daguici
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 109kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach, ik ben een rechtse stemmer, maar of je nou rechts of links stemt, uiteindelijk blijft het allemaal hetzelfde. Er verandert nooit iets en er worden kleffe akkoordjes gesloten, dus ja.![]()
Marcel van Dam had er nog een mooie column ove rin de volkskrant. Dat we eigenlijk geen idee hebben waar we op stemmen. Aangezien we bestuurd worden door enkele technocraten. Dat we uiteindelijk in een technocratische olichargie leven.

Linksom of rechtsom wordt je toch wel genaaid, maar Nederland blijft een mooi land. Bij Wilders lijkt het net alsof Nederland een zwaar verrot land is om in te wonen.
Genaaid worden door de politiek, je leert er wel mee leven. Wilders gaat dat echt niet veranderen door misschien niet jou te naaien maar wel een ieder die hem niet aanstaat.
Ligt er maar net aan waar je woont hoor. Woon je in Wassenaar of het gooi heb je niks te klagen nee. Woon je echter in een k*t buurt; Schilderswijk, Overvecht, Kanaleneiland noem maar op. Is het wel net een zwaar verrot land
haha tieft toch op man.
Daarbij noem je nu een heel klein gedeelte van het oppervlak van Nederland. Nou niet echt de identiteit van de samenleving te noemen.
De randstad is gewoon in grote delen k*t. Kan je niet omheen. Klaar. Uitgepraat.
Waar woon je dan? Zelfs in de wijken die jij nu noemt is er op enkele stukken na toch weinig aan de hand. Probleemwijken in Nederland zijn gewoon 1 grote grap, alsof het een soort van favela's zijn waar je maar beter niet kan komen.
Ik had bepaalde zaken echt niet verwacht van Marky, maar hij verbaast wel vaker. Kan ook te maken hebben met zijn ietwat wispelturig karakter.
Haha marky is een nazi, dat was al lang duidelijk toch, een anarchistische nazi.
Tegenover Brussel zal het wel meevallen in Nederlandse gemeenten/steden. Gouda en bepaalde wijken in Amsterdam zijn toch het ergste?
Tegenover Brussel zal het wel meevallen in Nederlandse gemeenten/steden. Gouda en bepaalde wijken in Amsterdam zijn toch het ergste?
Gouda is wel verrot ja, ook al concentreert zich het daar ook op bepaalde plekken. Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Den Haag, denk dat je dan gewoon te maken krijgt met grote steden problematiek maar dan kan je nog niet spreken over een verrot land. In die grote steden woon je in de meeste straten nog steeds gewoon erg rustig, maar het schiet natuurlijk niet op als je net in een brandhaard woont. Kan er over meepraten, net the odd one out die boven me kwam wonen.
Hoeveel % van de Nederlanders woont er in de randstad?
Maar goed ik snap wel dat men die relatief kleine broeihaarden van criminaliteit keihard wil aanpakken en onder het vergrootglas neemt in het programma. Zoiets verspreid zich als een olievlek en op een gegeven moment is het erg moeilijk om nog te bestrijden.Gouda is wel verrot ja, ook al concentreert zich het daar ook op bepaalde plekken. Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Den Haag, denk dat je dan gewoon te maken krijgt met grote steden problematiek maar dan kan je nog niet spreken over een verrot land. In die grote steden woon je in de meeste straten nog steeds gewoon erg rustig, maar het schiet natuurlijk niet op als je net in een brandhaard woont. Kan er over meepraten, net the odd one out die boven me kwam wonen.