AndroidHealthClinic

Partijprogramma PVV

las net in de krant, dat gevangenis wezen geen werk meer kan vinden wegens concurentie met Azie bijv. Helaas word dat m niet dus.

Moeten het wel 10,000 agenten zijn met ballen, niet die homofiele jopie's die je altijd op straat ziet rondfietsen vrolijk babbelend met hun vrouwelijke collega's.

Iedereen in Nederland begint met een blanco strafblad en iedereen in nederland word financieel ondersteund door de overheid om in zijn of haar tienerjaren te studeren, dus hou alsjeblieft eens op met die gelijke kansen.....

---------- Toegevoegd om 17:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:05 ----------

:roflol: Ja want alleen "zwarten" wonen in sociaal zwakkere wijken die je hierboven beschrijft? Wat een bullshit praat jij zeg.

Nee je begrijpt me verkeerd en ik leg het toch goed uit.
Het merendeel is inderdaad allochtoon in deze wijken, dus ook WITTE polen hongaren en roemenen, je weet wel, die mensen die door je eigen nederlanders hierheen zijn gehaald om goedkoop kassen te bouwen en keukens te plaatsen en door nederlanders met 7 man in 1 huis gedouwd worden !

Ja, kansen of geen kansen, mensen zonder kansen maken er soms ook echt veel van, en mensen met heel veel kansen lopen vast en belanden ergens in de goot. Leest t boek van miljonair tot krantenjongen maar. Daar zie je beide bewegingen.

De vraag is, helpt het met meer blauw op straat, of stadscomando's?? Ik zeg "nee" je verergerd het daarmee. Wat helpt wel?

Geweldloos verzet!!

Ja, laten we van de gevangenissen instituten maken die psychopaten en andere maatschappijhaters creeeren. In Nederland is er al jaren sprake van een afnemende criminaliteit. We doen het beter dan vele andere Westerse landen, wat de kleine zuurburgers ook mogen vinden, laten we ons niet gaan meten aan landen die het slechter dan ons doen. Hoorde van de week ook zo'n figuur, "Ja ik was pas in Zuid-Amerika, daar weten ze wel hoe ze moeten omgaan met tuig op straat! Gelijk rammen".

Waarop gaat de PVV nu eigenlijk precies bezuinigen en is een investering van bijna een miljard in het politie apparat echt zo noodzakelijk ten op zichte van andere zaken? Ik bedoel, ontwikkelingssamenwerking kost geen 35 miljard.

En sinds wanneer is defensie een linkse hobby? :roflol:

Jij snapt het man:rolleyes: Afnemende criminaliteit :roflol: Nou we merken er iig niks van :roflol:

En ja ze moeten gelijk rammen idd, heeft dat "figuur" groot gelijk in;)

Laatst bewerkt:
Jij snapt het man:rolleyes: Afnemende criminaliteit :roflol: Nou we werken er iig niks van :roflol:

Ja, laten we de richting van het landsbestuur afhangen van een of andere nono van 17 (of soortgelijke wezenlozen) die het gevoel heeft dat hij niets merkt van afnemende criminaliteit in plaats van keiharde statistieken. Lijkt me een goed idee BVE, daar zijn westerse samenlevingen groot mee geworden, het gevoel van emotionele nitwits volgen in plaats van feitelijke constateringen en gezond rationeel verstand!

Laatst bewerkt:
Ja, laten we de richting van het landsbestuur afhangen van een of andere nono van 17 die het gevoel heeft dat hij niets merkt van afnemende criminaliteit in plaats van keiharde statistieken. Lijkt me een goed idee BVE, daar zijn westerse samenlevingen groot mee geworden, het gevoel van emotionele nitwits volgen in plaats van feitelijke constateringen en gezond rationeel verstand!

Waar zijn jou statistieken dan:rolleyes: Gelukkig weet ik nog aardig wat van veiligheid af;) Zeker sociale veiligheid.:rolleyes:

Waarom ga jij de politiek niet in?? Help jij het land er is boven op dan

Waar zijn jou statistieken dan:rolleyes: Gelukkig weet ik nog aardig wat van veiligheid af;) Zeker sociale veiligheid.:rolleyes:

Met je 30 studiepuntjes in het eerste jaar van het hbo ben je nog geen expert, "BVE".

Waarom ga jij de politiek niet in?? Help jij het land er is boven op dan

Omdat ik mijn beperkingen ken. Ik heb wel een neusje voor halve garen maar dat is vermoed ik niet genoeg voor de positie van minister-president.

---------- Toegevoegd om 20:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:31 ----------

Waar zijn jou statistieken dann:rolleyes:

CBS gegevens zijn voor iedereen vrij raadpleegbaar, doe zelf eens wat met die mentaal luie instelling van je.

