dennis88
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Het is wel weer lekker hypocriet hier, iedereen hier heeft zowat en PF account of wel ooit eens gehad. Of regelmatig gastbezoeken gedaan
haha ik heb er ook 1![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is wel weer lekker hypocriet hier, iedereen hier heeft zowat en PF account of wel ooit eens gehad. Of regelmatig gastbezoeken gedaan
posten die handel![]()

Ja dat ben ik ..... was erg leuk flockers ...

Het is wel weer lekker hypocriet hier, iedereen hier heeft zowat en PF account of wel ooit eens gehad. Of regelmatig gastbezoeken gedaan.
Er wordt gelachen om PF, maar als ik bij sommige members hier in hun account kijk bij foto's (ze denken dat niemand weet wat hun account daar is) zie ik toch wel vertoningen die gewoon in dit rijtje thuishoren.Of kenmerken in het profiel van behoorlijk anti-bodybuilding kaliber.
Terwijl ze zo 'hardcore' zijn.
![]()

![]()
(zag net dat je in andere posts gewoon abn kan typen lol)

Mja, tijd om de dienstplicht maar weer in te voeren...
Lik mijn ballen, t**f!
Wat is dat nou voor opmerking "Ga eens dood" ?
Ik geef duidelijk mijn mening door beide sites tot in het extreme te typeren, lief gebracht met een vertederend lachebekje, en jij wenst mij de dood toe.
Wat heb ik jou misdaan![]()
onze superdude zit ook op PF partyflock lid: BrAxXxonze superdude zit ook op PF partyflock lid: BrAxXx