MuscleMeat

pas op met gallery commentaar

dat commentaar van shinkra "in het echt is hij nog veel imposanter":roflol:

Zou dat waar zijn? Zou hij in het echt NOGGG imposanter zijn. Kan het me haast niet voorstellen. Zou Ronnie dan toch zijn Mr O titel verliezen dit jaar :D

Haha, "wimmos".

Wat een naam trouwens

guardian zei:
Ben er bijna zeker van dat het kempengebrabbel is. Buurt van Turnhout/Geel. Bij ons in de streek spreekt iedereen zo en het is idd dicht tegen de Nederlandse grens ;)
Haha,het is inderdaad kempisch:) Denk iets van Herentals/westerlo ofzo.

Muaha wat een triest figuur, jij had gewoon gelijk wimmos, elk puntje van kritiek zou juist moeten kunnen, dat geeft weer aan waar je harder aan zal moeten werken! Dat is waarschijnlijk zo'n nerd geweest die ook negatieve comments had gekregen op zijn eigen foto's terwijl hij alleen positieve reacties verwacht;)

• Topic Starter Topic Starter
bartman zei:
Haha,het is inderdaad kempisch:) Denk iets van Herentals/westerlo ofzo.

Hij heeft net geantwoord, hij is van Leuven!

Toen ik antwoordde met: "huh, maar het enige wat ik zei was: "goeie pieken, werk aan je triceps" ik kan toch niet enkel positieve kritiek uitkramen, daar heb je niks aan"

antwoordde hij: "ja niet slecht maar je comment kan nog altijd beter"

:D Wat een weirdo!

HAHAHAHA...:roflol:...meh... sommige jongens hebben lange tenen, he...
wwat een monsterarmen, trouwens.:roflol:

OMG...wat een laffe poedel.

"little dragon" :D

hoe oud is ie? 12 ?

haha,wat een ego:D

sorry jongens maar hier heb ik helemaal niets mee te maken ,ik zou ni weten waarom ik zou moeten dreigen en als ik geen kritiek zou kunnen verdragen anders zou ik die foto's zeker niet posten en ik weet wel dat er nog wel wat werk aan de winkel is.

• Topic Starter Topic Starter
little dragon zei:
sorry jongens maar hier heb ik helemaal niets mee te maken ,ik zou ni weten waarom ik zou moeten dreigen en als ik geen kritiek zou kunnen verdragen anders zou ik die foto's zeker niet posten en ik weet wel dat er nog wel wat werk aan de winkel is.

Jij was het niet hoor die me bedreigde. Dat was nog het vreemdste vond ik :).

Terug
Naar boven