XXL Nutrition

PAS OP Bodybuildingtanktops.nl PAS OP !!!! Oplichting

ken1976

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
105kg
Vetpercentage
26%
IK heb hier 4 weken geleden een bestelling gedaan er stond levertijd 2 dagen...tot nu toe niks ontvangen.

Met mailcontact krijg ik steeds dat de leverancier vertraging heeft en op een gegeven moment mailen ze niet meer !!! Ik wacht verdomme al 4 weken!!!

dus PAS OP mensen bestel hier niet...ze hebben ook een eigen facebooksite :

http://www.facebook.com/bodybuildingtanktops?fref=ts

Ik heb hier ook berichten achtergelaten waar mijn bestelling blijft maar die halen ze voordurend weg !!!

Bestel hier niet ,mensen ...het zijn oplichters!!!!!:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Iemand anders nog ervaringen met deze mensen??????

Ik heb er 2 weken geleden een tanktop besteld. Kreeg na 2 dagen een mailtje dat de bestelling verzonden was en de dag erna had ik hem al binnen. Niks op aan te merken..

lijkt me eerder dat er iets fout is gegaan met je bestelling

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb er 2 weken geleden een tanktop besteld. Kreeg na 2 dagen een mailtje dat de bestelling verzonden was en de dag erna had ik hem al binnen. Niks op aan te merken..

lijkt me eerder dat er iets fout is gegaan met je bestelling
Ik hoop het, maar ik vrees van niet....ik wacht al 4 weken en heb echt heel vaak contact via de mail gehad!!!!! Steeds dezelfde smoes... we krijgen maandag de nieuwe levering en dan weer de leverancier heeft vertraging...

Ik heb zelfs een paar keer gevraagd of ze me dan gewoon een andere kleur wilde sturen ,omdat ik niet meer wilde wachten.. zelfs daarop werd niet gereageerd?!?

Laatst bewerkt:
Maak je daarvoor in 2007 speciaal een account voor aan?
Bedankt man!

Ik heb ook een paar tanks besteld 2 maanden terug en had ze binnen een week.. Zou ff bellen ofzo! Kan altijd een keer mis gaan toch..

Ik heb ook een paar tanks besteld 2 maanden terug en had ze binnen een week.. Zou ff bellen ofzo! Kan altijd een keer mis gaan toch..
mails gestuurd en telefoonnr bestaat uit 9 cijfers!!! tot nu toe niks ontvangen... 5 weken op je bestelling wahcten is niet normaal!!! En buiten dat ,ik denk dat het geen fout is!! Ik bestel wel vaker op sites maar dit heb ik nog nooit meegemaakt!!

Seems legit. Is gewoon een betrouwbare site. Dus ofwel jij doet iets verkeerd, ofwel er loopt iets fout in de communicatie naar hen, ofwel broodje aap.

Seems legit. Is gewoon een betrouwbare site. Dus ofwel jij doet iets verkeerd, ofwel er loopt iets fout in de communicatie naar hen, ofwel broodje aap.
broodje aap? Ik zou zeggen doe een paar bestellingen?!
Een maat van mij ,heeft er ook paar keer besteld ... 1 ste keer alles goed verlopen.. 2e keer moest ie er al om mailen waar de bestelling bleef na 1 week....en toevallig werd ie toen verstuurd!! Dus die besteld er nooit meer!!!

broodje aap? Ik zou zeggen doe een paar bestellingen?!
Een maat van mij ,heeft er ook paar keer besteld ... 1 ste keer alles goed verlopen.. 2e keer moest ie er al om mailen waar de bestelling bleef na 1 week....en toevallig werd ie toen verstuurd!! Dus die besteld er nooit meer!!!
Ik heb er een paar keer wat besteld zonder problemen.
Misschien toch nogmaals wat sturen op facebook of mailen.

Ik heb er een paar keer wat besteld zonder problemen.
Misschien toch nogmaals wat sturen op facebook of mailen.
Op FB heb ik gedaan..maar ze halen mijn berichten daar weg???? vreemd

Ik blijf hopen dat ze het opsturen..... maar ik vind 5 weken wel heel lang ...!?!

Op FB heb ik gedaan..maar ze halen mijn berichten daar weg???? vreemd

Is toch normaal? Als ik dan op hun pagina terecht kom en zie er eentje schreeuwen dat het oplichters zijn. Niet echt goeie reclame e

Privé sturen

Zelf ook al besteld, perfect

mails gestuurd en telefoonnr bestaat uit 9 cijfers!!! tot nu toe niks ontvangen... 5 weken op je bestelling wahcten is niet normaal!!! En buiten dat ,ik denk dat het geen fout is!! Ik bestel wel vaker op sites maar dit heb ik nog nooit meegemaakt!!

Misschien had je te weinig uitroeptekens gebruikte in je mailtje?

Terug
Naar boven