MuscleMeat

Pas op!!!!

De pot was nog wel verzegeld ? (als in je broertje heeft er niet stiekem van gesnoept ?)

Sowieso even mee terug gaan naar "Vitamins and More". Een fatsoenlijke supplementenboer zal het zich aantrekken (kijk maar maar de reactie van xxl hiero), of je voor leugenaar uitmaken (waarmee de kous ook af is, want met zo'n zaak wil niemand nooit meer zaken doen).

Toen ik vanochtend een shake wilde nemen d8 ik van shit wat is deze pot licht dus keek erin en ging het met nog een volle pot vergelijken die ik besteld had bij bodyenfitshop en het scheelde zeker 20% qua inhoud dus ik had minder poeder bij de vitamins and more pot maar het schandaligste komt nog ik keek ook voor de zekerheid maar in de No-Explode pot en shit wtf ik vergeleek het met ene pot waar ik een week al mee bezig was 2 scheppen per dag en er zat de zelfde inhoud in dus een week minder wtf.

Dus ik voel me belazerd maar waarschuw jullie wel ervoor!!!

NO-Xplode pot even schudden zodat de poeder loskomt en je pot is een stuk voller:rolleyes:

Kerel de standaard deviatie van een pot kan wat afwijken, maar 20 gram per pot pff , normaal maximaal 5 gram.

er staat ook een waarschuwing op de pot van BSN ; dat de dichtheid kan verschillen door transport etc.

de poeder kan helemaal in mekaar gedrukt zitten. Ik had met mijn pot Cell mass ook dat hij tot de helft gevuld was ; inhoud klopte wel.. Gewoon erg bij elkaar gedrukt !

er staat ook een waarschuwing op de pot van BSN ; dat de dichtheid kan verschillen door transport etc.

de poeder kan helemaal in mekaar gedrukt zitten. Ik had met mijn pot Cell mass ook dat hij tot de helft gevuld was ; inhoud klopte wel.. Gewoon erg bij elkaar gedrukt !

ja en dat staat er bij dat het aantal servings en scoop wel gelijk is maar dat kan dan helemaal niet. scoops zijn gebaseerd op volume....

je moet je product voor je er uit gaat scheppen altijd eerst losmaken in de pot.

whatta **** lullen jullie dan? NO EXPLODE is troep? :S meest gebruikte NO product ter wereld en vooral in BB-world amerika.
no explode niets anders dan paar bakjes koffie ..kzou zeggen ga maar lekker koffie leuten dan:Dweet wat je zegt!

Beste mede forum bezoekers,

ik heb een paar dagen geleden bij Vitamins and More gweest in Dordrecht.
Ik had een paar knipsels uit de Muscle Fitness gehaald en ging met goede moet naar de shop.

daar aangekomen een goede service gehad dat wel en 2 potten Syntha-6 gehaald en 1 pot No-Explode.

Na thuis gekomen te zijn de potten gewoon op het plankje gezet thuis en niet meer naar omgekeken.

Toen ik vanochtend een shake wilde nemen d8 ik van shit wat is deze pot licht dus keek erin en ging het met nog een volle pot vergelijken die ik besteld had bij bodyenfitshop en het scheelde zeker 20% qua inhoud dus ik had minder poeder bij de vitamins and more pot maar het schandaligste komt nog ik keek ook voor de zekerheid maar in de No-Explode pot en shit wtf ik vergeleek het met ene pot waar ik een week al mee bezig was 2 scheppen per dag en er zat de zelfde inhoud in dus een week minder wtf.

Dus ik voel me belazerd maar waarschuw jullie wel ervoor!!!

Ik had voor de 2 potten Syntha-6 50 euro betaalt en voor de No-Explode 29 euro.( Wel AVPT versie).

ik wilde het ook binnenkort gaan doen maar nu ik dit lees stap ik wel ff naar achteren...is het echt waar qua verschil in gewicht?niemand anders aan de potten gekomen?
ik haal ze wel via XXL as maandag:D:D

whatta **** lullen jullie dan? NO EXPLODE is troep? :S meest gebruikte NO product ter wereld en vooral in BB-world amerika.
no explode niets anders dan paar bakjes koffie ..kzou zeggen ga maar lekker koffie leuten dan:Dweet wat je zegt!

ik weet wat ik zeg ;) NO Xplode is gewoon troep...ik pak veel liever NOX dat rockt tenminste

tjaa... lijkt van wel.... 50gram minder No-Xplode op 820gram vind ik best veel. weet even niet wat ik er van moet denken. :scratch:

zou het vaker voorkomen bij BSN? ik kan me niet voorstellen dat die shop je bewust nept namelijk.

nou...schijnen shops wel vaker te doen...vooral die online shops van tegenwoordig!!!

GEINTJE!

donderdag nog een paar potten besteld bij www.sports-nutrition.nl
Maar deze zitten gelukkig wel gewoon vol....

(toch voortaan even checken dan, nooit bij nagedacht!!)

Terug
Naar boven