AndroidHealthClinic

Pas op!!!!

Bacchianini

Advanced Bodybuilder
Waardering
9
Lengte
1m80
Massa
86kg
Vetpercentage
18%
Beste mede forum bezoekers,

ik heb een paar dagen geleden bij Vitamins and More gweest in Dordrecht.
Ik had een paar knipsels uit de Muscle Fitness gehaald en ging met goede moet naar de shop.

daar aangekomen een goede service gehad dat wel en 2 potten Syntha-6 gehaald en 1 pot No-Explode.

Na thuis gekomen te zijn de potten gewoon op het plankje gezet thuis en niet meer naar omgekeken.

Toen ik vanochtend een shake wilde nemen d8 ik van shit wat is deze pot licht dus keek erin en ging het met nog een volle pot vergelijken die ik besteld had bij bodyenfitshop en het scheelde zeker 20% qua inhoud dus ik had minder poeder bij de vitamins and more pot maar het schandaligste komt nog ik keek ook voor de zekerheid maar in de No-Explode pot en shit wtf ik vergeleek het met ene pot waar ik een week al mee bezig was 2 scheppen per dag en er zat de zelfde inhoud in dus een week minder wtf.

Dus ik voel me belazerd maar waarschuw jullie wel ervoor!!!

Ik had voor de 2 potten Syntha-6 50 euro betaalt en voor de No-Explode 29 euro.( Wel AVPT versie).

dat is gek zeg..... ik kan me niet voorstellen dat BSN kleinere potten maakt..

Zat er wel nog dat papiertje op toen je de potten voor het eerst opende? Anders is ie al eens open geweest

• Topic Starter Topic Starter
In de ene pot kan de whey wat meer lucht bevatten waardoor je de indruk krijgt dat er meer in zit. Gewoon even nawegen, dan sta je wat sterker!

ok

In de ene pot kan de whey wat meer lucht bevatten waardoor je de indruk krijgt dat er meer in zit. Gewoon even nawegen, dan sta je wat sterker!

ga ik meteen doen

ik heb gewogen en er zitten toch verschillen in bij de No-Explode zo'n 50 gram verschil en bij de Syntha-6 bij de ene pot 20 gram verschil dus valt mee en bij de andere 40 gram.

Dus toch een beetje genept toch?

Laatst bewerkt:
Weird

Als iemand op zo'n manier zijn geld wil verdienen :scratch:

Voortaan

bestel ik het gewoon maar bij bodyenfitshop of xxl

ga ik meteen doen

ik heb gewogen en er zitten toch verschillen in bij de No-Explode zo'n 50 gram verschil en bij de Syntha-6 bij de ene pot 20 gram verschil dus valt mee en bij de andere 40 gram.

Dus toch een beetje genept toch?

tjaa... lijkt van wel.... 50gram minder No-Xplode op 820gram vind ik best veel. weet even niet wat ik er van moet denken. :scratch:

zou het vaker voorkomen bij BSN? ik kan me niet voorstellen dat die shop je bewust nept namelijk.

tjaa... lijkt van wel.... 50gram minder No-Xplode op 820gram vind ik best veel. weet even niet wat ik er van moet denken. :scratch:

zou het vaker voorkomen bij BSN? ik kan me niet voorstellen dat die shop je bewust nept namelijk.

en ik heb ook de pot meegerkend dus dan hou ik toch 50 gram verschil over helaas:eek:

en die gozer die er stond was ook nog de big boss van de filialen dus volgens mij was het Jonathan "Big arms"maar de service was goed en was netjes gesealed alles en misschien heb je wel gelijk over het merk BSN.

laat dit een les voor je zijn...koop niet meer van die rommel als No Xplode !!!

Als dit niet per toeval gebeurd is, is dit gewoonweg schandalig!

cellmass is daarentegen wel topspul van BSN.

cellmass is daarentegen wel topspul van BSN.

daar zat ik ook na te kijken rooke alleen mijn maagie kan niet tegen creatine maar wel met No-Explode waar maar een kleine creatine percentage in zitten. Kan niet tegen crea mono en Krea-Alkalyn

Terug
Naar boven