Henri108
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 139
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 12%
Speel gewoon op high, veel goedkoper
.Hoeveel fps heb je minimum? En wat is je overclock op je CPU?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Hmmm ja, ik kan daar altijd slecht tegen.Maar is dat dat "beetje" lag waard ?
ik was op het moment verschillende CPU's aan het testen voor een bedrijf,
dus ik verloor er helemaal niks op, ik won dan wel weer info
als je dan zou Upgraden dan wordt het een compleet nieuw platform...
Bedoel je fps op minimale settings of minimale fps op ultra?Speel gewoon op high, veel goedkoper.
Hoeveel fps heb je minimum? En wat is je overclock op je CPU?

Minste fps op ultra (en eventueel gemiddelde).Bedoel je fps op minimale settings of minimale fps op ultra?
En geen oc ATM, heb 1 keer een mobo daarmee gesloopt
Wacht op skylake, de dollar staat nu veel te hoog en soon kan je de de 10-15% boost nieuw te kopen voor een gelijkaardige prijs.
http://www.vrworld.com/2015/03/25/i...cpus-for-desktop-skylake-debuting-in-october/

Hopelijk is de prijs van high-end broadwell geen indicatie voor high-end skylake. Bijna 500€ voor die i7 c!
Ik wacht ook op skylake en als dat niet goed zit prijs/kwaliteit ga ik voor X99.
Ik denk dat de ECB nu wel stabiliserende maatregelen zal treffen om verder zakken van de Euro te voorkomen.afhankelijk van hoe de koers hersteld/verder daalt, zou dat best boven de €500 kunnen eindigen.
Ik denk dat de ECB nu wel stabiliserende maatregelen zal treffen om verder zakken van de Euro te voorkomen.
Minste fps op ultra (en eventueel gemiddelde).
Een lichte OC kan nooit kwaad. Zoek op welke settings werken voor jouw CPU/mobo combo.

Mn broertje is heel erg te spreken over Chromebook. Spotgoedkoop en alle basisfuncties.Weet iemand een goed studentenlaptop? Elke windows PC wat ik heb gehad loopt vast... ik wil gewoon op word/internet/youtube kunnen zonder te lang hoeven wachten.
Weet iemand een goed studentenlaptop? Elke windows PC wat ik heb gehad loopt vast... ik wil gewoon op word/internet/youtube kunnen zonder te lang hoeven wachten.
Weet iemand een goed studentenlaptop? Elke windows PC wat ik heb gehad loopt vast... ik wil gewoon op word/internet/youtube kunnen zonder te lang hoeven wachten.