- Waardering
- 3.422
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net een i7 920 met een scythe mugen overclocked naar 4gh, speelt die gewoon the Witcher 3 op ultra hairworks off met een 970...
I5 2500k @ 4900mhz + OC'ed 970 (1520mhz core, 8200mhz memory) en op sommige plaatsen dropt de FPS naar <60 op ultra met W3. (Hairworks off). Maar ultra of high heeft amper verschil qua looks, heb nog niets opgemerkt in elk geval.
(1920x1080 resolutie overigens)
GTX 970 is gooood, speel zelf ook op alles hoogst met een X4 955Net een i7 920 met een scythe mugen overclocked naar 4gh, speelt die gewoon the Witcher 3 op ultra hairworks off met een 970... 6 jaar oude cpu die een zware AAA gewoon aan de gort draait, laten we hopen dat skylake eindelijk eens wat doet.

GTX 970 is gooood, speel zelf ook op alles hoogst met een X4 955
Zit trouwens op 40-60FPS
Een 2500k op 4.9ghz? Beest van een cpu, dat is me nog nooit gelukt, ik hou het bij 4.2-4.6 op 1.4-1.5v. Welke voltage en koeling?
En de 920 haalt zeker geen stable 60.

1.45 vcore met een Corsair hydro H80 cooler.
Klote ding is het ook eigenlijk, er zit af en toe ergens een luchtbel vast waardoor hij hard gaat ratelen.. dan moet ik het reservoir een paar keer aantikken en dan is het weer OK.![]()
LLC staat op extreme overigens dus Vcore zou soms hoger uit kunnen vallen.
Er was gewaarschuwd over CPU Degradatie bij >1.4 Vcore op sandy bridges maar de mijne is nu al >4 jaar oud en hij doet het nog steeds als een zonnetje. Zelfde de overclock doet het nog perfect. Meestal zie je bij degradaties dat je uiteindeijk meer vcore moet pompen voor dezelfde clocks.
Meeste 2500Ks moeten toch wel 4500ghz @ 1.35 doen, niet?![]()
nog iemand een tip voor een goede wifi range extender?
nog iemand een tip voor een goede wifi range extender?

Thnx mannen, is gewoon voor internet in de tuin en op zolder dus TP-link zal daar wel aan voldoen.
kom op 30eu met verzenden uit na rondkijken lijkt me rëeel?
kom op 30eu met verzenden uit na rondkijken lijkt me rëeel?

kan je me een pb sturen ray?In principe wel, maar heb je eigenlijk alleen de wifi(signaal) nodig ?, dus als je geen gebruik maakt van de (extra)Ethernet aansluiting, http://www.alternate.nl/TP-LINK/TL-WA854RE/html/product/1117669?event=searchEDIT, ik denk ik ga is kijken of ik u'm nog toevallig heb en JA hoor,
wil je die van mijn hebben ?, inclusief dus extra Ethernet aansluiting, alleen verzend kosten en jij heb je Range Extender
![]()
In principe wel,
maar heb je eigenlijk alleen de wifi(signaal) nodig ?, dus als je geen gebruik maakt van de (extra)Ethernet aansluiting,
http://www.alternate.nl/TP-LINK/TL-WA854RE/html/product/1117669?event=search
EDIT, ik denk ik ga is kijken of ik u'm nog toevallig heb en JA hoor,
wil je die van mijn hebben ?, inclusief dus extra Ethernet aansluiting,
alleen verzend kosten en jij heb je Range Extender![]()