AndroidHealthClinic

PC Hardware Topic

Grappig dat die videokaart werkt op zo'n goedkoop voedingkje. En de pics hadden er gisteren al moeten zijn Ray :mad:

Waarom kies je sowieso (nu al) voor win 10 eigenlijk? Zit in de huidige staat, naar mijn idee, geen enkel voordeel aan en alleen maar nadelen.

ik had toevallig nog een windows 10 usb liggen, werkte op een andere pc echt perfect. en hij is gewoon gratis te downloaden, in tegenstelling tot windows 8

----

Ik kan gaan bouwen vandaag,
a_TXXx_XXx_XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX.jpg

ATXxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx_XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX.jpg

atxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx_XX.jpg

---------- Toegevoegd om 15:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:01 ----------

HAHAHA :rolleyes: USER ERROR @@@!!!
ik hoop echt dat die computer het nooit doet, lekker voor je..

nice ray. Mooi kastje word dat.

ik had toevallig nog een windows 10 usb liggen, werkte op een andere pc echt perfect. en hij is gewoon gratis te downloaden, in tegenstelling tot windows 8

Gooi er dan linux op ofzo? Is misschien nog wel beter voor een media server.

Is zelfs meer dan genoeg :)
sorry ik kon ze nu pas maken ;)

Meer dan genoeg is denk wat overdreven. Je GPU vraagt om 35-38A op de +12v rail, je PSU levert 34A. In 9/10 gevallen kom je daar nog wel mee weg totdat je de kaart richting de 100% gaat belasten.

• Topic Starter Topic Starter
Meer dan genoeg is denk wat overdreven. Je GPU vraagt om 35-38A op de +12v rail, je PSU levert 34A. In 9/10 gevallen kom je daar nog wel mee weg totdat je de kaart richting de 100% gaat belasten.

Ik denk dat ik even vergeten te melden ben dat de GTX750TI er in gaat , excuus.
de GTX570HD is ook veel te lang voor de C2,

plus dat 38a(fabriek instelling) op de 12v rail naar mijn persoonlijke mening zwaar overdreven is, ik denk dat ik zelfs SLI zou kunnen draaien op deze PSU..

Dank je meaantje zal het eind product nog wel even showen :)

laptop i7s zijn een marketing gimmick voor niet-game/video-editing pcs, wat ik ook niet met een laptop intensief ga doen. Zeker de low-end dual core i7s.

Daarnaast heb ik ooit in een hardware-winkel als jobstudent gewerkt, in reparatie en al. Ik weet hoe harde rommel 2de hands laptops zijn.

ach, ik heb dat wel gedaan met m'n laptop. Winkelprijs was 1200euro, ik had via CoolBlue 2de kans de laptop voor 700euro met 22 maanden garantie. i7 4702MQ, 760M GTX, 12GB, 750GB, 17,3"

plus dat 38a(fabriek instelling) op de 12v rail naar mijn persoonlijke mening zwaar overdreven is, ik denk dat ik zelfs SLI zou kunnen draaien op deze PSU..

Ah, in dat geval prima idd. 38a is ook wel iets overdreven ja, denk dat ze dat ook ruim nemen i.v.m de uiteenlopende efficienties van voedingen en gebruiker configuraties.

750ti kun je niet in sli zetten, als je daaraan denkt.

Laatst bewerkt:
ach, ik heb dat wel gedaan met m'n laptop. Winkelprijs was 1200euro, ik had via CoolBlue 2de kans de laptop voor 700euro met 22 maanden garantie. i7 4702MQ, 760M GTX, 12GB, 750GB, 17,3"

dan is het wel de moeite, maar de meeste laptops die ik zie zitten max 150 euro onder hun winkelwaarde. Mijn 400 euro i3 gaat het quasi even goed doen, ik bestel hem nadat ik betaling van klant ontvangen heb.

750ti kun je niet in sli zetten, als je daaraan denkt.

Nee hoor. ik doelde SLI op de GTX570, ben me er van bewust . maar bedankt voor de headsup :cool:

---------- Toegevoegd om 16:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:10 ----------

Zo, ik ga zo even een GPU doormidden zagen :D
PCB past gemakkelijk in de C2 maar de cooler niet, het is ook GVD altijd wat :roflol:

OOk dat je de GPU alleen omwisselt en dan je hele BIOS ineens in de war is :o
maar heb het ontzettend naar me zin, lekker hier en daar wat bouwen...

Geen nieuws..

Laatst bewerkt:
Iemand enig idee wat dit exact zou kunnen zijn.

Mijn computer maakt vooral bij het opstarten enorm veel kabaal het is wisselend wanneer het nog meer gebeurt. Inprincipe werkt alles soms kan ik een game opstarten soms loopt de computer gewoon vast en krijg ik soms een rood,wit,zwart scherm soms herstart de computer vanzelf of hij blijft op zwart staan.

word het niet allemaal te warm?

wel eens temperatuur gemeten?

Iemand enig idee wat dit exact zou kunnen zijn.

Mijn computer maakt vooral bij het opstarten enorm veel kabaal het is wisselend wanneer het nog meer gebeurt. Inprincipe werkt alles soms kan ik een game opstarten soms loopt de computer gewoon vast en krijg ik soms een rood,wit,zwart scherm soms herstart de computer vanzelf of hij blijft op zwart staan.
Klinkt als je videokaart.
Heb je de fan van de videokaart al is schoongemaakt?

word het niet allemaal te warm?

wel eens temperatuur gemeten?

Nou gek genoeg word het niet te warm heb zo'n temperatuur meter die het controleert.

Klinkt als je videokaart.
Heb je de fan van de videokaart al is schoongemaakt?

Ik heb gisteren de computer weer volledig door geblazen omdat dit wel vaker het geval was. Maar gelijk daarna weer geprobeerd en direct weer een vastloper.

Terug
Naar boven