- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
rat ook volgens mij

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rat ook volgens mij

vagepaul zei:ik de zee rover de piraat de schurk de ban diet..
ik ben kapie tijn rood of baart ik ben een leven,s echt piraat ik zit met al mijn bemaning op mijn schip!
we vaar over door de druke zee ,en heen op zoek naar andere scheepe om ze te beroofe of te besteele hun scheepe te laate zinke en die bemanig aan de haaie te voere..
als een piraat kan me het alle maal niet meer zo schele in dat echt leven ,een piraat zijn is ook een vak dat word je ook niet een twee drie want je moet kunne stelle en kunne vecht over weg met je zwaart kunne en andere kunne ver wonde of ze de strot door kunne snijde om ze te doode.
om zelf te over leef en rijk te worde van al die andere waar jij je zwaar in hun liet gaan en door dat alle maal te over leef ben je er nog zekker niet je moet kunne kaart leeze en weet wat een kompas doet.
je moet je weg kunne vinde aan boort van het schip je moet hard werke om je piraat leven in leven te houde en zelf zorgen voor eete en dinke het leven als een piraat valt niet al tijd mee..
als je een maal ergens aan bort bent aan genome dan ben je er nog niet het leven aan boort op een echt piraate schip!
dat is nog maar een klein begin want er moet ook gewerkt worde als er geen wind is moet je met de bemaning in het lucht ruim onder in met ze alle roerie tot je er bij neer valt!
over leef je de dage en maak je kame raade op het vlieg denk schip dan kom je in iedere geval al wat dicht er in de buurt.
om je zelf een piraat te noeme maar dan men je er nog helle maal niet als je dat denkt..?! want je moet je ook nog zelf ver kleede en lijke op een echte zee rover of pieraat of iets wat er 0p lijkt !
jij die genne die denkt dat ie er echt een is jij die een piraate hoet draag twee groene kap laarze een tuin broek aan een hooi vork in je hand wat denk je dat je bent een boer of zo iets..
doe is even normaal je bent toch een rover of bandiet haal die vlecht uit je haar en trek even die ver keerde velle lange zoke even uit en je hoeft geen jurk aan je bent pipie lang stroemf niet..
ja de pa was ook een kapietijn maar niet van dit schip en hij leek achter af veel meer op die een zeeman met die blauw trui aan en hij of was dat ze maat die dat wite hond je bij zich al tijd bij zich had dat hond je tootoo of zo en die raare maat met die nate kuif je in ze haar!!
nou alle bome en genaate nog aan toe jij wil toch op een echte piraat lijke dus zorg dan dat je er op lijkt en zit je niet te ver kleede het is geen karnaval of zo iets..
je wil toch over leefen en lijke op een van je maate je bent bijna een piraat laat dan even zien hoe jij er bij loopt als een aap!
heel mooi dat is beter laat je baart gaan tot ie op de grond mee sleurt achter jou aan snij even een met je zak mes in je arm zo dat het net lijkt dat je daar een lid tekke over hebt van iem ant,s zwaart..
heel mooi nou heb ik hier voor jou mijn oude school eetwie met nog wat vilt stifte er iin!
teken er mee op je arm of op je been een leuke tekken ning zo dat het net echt lijkt dat je een plak plaartje hebt op je arm of op je been een taptoo dat is stoer tegen woordig is dat al wel weer bijna uit in deze tijd want alle jeugt van tegen woordig loopt er ook mee rond..
maar goed je ziet er wel nog erg schoon en te netje,s er uit waarom klim je niet even in de vuil,s bak om de hoek en neem even een vlink duik in een van die groote grijsse goore zake en kom dan weer even trug dan ben je een stinken de goore rover stuikeer die duikt met huit en haar zo in de bak!
bij jou of bij mij in huis thuis nee laat die mensen maar zwerfen dat zijn geen rover,s maar zwerfe,s!!
die hebe geen huis aleen een doos of een grijs of blauwe zak die liche er in of er boven op je ziet ze vaak graaie van als in jou oude vuil laat zer maar gaan zo leven ze daar kiesen ze vaak zelf voor..