Met je 30 studiepuntjes in het eerste jaar van het hbo ben je nog geen expert, "BVE".

Omdat ik mijn beperkingen ken. Ik heb wel een neusje voor halve garen maar dat is vermoed ik niet genoeg voor de positie van minister-president.

---------- Toegevoegd om 20:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:31 ----------

CBS gegevens zijn voor iedereen vrij raadpleegbaar, doe zelf eens wat met die mentaal luie instelling van je.

Dan doe ik dat toch ff wijsneus. Jij bluft gewoon te veel. Door je mooie woorden met leuke termen, stoppen andere al snel met ouwehoeren tegen je.

Nou zou ik dan ook maar ff wat zoekwerk voor je doen.. Heb nu toch ff vrij weinig te doen..

Nou jouw afnemende criminaliteit. :roflol:

Uit het PDF bestand: Criminaliteit en rechtshandhaving 2008

Ik citeer:

Geweldsdelicten
Van de bevolking van 15 jaar en ouder werd 5% in 2008 slachtoffer
van één of meer geweldsdelicten (mishandeling, coïtusuele delicten,
bedreiging). Dit aandeel is de laatste jaren vrijwel constant gebleven.
Van deze geweldsdelicten komt bedreiging het meest voor, gevolgd door
mishandeling. Coïtusuele delicten komen minder voor (zie figuur 3.3).
Van de bijna 5,8 miljoen delicten waarmee de bevolking van Nederland in
2008 in totaal werd geconfronteerd, ging het bijna 1,2 miljoen keer om een
geweldsdelict (zie figuur 3.4). Dit is niet wezenlijk anders dan in de drie
voorgaande jaren. In de jaren 2002 en 2003 is er een piek waar te nemen in
het aantal ondervonden geweldsdelicten.

Selectieve waarneming, goh dat zie je nu nooit bij eerste jaars hbo scholiertjes.

Hier de hele link voor je. Kijk, je hoort mij niet zeggen dat er sprake is van een miraculeuze afname van criminaliteit maar het is afnemende en dat is toch iets heel anders wat die populistische halve garen (en debieletjes van 17 die een paar jaar geleden nog luiers zaten vol te schijten) je proberen wijs te maken.

http://statline.cbs.nl/StatWeb/publ...3=0&D4=4-13&HD=100420-2052&HDR=G2,G3&STB=T,G1

---------- Toegevoegd om 20:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------

http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas...aties/artikelen/archief/2007/2007-2111-wm.htm

Dat ziet er toch heel anders uit dan wat Wilders en al die angsthazen je willen doen geloven.

---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

http://statline.cbs.nl/StatWeb/publ...=a&D3=a&D4=a,!0-5&HD=100420-2059&HDR=T&STB=G2

---------- Toegevoegd om 21:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------

Op basis hiervan kan ik alleen maar constateren dat Wilders speerpunt, het vergroten van het politieapparaat met 10.000 agenten dat minstens 700 miljoen gaat kosten wederom een sterk staaltje populisme is. Reageren op de onderbuikgevoelens van types als jij, daar leek hij eventjes heel groot mee te gaan worden maar gelukkig zien steeds meer mensen zo vlak voor de verkiezingen dat hij vooral veel raaskalt.

Laatst bewerkt:
Selectieve waarneming, goh dat zie je nu nooit bij eerste jaars hbo scholiertjes.

Hier de hele link voor je. Kijk, je hoort mij niet zeggen dat er sprake is van een miraculeuze afname van criminaliteit maar het is afnemende en dat is toch iets heel anders wat die populistische halve garen (en debieletjes van 17 die een paar jaar geleden nog luiers zaten vol te schijten) je proberen wijs te maken.

http://statline.cbs.nl/StatWeb/publ...3=0&D4=4-13&HD=100420-2052&HDR=G2,G3&STB=T,G1

Nou zo selectief was het niet.

Jij noemt mij een halve gare en/of debiel. Echter ga jij er van uit dat geregristreede criminaliteit klopt? Om zeker te zijn van criminaliteit, moet je ook de sociale kant bekijken. Hoe voelen mensen zich? Hoe wordt criminaliteit ervaren? Namelijk niet iedereen doet aangifte. Mensen zijn bang voor aangifte. Of veel mensen doen geen aangifte van fietsendiefstal, andere vermogendelicten. Aangezien een procesverbaal alleen nut heeft voor de verzekering. Is men dus niet verzekerd, heeft aangifte ook geen nut. Daarom wordt dit dus vaak achterwegen gelaten.
Jij gaat ervan uit, dat als de geregristreede criminaliteit daalt, de gehele criminaliteit daalt. Hier zit jouw valkuil.

