Henri108
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 139
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 12%
Hangt af wat je doet ermee. Die i5 is meer dan snel genoeg. Ik heb een desktop met 6 cores aan 4.3Ghz, maar in een laptop heb ik meer dan voldoende aan een dualcore i5. Ik zal toch geen hele films bewerken of fotoshoppen op mijn laptop (hoogstens wat Lightroom). Een i7 verbruikt meer energie op de koop toe.Ja die xps ziet er idd mooi uit. Maar wel wat aan de dure kant. Hoe zit het eiglk met de performance van die i5 6600u? Ik zoek wel een PC die vlot draait enz. Ik heb al laptops van die prijsklasse gezien met i7 quadcore processoren.. Ik wil niet enkel betalen voor het design endan met een trage bak zitten..
Ik twijfel eraan als je laptops met een PCI-E SSD vind die goedkoper zijn dan de XPS 13 en toch zo'n scherm, toetsenvoed en bouwkwaliteit hebben.
De input lag heeft meestal te maken met de input van je monitor. De meeste IPS schermen hebben slechts 8ms responstijd, maar in de praktijk is dit 50ms doordat het beeld verwerkt wordt nogvoor het wordt weergeven.
Als je CSGO speelt heb je geen andere keuze dan een 144Hz TN paneel.
Laatst bewerkt door een moderator:

. Het prijskaartje houdt me nog een beetje tegen. Ik heb immers momenteel een asus 15" notebook die 5j oud is maar nog uitstekend werkt. Heeft een i5 450m 2.4 tot 2.8ghz cpu en 4gb ram. Heb er zelf nog een ssd ingestoken. Enkel de batterij is volledig kapot. En het blijft een zwaar lomp ding. Denk je dat die i5 6200u een groot verschil gaat geven met mijn 450m aangezien deze bijna dezelfde freq heeft?