maar je nu snik jij echt gie gantie,s naar rote vis er lijkt wel of dat er iemant over je heen heb staan kotsen er zite alle lij goore groene geele broke op je jas,je vast ge plak en er zit zone zeelige slijmerige slijm aan je ge plakt je hande plake en je ruikt niet je stinkt een uur in de wind..
of de wind nou lang,s je blaast of door je heen onder je door de lucht om jou heen dat gaat nergens heen maar ja jij wil die goore stinkende zee roover zijn die zelf bijna staat over te geefe van zijn eige stank om zich zelf heen maar ja een voor deel er zule er maar wijnig zijn die je lastig vale..
van ok al pro beer ze het wel die bezwijke en valle al vlouw door die over heerlijke doode geur om jou heen dus je hebt niet al gouw pro bleem met iedereen..
of wel maar dan zal ik als ik jou was toch iets doen aan je geur vreet,ers dat in iedere geval er toch nog schoone vioete heb dan is er te minst nog iets aan jou wat niet zo erg stik..
maar goed je lijkt al aardig op een stinkende rover die riuk je al van ver aan te kome dus er zijn al dinge aan je voor uit gegaan je zwarte hoet als een echte piraat en daar onder zone rasta hooft doek met roonde wite lijn e onder de hoet op jou hooft geplaat,s een groote zwaare plakkere,ge ge jas aan en een breede riem om jou geel kla wat je aan heb die oude breede XXL stra beerde oneder broek of piaama om je middel te bij houde en van de pijpe van die broek weer in jou schoene gedouwt ..
ja sorry maar het is geen gezicht je lijkt nu wel op zone aalie din zonder aalie je heb toch geen wonder lamp en een kleet om door de lucht te zwerfen op zoek naar een zak..
nee kom op die schoen dat is niets die piaama dat doen we van af je voete knoope we de veter,s van je schoene om je been en dan om de buite kant van de broek dan krijg je van mij wel een paar wat hooge oude schoene die heb ik ooit bewaart van iemant die was over leede maar hij doet er nu niets meer mee..
maar dan maak ik liever jou daar wel blij mee want hij zegt nu niet meer zo heel veel meer trug ..
he wat is er nou he o,wil je weete hoe ie was over leede ja ik weet het ook niet per zie,s ik kwam hem tegen toen ik een gat was aan het graafe op zoek naar een schat ergens op een on bewoont ijland in een groene druk bos met van die kaale baale leven,s gevaarlijk maar toch was ik nieuw schierig wat er in zou zite in die kist dus ik groef met man en macht een vlinke kuil en onder wewg naar benede aan het graafe kwam ik hem in eens tegen er zat niet echt veel huit en haar meer op maar dat kan mij niet schelle!
toch eindelijk na een paar schepie,s dieper kwam ik bij die kist en ik kreeg hem ten eerst niet metewen ope maar veel LA WAAI kon ik natuurliujk ook niet maake want dan kwame die kaale er alle maal aan en dat was baal dus ik maakt dus geen kabaal!
van die vriend van mij waar jij nu dus de schoene van aan heb getroke kon ik zijn linker en zijn rechte arm gebruike om de kist van af onder in de kuil naar boven te liefte dat ik de kist dus uit de kuil had gekreeg!!
maar nu ik nog er weer uit maar zonder de kist was de kuil al best een stuk dieper dan ik had gedacht dus ver volgen,s liep ik naar hem toe en hij gaf mij nog wat help!
ik zete hem met zijn beene om hoog de lucht in en zijn rug tegen de want van de kuil aan en ver volgen,s klom ik via zijn ribbe de kuil uit het leek net een trap en voor ik het wist was ik daar boven en stont ik al naast mijn kist..
de man gaf mij dus zijn schoene want in de lucht op ze kop zite kun je ze toch ook niet gebruike!
