XXL Nutrition

pas op met gallery commentaar

guardian zei:
Hoe ik me btw op internet profileer verschilt, denk ik, weinig met mn gedrag irl; egoïstisch, narcistisch, betweter, destructief en verschrikkelijk dominant.
En hufterig! Vergeet hufterig niet!
Ik vind internet de plek bij uitstek geschikt om je beter te voelen ten koste van anderen. Zo ben ik bijvoorbeel heel actief op www.downsyndroompatientenvereniging.com :thumbup:

@ Peoples: ik ben eigenlijkwel benieuwd hoe mensen mij irl ervaren. Je mag liegen.

wimmos zei:
Dus euh moraal van het verhaal: vanaf nu moet je iedereen een 10/10 geven en bijzonder positief zijn, want anders krijg je ook pm's met onderwerp "eikel" toegestuurd.

Wimmos

Ja inderdaad, gewoon 10 Qudos geven of anders je bek houden haha! :p

:roflol::roflol:

Trouwens mensen die met hun "dialect" schrijven mogen ze van mij bannen!

Lauw zei:
En hufterig! Vergeet hufterig niet!
Ik vind internet de plek bij uitstek geschikt om je beter te voelen ten koste van anderen. Zo ben ik bijvoorbeel heel actief op www.downsyndroompatientenvereniging.com :thumbup:

Een hufter ben ik zeker ook. Ik heb trouwens ook geen probleem met mensen die zich beter willen voelen dan het normale voetvolk; Als ik zo simpel was zou ik er wss ook wel bovenuit willen steken :D

Ik wil voorstellen om een systeem in te voeren waarbij nieuwe members pas foto's van anderen kunnen beoordelen zodra ze 100 posts hebben of zelf foto's gepost hebben.

Er zijn nu eenmaal kinderkes die hier ff snel een profiel aanmaken, nooit posten en bewust lage cijfers geven.

Dan wordt de drempel om te gaan zieken voor dat soort gasten al een stukje hoger.

type gewoon in nederlands aub versta er geen **** van ;)

edit:
Leviathan zei:
Ik wil voorstellen om een systeem in te voeren waarbij nieuwe members pas foto's van anderen kunnen beoordelen zodra ze 100 posts hebben of zelf foto's gepost hebben.

Er zijn nu eenmaal kinderkes die hier ff snel een profiel aanmaken, nooit posten en bewust lage cijfers geven.

Dan wordt de drempel om te gaan zieken voor dat soort gasten al een stukje hoger.

dit voorstel is al vaker ingediend.

ik plaats ook maar eens een foto in de galerij. :)
commentaar, leuk!
Egocentrisch als ik ben doet negatief gezeik me niks. Zolang ik maar in het middelpunt sta is het goed.

jay_c zei:
type gewoon in nederlands aub versta er geen **** van ;)

edit:

dit voorstel is al vaker ingediend.

Ja lullig is dat.

Nu weet je niet of je nu kwaad moet worden om wat ie zegt of niet :D

K*tcijfers geven en afzeiken om het afzeiken is waardeloos maar als mensen ook niet eerlijk hun mening mogen geven heeft het systeem zowiezo geen waarde want dan krijg je alleen maar positief commentaar en dat is nou juist iets waar ík niet op zit te wachten als ik een foto post....ik wil gewoon opbouwende kritiek want aan dat geslijm heb ik geen reet.

Testo zei:
K*tcijfers geven en afzeiken om het afzeiken is waardeloos maar als mensen ook niet eerlijk hun mening mogen geven heeft het systeem zowiezo geen waarde want dan krijg je alleen maar positief commentaar en dat is nou juist iets waar ík niet op zit te wachten als ik een foto post....ik wil gewoon opbouwende kritiek want aan dat geslijm heb ik geen reet.

juist dat is mannentaal (Y)

Nou Testo plaats maar eens een fototje dan. Ik ben wel benieuwd. Ben sowieso wel benieuwd hoe de grote mannen op het forum eruit zien.

Doe ik wel weer een keer na de zomer bro....ben nu zo plat als een konijn met mn 137 kilo.....iets vadsiger geworden en mn spieren plat omdat ik al 3 weken niet kan trainen vanwege mn rug...:(

Hahah bigorexia tot het maximum. 137 wegen en jezelf plat vinden hahaha.
Ik dacht dat ik erg was met mijn aanstelleritus ;)

guardian zei:

Niks gays aan hoor. Ik ben wel benieuwd of de mense die hier de meeste kennis in huis hebben ook een fysiek hebben waaraan je kan zien dat ze die kennis hebben.

PS Ik heb al jaren een vriendin. Het was vandaag roze maandag hier in Tilburg en ik ben erg ver uit de buurt gebleven. Ik heb niks tegen homo's zolang ze het maar niet bij mij in de buurt doen

Mwah...ik ben 2 meter lang dus dan zegt 137 kilo niet zo heel veel hoor.....er zijn veel gasten hier die er een stuk beter uitzien dan ik.....neem mn gab Eclipse bijv....die zit ergens in de 1,80 en weegt bijna hetzelfde als ik maar ziet er echt 3x beter uit.

Ik kan niet geloven dat iemand van leeftijd zoiets kan uitkramen..

Maakt meteen duidelijk waarom er mensen worden doodgeschoten om een parkeerplaats..

Schattig :roflol:

Terug
Naar boven