MuscleMeat

PC Hardware Topic

non ti

1zek37a.jpg

jammer alleen dat het geen nvidia kaart is. Had goed gematched met mn koelers :(

• Topic Starter Topic Starter

Aa jammer die is aardig wat langzamer dan de Ti versie.(:p)
maar om eerlijk te zijn, kan ik persoonlijk er nog niks zinnigs over vertellen,

ik kan ook vrij weinig vinden nog op het .net (game play GTA5 PC versie) :o

ik test normaal gesproken GTA(series) altijd, maar met deze vertraging ben ik er wel aardig klaar mee,
was ook voor een computer forum..

Nice m'n GTX 970 komt goed uit de bus, ben benieuwd :cool:

Mijn pc wil regedit.exe of regedt32 niet meer openen. Als ik er op klik gebeurt er gewoon niks. Iemand een idee?

---------- Toegevoegd om 12:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:39 ----------

Van een clanmaatje die de game aan het spelen is.

Gaat over online.
Als die het zo goed trekt, zal die 560 met een betere cpu het ook doen op een lagere resolutie.

en uhh, als je het wil testen

Hiervoor heb ik het dus nodig, omdat hij in het chinees launched. En via regedit kan je het bewerken.

Run as administrator?

Mijn pc wil regedit.exe of regedt32 niet meer openen. Als ik er op klik gebeurt er gewoon niks. Iemand een idee?

foute machtiging, virus/trojan/rootkit die regedit blocked of het programma verandert heeft,...

Eerst virusscan doen, ik heb wel wat programmatjes die rootkits blokkeren/opsporen maar als je er fout mee omgaat ben je alles kwijt.

Laatst bewerkt:
foute machtiging, virus/trojan/rootkit die regedit blocked of het programma verandert heeft,...

Eerst virusscan doen, ik heb wel wat programmatjes die rootkits blokkeren/opsporen maar als je er fout mee omgaat ben je alles kwijt.

uiteindelijk bij regedit gekomen door een ander registery programma te downloaden. Gta 5 draait rond de 50fps.

IK zal wel wat oude info posten,
maar goed...

6jSfxrH.jpg

Road map to glory...

• Like
Waarderingen: mat
Hmm ervaar toch een beetje lag op ultra met facry 4

AMD FX8320
Club 3d r9 270 4GB
8gb ram

Ligt het aan mijn CPU of is deze gfx te laf?

CPU is bagger (ook naar mijn persoonlijke mening), heb er een een week getest en werd er na een week al moe van,..
zelfs @ 4500Mhz :o

hou er OOK rekening mee dat een AMD FX8320 helemaal geen true 8core is maar net zoals een i7 4True cores met hyper treading..

je GPU is goed voor Farcry4..
je krijgt ook al vaker een bottleneck met deze processor..

• Like
Waarderingen: Obee
hou er OOK rekening mee dat een AMD FX8320 helemaal geen true 8core is maar net zoals een i7 4True cores met hyper treading..

nee, shared cache is compleet verschillend van hyperthreading. fx8320 heeft wel degelijk 8 cores, maar in 4 modules.

Fx8320 zuigt door zn verouderde architectuur. 32nm terwijl 14nm in de volgende 3 maanden uitkomt.

Laatst bewerkt:
Oké dus CPU upgraden dan maar? Thanks voor de infl

Oké dus CPU upgraden dan maar? Thanks voor de infl

Maar is dat dat "beetje" lag waard ?
ik was op het moment verschillende CPU's aan het testen voor een bedrijf,

dus ik verloor er helemaal niks op, ik won dan wel weer info :)
als je dan zou Upgraden dan wordt het een compleet nieuw platform...

Terug
Naar boven