ver volgens was ik eindelijk daar boven en voor zichtig open de ik de zwaare ijs zere kist het maakt echt een zawaar maar raar kraakent piiiieeeep ent geliut en de kist vlogg ope e4n viel op ze kan t te wijl ik de kist in kijk en daar alle maal zie lichen hoor ik een kaale schreeuwe haaaake waar door ik me zelf van uit de kist om hoog kijk en zie daar in de verte alle maal van die kaale uit de bozie,s renne ik kijk nog even in een vit,s die ver dome de kist in vol met van die schoen deie jij nu aan heb dus ik schrik op en zet het dus maar op een loop met al die kaal achter me aan nou ik nog denke dat is baale weer geen goud maar wel in de pro bleem met al die kaale achter me aan dat is baal..
maar na een lange sprint over boome over rievier door de binne stat van amsterdam heen gaan rent zo hard als ik kan ren door en door haal nog net de trein!
op weg naar utrecht van daar op de bus onder weg na een plek om te schuile en om te ruste eindelijk aan gekome ben ik toch nhiet helle maal voor niets gegaan..
want ik heb twee van die geweldige zwarte schoen gevonde om jou nu mee blij te maak en ze zit zekker wel lekker he...?
ja ik zie bij de een e steekt je groote teen iets naar buite en bij de andere je hak is wat uit ge scheurt maar voor de rest heb je niets te klaage toch..
je ziet er nu te minst uit als een struik rover of een ban diet of piraat dat is wel een voor uit gang in je leven nu nog een zwaart en nee je hoeft geen paart je bent toch geen rider je bent een piraat je zinkt nog steets na die doode lucht en er vliege van alle,s om je heen maar ja de bij..
waar bij nee man je bent een piraat je ruikt te minste naar een en je haar zit in je gezicht het is je baart! hij hankt op de grond wees voor zichtig met loope want voor je het weet pro beer je te loope en trapie er op en knal je met je kop op de gront en dan ben je weer een bult rijker..
weer een stap je dichter bij om rijk te zijn!
nu vaare met de kroe op de boot vechte met elkaar of aleen mense bestele bedrige en ze gebruike..
om je zelf een stap je voor te zijn dan de rest al tijd op je hoede zijn en kijke dat je zelf niet word mis gebruikt door een van die genne waar jij dat wel bij doet..
je leven als een piraat gaat maar veder door en door en als de tijd kompt steven ze uit en kompt er weer een andere tijd waar dan de piraat het zelfte leven maar dan tellken,s weer op een andere manier.,.
zou jij als een piraat wille leven en iederteen om je heen besteelen en bedriegen en van niemant kunne houde en word het iets te heet onder je voet dan zorg je er voor dat er weer wat luccht onder je voet kompt en weet al tijd alle,s en alds je het niet ver trouwt bedrijg je die gene of is ie dan voor zijn helle leven ,s lang al ver mist ge raakt te worden of heb je hem dan nog nooit gezien en gekent..?
leven als een piraat valt niet mee maar er zijn al tijd wel vriend die dinge van je mee neeme of je huis leeg stele en je nooit iets trug zule geven zijn dat vriende..?? in mijn ooge zijn dat ook piraate!!
en jij laat ze toch in goede wil in jou eige huis rond dwaale..

As je dat zo lees, reali seer je weer dat dbb bes wel een hoge nifo is. Maar ja wie wil er nou geen piraat weze?![]()

As je dat zo lees, reali seer je weer dat dbb bes wel een hoge nifo is. Maar ja wie wil er nou geen piraat weze?![]()
"Is jouw manier van schrijven nu een soort van parodie op datgeen waar je kritiek op heb of zie ik iets anders over het hoofd?
of gewoon ""

de helft van die overdose pics is fake,bende aanstellers

hoog niveau ja, met 5 taalfouten in 1 zin.Dit zijn volgens mij de ernstigste foto's die ik in een lange tijd heb gezien. Iedereen wappie, meest bizarre gezichten..
partyflock foto's van I Hate Trance (alles)
ik ben zo blij dat ik daar niet meer werk...
Het is wel weer lekker hypocriet hier, iedereen hier heeft zowat en PF account of wel ooit eens gehad. Of regelmatig gastbezoeken gedaan.
Of kenmerken in het profiel van behoorlijk anti-bodybuilding kaliber.
Terwijl ze zo 'hardcore' zijn. 
deze gasten lopen allemaal rond bij mij op de gym: partyflock foto van Trip 2 Dreamland in Erotic City 2007 #327850