XXL Nutrition

Partyflock, drugs en auschwitz fotos.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:eek:!!!KArl Noten

Damn best bizar zoveel jonge mensen al dood...

valt me op dat alle "wannabe-ik-ga nooit-stappen-ik-ben-hardcore-figuren" hier alles lopen te bezeiken....die mensen hebben plezier..laat ze lekker.

want een tip van deze ouwe lul: geniet vh leven..das dus oa trainen maar zeker ook stappen (incl. de hele mikmak :p)

valt me op dat alle "wannabe-ik-ga nooit-stappen-ik-ben-hardcore-figuren" hier alles lopen te bezeiken....die mensen hebben plezier..laat ze lekker.

want een tip van deze ouwe lul: geniet vh leven..das dus oa trainen maar zeker ook stappen (incl. de hele mikmak :p)

Wedden dat u foto daar ergens ook ligt ofzo. Haha.
Tis en blijft triest zo'n figuren.

Whahaha deze blijft vet :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hahahaha en deze

01.jpg

Ik geef toe dat er idd een hoop mong*len en rot fruit daar zit (niet zo gek met 600000 leden..).
Maar iedereen loopt hier altijd te zeiken over mensen die anders zijn dan wij. Of het nu housende juppen zijn of vette zeugen.
Maar oh oh oh als er op geensT of weet ik veel waar iets over bodybuilders word gezegd :rolleyes:

Ja, op Partyflock zitten alleen maar speed en coke snuivende pillenslikkers en hier op Dutchbodybuilding zitten alleen maar domme agressieve anabolen injecterende macho's :)

Laten we wel zijn, iedereen is anders en over iedereen valt wel wat aan te merken maar kijkend naar de foto's in combinatie met het gemiddelde discussieniveau daar moet je toch concluderen dat het een verlengstuk is van het vmbo, symbool van het in noodverkerend jeugdig Nederland. Geestelijke armoede die ons heel veel belastingcenten gaan kosten in de toekomst.

bumperdebump :')

Terug
Naar boven