- Waardering
- 2.745
Grappig dat die videokaart werkt op zo'n goedkoop voedingkje. En de pics hadden er gisteren al moeten zijn Ray![]()
Is zelfs meer dan genoeg

sorry ik kon ze nu pas maken

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Grappig dat die videokaart werkt op zo'n goedkoop voedingkje. En de pics hadden er gisteren al moeten zijn Ray![]()

Waarom kies je sowieso (nu al) voor win 10 eigenlijk? Zit in de huidige staat, naar mijn idee, geen enkel voordeel aan en alleen maar nadelen.
----
Ik kan gaan bouwen vandaag,
![]()
![]()
![]()
---------- Toegevoegd om 15:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:01 ----------
HAHAHAUSER ERROR @@@!!!
ik hoop echt dat die computer het nooit doet, lekker voor je..
ik had toevallig nog een windows 10 usb liggen, werkte op een andere pc echt perfect. en hij is gewoon gratis te downloaden, in tegenstelling tot windows 8
Is zelfs meer dan genoeg
sorry ik kon ze nu pas maken![]()
Meer dan genoeg is denk wat overdreven. Je GPU vraagt om 35-38A op de +12v rail, je PSU levert 34A. In 9/10 gevallen kom je daar nog wel mee weg totdat je de kaart richting de 100% gaat belasten.

laptop i7s zijn een marketing gimmick voor niet-game/video-editing pcs, wat ik ook niet met een laptop intensief ga doen. Zeker de low-end dual core i7s.
Daarnaast heb ik ooit in een hardware-winkel als jobstudent gewerkt, in reparatie en al. Ik weet hoe harde rommel 2de hands laptops zijn.
Ik denk dat ik even vergeten te melden ben dat de GTX750TI er in gaat , excuus.
de GTX570HD is ook veel te lang voor de C2,
plus dat 38a(fabriek instelling) op de 12v rail naar mijn persoonlijke mening zwaar overdreven is, ik denk dat ik zelfs SLI zou kunnen draaien op deze PSU..
Dank je meaantje zal het eind product nog wel even showen![]()
ik had toevallig nog een windows 10 usb liggen, werkte op een andere pc echt perfect. en hij is gewoon gratis te downloaden, in tegenstelling tot windows 8

Ik denk dat ik even vergeten te melden ben dat de GTX750TI er in gaat , excuus.
de GTX570HD is ook veel te lang voor de C2,
plus dat 38a(fabriek instelling) op de 12v rail naar mijn persoonlijke mening zwaar overdreven is, ik denk dat ik zelfs SLI zou kunnen draaien op deze PSU..
Dank je meaantje zal het eind product nog wel even showen![]()
ach, ik heb dat wel gedaan met m'n laptop. Winkelprijs was 1200euro, ik had via CoolBlue 2de kans de laptop voor 700euro met 22 maanden garantie. i7 4702MQ, 760M GTX, 12GB, 750GB, 17,3"
750ti kun je niet in sli zetten, als je daaraan denkt.

Ik weet niet of we ook AMD (CPU) fans hier hebben,
maar zoals jullie weten komt er maar vrij weinig uit het vat, MAAR er is HOOP,
Orginele link.
http://www.sweclockers.com/nyhet/19954-amd-zen-forst-ut-i-summit-ridge-for-14-nanometer
vertaald..
http://translate.google.cz/translat...bristol-ridge-samsas-om-sockel-fm3&edit-text=
hoop doet leven
reet..

Klinkt als je videokaart.Iemand enig idee wat dit exact zou kunnen zijn.
Mijn computer maakt vooral bij het opstarten enorm veel kabaal het is wisselend wanneer het nog meer gebeurt. Inprincipe werkt alles soms kan ik een game opstarten soms loopt de computer gewoon vast en krijg ik soms een rood,wit,zwart scherm soms herstart de computer vanzelf of hij blijft op zwart staan.
word het niet allemaal te warm?
wel eens temperatuur gemeten?
Klinkt als je videokaart.
Heb je de fan van de videokaart al is schoongemaakt?