Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voorlopig niet..
Nice rig mate.
hoe spelen de games eigenlijk op de GTX970 ? heb je veel last van de memory bug(memory allocation bug)?
ik moet de GTX970 (nog) overzetten om daar achter te komen![]()
Heb een nieuwe opgestuurd gekregen en daar toch maar Windows 8.1 opgezetZojuist binnengekregen, alles in elkaar geschoven. Druk hem aan, kom gewoon in het BIOS scherm. Daarna druk ik mn USB met windows 10 erin, boot hem van de USB. Krijg ik een zwart scherm met allemaal rode/gele/groene/blauwe strepen erop..
Beetje vergelijkbaar zoals in dit plaatje:
Alleen de lijnen, de rest van het beeld gewoon zwart.
http://www.avsforum.com/photopost/data/2274396/8/85/85e71c7b_IMG_0461.jpeg
Was die USB niet goed ofzoZo'n computertje kan toch niet kapot zijn van een usb stick.
Als ik hem opnieuw opstart geeft hij geen beeld meer... aan-uit knopje geeft wel gewoon licht, evenals de muis.
What to do?? Aan de monitor ligt het niet, want bij een andere monitor geeft ie ook geen beeld.
.
Het klote met de 970 is dat 3.5GB nu nog vrij veel is en je of op 4K of mods moet gebruiken om daaroverheen te komen. Maar over een paar jaar zal je veel sneller aan de 3.5GB zitten dus na verloop van tijd krijg je er steeds meer last van. Hoop dat ze het wel gaan fixen zodat die 0.5GB standaard uitstaat. Wel echt jammer dit..

Dat kunnen ze niet fixen. Is een hardware matig "probleem" tussen tussen L2 en de crossbridge. Valt niet op te lossen met een flash. Zit in de GPU geïmplementeerd.
Voorlopig is 3,5 gb prima. Tegen de tijd dat ik een 4k scherm heb of de spellen meer geheugen vragen, heb ik alweer een andere kaart.![]()
http://www.alternate.nl/ASUS/R9290-DC2OC-4GD5-grafische-kaart/html/product/1122145?tk=7&lk=10190 Staat verkeerd geprijst op € 259 denk ik, amper 12 euro meer dan de 270x. Dus als iemand zin heeft in topkaartje prijs/kwaliteit, deze kopen.
Valt wel mee: http://tweakers.net/pricewatch/365675/asus-r9290-dc2oc-4gd5.html. 20 euro goedkoper dan bij concurrenten. Denk dus geen prijsfoutje
hey guys,
momenteel heb ik nog een pc uit 2008, dus het wordt echt eens tijd voor een upgrade.
even een aantal vragen, misschien kunnen jullie me helpen. De pc gaat voornamelijk gebruikt worden voor Lightroom en gamen. Dit systeem had ik zelf al bedacht:
Intel I5 4460 of 4590
Gigabyte G1 Sniper B5
Crucial MX100 256 GB SSD
Seagate Barracuda 2TB 7200rpm
Crucial Ballistix Sport 16 GB DDR3 (Lightroom en future proof. Wil 5 jaar met deze pc gaan doen)
Cooler Master N300
Nu heb ik nog een voeding in de oude pc, dit is een Cooler Master Real Power M520 watt. Kan ik deze hergebruiken? Ik wil later nog een GTX 970 aanschaffen of wachten op de nieuwe lijn van AMD.
Ook heb ik nog een 640 GB HDD uit de oude pc, kan ik deze ook monteren in het nieuwe systeem?
Eventuele aanvullingen zijn van harte welkom.
Budget: zonder videokaart wil ik graag tussen de 600 en 700 blijven.