort van paniek reactie iets volslagen debiels (kopvoddentax of iets anders hilarisch uit het vocabulaire van neo-nazistische internet kringen gaat roepen), alhoewel ik vermoed dat hij zich bewust tactisch even stilhoudt om straks in zijn beleving vernietigend toe te slaan als de campagnes beginnen te lopen en tijdens de televisie debatten.

edit:
Een nieuw paars kabinet zonder het CDA begint zo tot de mogelijkheden te behoren :)

Laatst bewerkt:
Idd, als je niks fout doet, heb je ook niks te vrezen.

Ik doe nu eenmaal graag foute dingen. Dingen zoals niet 24/7 met mijn paspoort of ID over straat lopen, dingen als snachts om 3 uur door een rood verkeerslicht lopen als er niemand op straat is, dingen als 60 rijden waar je 50 mag, dingen als crack dealen op een kinderspeelplaats.

Ik doe nu eenmaal graag foute dingen. Dingen zoals niet 24/7 met mijn paspoort of ID over straat lopen, dingen als snachts om 3 uur door een rood verkeerslicht lopen als er niemand op straat is, dingen als 60 rijden waar je 50 mag, dingen als crack dealen op een kinderspeelplaats.

Dan moet je open staan voor de consequenties:D

Boefje

De standpunten lijken ook totaal niet op elkaar.

Is wel een van de voorwaardelijke programmeringen voor een succesvolle kloon die z'n ruggen graad voor een onbepaalde tijd wil vrij houden van een autoritaire eliminatie. Gedachtegoed mag geen notoire familiariteiten vertonen die parallel liggen met wat een digitale gemeenschap eerder van enig member tot zich heeft genomen.

Maar goed, PVV inmiddels dus de 4de partij in de peilingen. Dan sta je dus buitenspel als het aankomt op de eerste coalitiebesprekingen Initiatief zal liggen bij PvdA of CDA en de PVV moet maar afwachten of ze een uitnodiging krijgen voor coalitievorming.

Peilingen zeggen ook niet alles, en ik veronderstel dat pieken nog steeds kan?

Peilingen zeggen ook niet alles, en ik veronderstel dat pieken nog steeds kan?

Alles kan maar de geschiedenis leert dat als het momentum weg is qua stijging het heel moeilijk wordt om weer omhoog te klimmen. Er is vast een reden dat ze nu terugvallen en dat lossen ze niet even op binnen een paar maanden.

D66 en Groen Links zijn hun momentum ook kwijt en D66 wordt waarschijnlijk ook afgerekend op coalitiebesprekingen voor de diverse gemeenteraden. Iets waardoor de PVV nu ook terugvalt, ook zal een hele rits aan discutabele kandidaten op de lijst hun ook niet echt helpen. Kiezers willen geen LPF 2 zien.

Waarom moesten ze zo zeuren over dat hoofddoekjesverbod? Dat vond ik wel de minst belangrijke reden waarom ik op de PVV stemde.
Maar ik geef toch niet op en blijf mooi stemmen.

Waarom moesten ze zo zeuren over dat hoofddoekjesverbod? Dat vond ik wel de minst belangrijke reden waarom ik op de PVV stemde.
Maar ik geef toch niet op en blijf mooi stemmen.

Inderdaad gewoon stug blijven volhouden. Een volwaardige messias als Geert dien je niet zomaar in de steek te laten.

Inderdaad gewoon stug blijven volhouden. Een volwaardige messias als Geert dien je niet zomaar in de steek te laten.

Dat klopt!

En mijn motivatie daartoe is afgelopen maand weer behoorlijk toegenomen.

Btw. degene die zo dom zijn om 'van huis uit' op een partij zoals PvdA te stemmen, dat zijn pas stugge volhouders. Die nemen niet eens de moeite om na te denken en dat is (denk ik) de voornaamste reden waarom er iedere keer weer zoveel op deze partijen gestemd wordt.

Laatst bewerkt:
Btw. degene die zo dom zijn om 'van huis uit' op een partij zoals PvdA te stemmen, dat zijn pas stugge volhouders. Die nemen niet eens de moeite om na te denken en dat is (denk ik) de voornaamste reden waarom er iedere keer weer zoveel op deze partijen gestemd wordt.

Volgens mij is juist de aanzienlijke groep zwevende stemmers voor een belangrijk aandeel verantwoordelijk voor de samenstelling van de kabinetten de afgelopen decennia. Veel mensen die uit kringen komen waar van huis uit automatisch op de PVDA stemden, stemmen volgens mij allang niet meer zo gemakkelijk op de PVDA, sterker nog, die zijn uitgeweken naar vooral de SP.

Laatst bewerkt:
Dat klopt!

En mijn motivatie daartoe is afgelopen maand weer behoorlijk toegenomen.

Mensen die niet nadenken over waar ze op stemmen kunnen wat mij betreft allemáál keelpolio krijgen.

Terug
Naar boven