- Waardering
- 138
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat hij doet is precies wat zijn potentiële kiezers van hem verwachten. Hij staat in de extreemrechtse hoek en gedraagt zich er naar. Je kan niet echt een winnaar of verliezer aanwijzen want beiden hebben hier richting hun potentiële kiezers een vrij duidelijk verhaal gebracht.Ik vond Wilders buitengewoon zwak in het debat. Hij valt terug in retoriek en beschimpingen van zijn opponent. Teleurstellend op z'n best.
Terwijl de integratieproblemen van moslims in Nederland juist afnemen radicaliseert Geert Wilders steeds verder in zijn uitspraken over de islam. Zijn donkere angstfantasieën over de oprukkende islam en zijn dromen over oorlog en deportatie slaan bij veel burgers aan. Hoe onrealistisch ze ook zijn, ze leiden tot een klimaat waarin mensen elkaar op straat naar het leven gaan staan. Weinigen durven zich daar over uit te laten, want Wilders heeft het land in de greep van de angst.

Whahaha
De vara is het echt helemaal kwijt. Zembla vanavond was de meest ongeremde propagandafilm die ik in tijden heb gezien. Nee ik ben het niet eens met Wilders, maar dat dit op de publieke omroep uitgezonden mag worden is ronduit belachelijk.
Het meest epische was nog wel dat ze het lef hadden om een uitspraak van een buschauffeur te quoten die opmerkingen maakte tegen moslimjongeren. Whaha, misschien hadden ze er even de cijfers bij moeten halen over het aantal buschauffeurs dat de afgelopen jaren door moslims het ziekenhuis in gemept zijn. Echt waar, ik heb samen met mijn huisgenoot van verbazing zitten lachen wat ze allemaal uit de kast trokken om het propaganda filmpje compleet te maken.

Zembla overdrijft ook graag geloof ik, en duidelijk werken er daar van PvdA/GL signatuur:
"Terwijl de integratieproblemen van moslims in Nederland juist afnemen"
Welke cijfers zeggen dat![]()
Nee misdaden vanuit de islam komen nooit voor. Theo van Gogh is blijkbaar snel vergeten.
Jij zei "misdaden uit naam van de islam" je zei niet "misdaden waar de islam verantwoordelijk voor is".Kan het Christendom ook verantwoordelijk worden gesteld voor de coïtusuele misdaden die pedofiele priesters de afgelopen jaren hebben gedaan? Ik vind van niet.
Ik ben het met jullie eens dat er zeker een dikke kern van waarheid in de docu zat. Punten waar ze imo wel de plank mis sloegen:
- Ze downplayen de tsunami van moslims (terrecht). Het gaat echter natuurlijk niet alleen om die 5% van de bevolking, maar ook heel erg om die 50+% in de grote steden. En laat dat nou net de steden zijn met alle problemen.