Conclusie: Criminaliteit daalt niet, de aangiftes dalen. (de geregristreede criminaliteit)

slachtoffer
van één of meer vormen van veel voorkomende criminaliteit. Dit aandeel
is de laatste jaren geleidelijk gedaald, doordat slachtofferschap van diefstal
en inbraak is gedaald. Het percentage burgers dat slachtoffer wordt
van geweldsdelicten of van vandalismedelicten is de laatste jaren vrijwel
constant gebleven

Doordat slachtofferschap van diefstal en inbraak is gedaald (kunnen hun zien, door de aangiftes) Wilt dus niks zeggen over de criminaliteit. Echter halen deze cijfers wel de cijfers van de "totale criminaliteit" naar beneden.

Dat is allemaal slecht onderbouwde speculatie, je kan op basis van deze gegevens stellen dat het alarmistische geschreeuw van Wilders en consorten in groot contrast staat met de werkelijkheid. Daarbij is het je misschien opgevallen dat er een sterke stijging is waar te nemen in zaken die opgelost worden, zijn toch ook geen dingen die de rechts populistische halve garen ooit zullen benoemen. Dat zou immers afbraak doen aan het alarmistische gejank met prachttermen als 'meer blauw op straat!' en meer van dat soort gelul terwijl er stevig nagedacht moet worden over veel ernstigere kwesties. Maar daar hoor je die halve garen niet over.

Dat is allemaal slecht onderbouwde speculatie, je kan op basis van deze gegevens stellen dat het alarmistische geschreeuw van Wilders en consorten in groot contrast staat met de werkelijkheid. Daarbij is het je misschien opgevallen dat er een sterke stijging is waar te nemen in zaken die opgelost worden, zijn toch ook geen dingen die de rechts populistische halve garen ooit zullen benoemen. Dat zou immers afbraak doen aan het alarmistische gejank met prachttermen als 'meer blauw op straat!' en meer van dat soort gelul terwijl er stevig nagedacht moet worden over veel ernstigere kwesties. Maar daar hoor je die halve garen niet over.

Ja allemaal slecht onderbouwd :roflol: Man ga wat opzoeken op het internet. Ik weet wel waar ik over praat. Gaat heel geen moeite nemen om het allemaal aan te wijzen voor je. Je komt het zelf ook allemaal wel tegen. Als je nu mijn vorige post nog is leest. Zie je welke aangiftes niet meer gedaan worden. Diefstal en vermogen delicten. Deze aangiftes worden misschien met een reden niet meer gedaan. Dat er dan een stijging in opgeloste zaken, komt is 1+1. Ik zoek op het internet met een paar kleine zoekopdrachten en je haalt van alles boven water. Man blijf gewoon lekker in je eigen geloven, noem andere halve gare. Gewoon denken dat jouw "feiten" goed zijn. Als je het zelf maar allemaal gelooft.

Ja, ik kom inderdaad veel onzin tegen. Als ik maar de juiste zoekopdracht geef in Google zou ik bijna gaan geloven dat de buitenaardsen al onder ons zijn en dat Lady Gaga een monstercock heeft.

Ja, ik kom inderdaad veel onzin tegen. Als ik maar de juiste zoekopdracht geef in Google zou ik bijna gaan geloven dat de buitenaardsen al onder ons zijn en dat Lady Gaga een monstercock heeft.

Ga je nu op die tour, aangezien je normaal wel antwoord geeft op de verdere inhoud van andere posts :D

Ga je nu op die tour, aangezien je normaal wel antwoord geeft op de verdere inhoud van andere posts :D

Het is een hele serieuze reactie, jij roept dat je van alles kan vinden op het internet. Nee, meen je niet joh.

Maar om terug te komen op de discussie van oorsprong. Ben je van mening dat het alarmistische of bijna paniekerige gejank van Wilders en zijn volgmalloten in verhouding staat met de werkelijke gegevens? Ben jij van mening dat we in deze tijd van economische nood, een tijd waarin we echte keuzes moeten maken wat betreft uitgaven, er voor moeten kiezen om even met de botte bijl, of schep in dit geval, even 10.000 agenten erbij moeten aanstellen en daar minstens 700 miljoen aan moeten uitgeven? Je hebt niet het idee bij het horen van een kreet als "meer blauw op straat!!!" in de huidige economische situatie en gekeken naar de eerder gedeponeerde statistieken aangaande criminaliteit en dan daarbij nog genomen veel belangrijkere actualiteiten die momenteel spelen dat dit geroep een nogal goedkope manier is om de aandacht te krijgen van goedgelovige halve garen die in iedere situatie snakken naar een verlosser?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven